Parkeringsregler for frederiksberg
Fra : Hans P.

Dato : 02-06-03 20:52

Hej,

Er der nogen, som har links til parkeringsreglerne for frederiksberg
kommune.

Mvh
Hans

Fra : Winnie feldtmose

Dato : 03-06-03 14:49
Fra : Ole Olesen

Dato : 07-06-03 10:41

> Er der nogen, som har links til parkeringsreglerne for frederiksberg
> kommune.

Du kan hente dem på rådhuset i deres servicebutik.
Hovedpunkter: Det er ikke tilladt at parkere på fortovet, det er ikke
tilladt at parkere i bilbåse. Parkering skal foregå langs vejen eller i
mc-båse. Da jeg tjekkede op for ca. et år siden, var proceduren, at der ikke
gives bøder til mc'er parkeret på fortovet. Jeg har dog prøvet at få
henstilling fra politiet om ikke at parkere på et bestemt fortov.(efter at
beboerne havde klaget til politiet)

/O.O\