HJÆLP: Farvekoder
Fra : Morten Dahl

Dato : 02-06-03 17:40

Der var for laang tid siden en der postede et link til en side hvor man
kunne slå mc mærke og model, samt årgang op. og derefter se farvekoderne på
originallakken..

Linket til den side har jeg ikke mere er der en der kan hjælpe mig..

-
Morten Dahl
GSX-F - Not Funky -

Fra : MKS - 74

Dato : 02-06-03 17:54

http://www.color-rite.com/ måske ?!?

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Freddy Lang

Dato : 02-06-03 20:38

Morten Dahl wrote:
> [...]
> farvekoderne på originallakken..
>
> Linket til den side har jeg ikke mere er der en der kan hjælpe

Ja, det var vist mig... Så er det http://www.color-rite.com

Halvvejs nede på siden er der et gult afsnit, hvor du bare vælger årgang,
mærke og alt det der, så kommer der en liste frem med både Color-Rite's egne
farvekoder, samt også producentens original-farvekoder.

Dog synes jeg at kunne se, at koderne er lande-specifik (måske England eller
USA?), for under 2001 Suzuki SV 650 S-K1 står der kun Candy Antares Red samt
Candy Grand Blue, og det år kunne man i hvert fald få både sort og gul
herhjemme...
Men jeg håber, du måske kan bruge det alligevel.

Mvh
Freddy
SV 650 S-K1