forskel på FZR us - de forskellige årgange
Fra : wheeler

Dato : 03-06-03 16:45

Er der forskel på 96'modellen (altså den der blev importeret i 1996) og
øvrige årgange (red nyere) af FZR 600 US?

Jeg har hørt salgspriser herhjemme på henholdsvis 85K og 95K...:-/

Pft.
--

Wheeler
Køb af "nyere" hysterisk velholdt FZR 600 har interesse

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 03-06-03 16:59

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> wrote in message
> Er der forskel på 96'modellen (altså den der blev importeret i 1996) og
> øvrige årgange (red nyere) af FZR 600 US?

nej ikke udover farverne!!! 97 årg sort/gul og blå, resten kan jeg ikke lige
huske :-/

> Jeg har hørt salgspriser herhjemme på henholdsvis 85K og 95K...:-/

jep nypris, kan ikke lige finde mc-revyerne hvor det står i....

--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 03-06-03 17:04

wheeler wrote:

> Jeg har hørt salgspriser herhjemme på henholdsvis 85K og 95K...:-/

Mon ikke det er samme trick de laver nu med hhv. FZS1000 og FZS600 som kan
fåes 10k billigere for en 2 år gammel model.

--
Tony
Hvis det er for godt til at være sandt - så er det det nok også...

Fra : Jake

Dato : 05-06-03 09:23

> Køb af "nyere" hysterisk velholdt FZR 600 har interesse

hvilken prisramme snakker vi om?

/Jake