Så er der købt tøj i Bilka !
Fra : Morten Juel

Dato : 02-06-03 18:28

Hejsa Alle

Jeg kan godt se at der er skrevet lidt i den gamle "mc tøj i bilka", men
ville lige starte på en frisk..

Jeg stod ved bilka kl 9 og vi var 6 der styrede lige imod MC tøjet )

Og jeg må godt nok sige jeg er imponeret indtil vidre, det virker meget
robust og solidt, både bukser og jakke har aftageligt foer.
Der er god tyk og behagelig beskyttelse både i jakke og bukser, som
virkeligt virker som om det kan bruges hvis det skal..

Jeg kan ikke sige noget om vind og vejr, da det jo ikke rigtigt ville være
en test idag hehe, men jeg vender tilbage efter min første regntur

Størrelserne er lidt små, men xl passer mig som det plejer

Det virker af meget bedre kvalitet end mit Gamle IXS sæt, som har været
noget dyere fra nyt !

Morten --- http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ: http://DR350.dk
Yamaha XJ600
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i

Fra : Martin K. Gammelholm

Dato : 02-06-03 18:38

Rart med lidt anmeldelse af skidtet, har selv overvejet tøjet meget.
Nu må jeg hellere komme op og få kigget på det i det mindste..

MVH
Martin
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=215

Fra : Morten Juel

Dato : 02-06-03 19:07

> Rart med lidt anmeldelse af skidtet, har selv overvejet tøjet meget.
> Nu må jeg hellere komme op og få kigget på det i det mindste..

Ja det er 100% en posetiv oplevelse jeg glæder mig til vi får regn så
skal jeg ud og køre

Fra : Morten Juel

Dato : 02-06-03 19:44

Alle lommer er med både velcro og lynlås.. )

Det eneste minus jeg kan se indtil videre er at der ikke er en inderlomme,
kun i foret, og det har man jo ikke i om sommeren ;o((

Fra : Jacob Larsen

Dato : 02-06-03 19:54

> Alle lommer er med både velcro og lynlås.. )
>
> Det eneste minus jeg kan se indtil videre er at der ikke er en inderlomme,
> kun i foret, og det har man jo ikke i om sommeren ;o((

Ja, men den lille lomme, der sidder (lodret) lige udefor ved lynlåsen er
faktisk bedre, for så skal man ikke lyne op (eller ned om du vil) for at
tage tegnebogen eller telefonen frem

mvh. Jacob Larsen

Fra : Anders Houmark

Dato : 02-06-03 19:45

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> Hejsa Alle
>
> Jeg kan godt se at der er skrevet lidt i den gamle "mc tøj i bilka", men
> ville lige starte på en frisk..
>
> Jeg stod ved bilka kl 9 og vi var 6 der styrede lige imod MC tøjet )

Det lyder jo rart.. Jeg har selv overvejet udelukkende at købe Safety 1st.
tøj via www.mconline.dk (skal dog lige se hvad der er i Tyskland når jeg på
et tidspunkt skal derned af)
Jeg synes tit at det billige tøj man ser rundt omkring har en tendens til at
være grimt.. Og det synes jeg ikke er tilfældes med Safety 1st. grejet...
Så mangler jeg bare en potentiel hjelm.. når det engang bliver tid :-/

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 02-06-03 19:53

Jeg køte handskerne som fødseledagsgave til mig selv fra min farmor, er
meget tilfreds med kvliteten. Ikke helt så god som Held's 1.500kr's
kænguruskinds handsker, men til 400kr kan man jo ikke få det hele.

Tobias, med 24 dage til kørerprøven