Leje af MC i Köln eller Bruxelles?
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-06-03 16:05

Er der nogen herinde der ved hvor man eventuelt kan leje motorcykler i Köln
eller Bruxelles?

Jeg skal en tur til syd-Holland og tænkte derfor på at leje en motorcykel i
en af ovennævnte byer og så køre resten af vejen selv. Nogle gode links?

Alternativt måske fra Amsterdam?

Hilsner,

Tony

Fra : Richard

Dato : 02-06-03 17:32

Tony Lorentzen wrote:
> Er der nogen herinde der ved hvor man eventuelt kan leje motorcykler i Köln
> eller Bruxelles?

De tyske Honda-forhandlere lejer ud - se honda.de eller tråden om leje
af mc i D fornylig. Men de finder næppe din Fazer hos dem

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : Futte & Co.

Dato : 03-06-03 12:46

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> [...]
> en af ovennævnte byer og så køre resten af vejen selv. Nogle gode links?

Hej Tony

De fleste større "mærke" mc butikker i de. lejer ud.
Så du må lige igang med en søgning på de "tyske" søgere.
Øhh, hvåfor kører du ik' hele vejen. Bensinen er da billig lige nu

--
Jørgen , Brøndby, netop hjemvendt fra Koblenz (i bil, shhhh.)
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 03-06-03 13:18

Futte & Co. wrote:

> De fleste større "mærke" mc butikker i de. lejer ud.
> Så du må lige igang med en søgning på de "tyske" søgere.
> Øhh, hvåfor kører du ik' hele vejen. Bensinen er da billig lige nu

Primært fordi jeg pt. ikke har en MC (se længere oppe) og fordi kæresten
ikke har det så godt med at skulle køre 950 km dernedefra og hjem. Men nu er
turen faktisk aflyst fordi vi skulle have været til en koncert som nu
desværre er aflyst

Men tak for svar. Så er jeg lidt klogere næste gang

Hilsner,

Tony

Fra : Richard

Dato : 03-06-03 18:41

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
> turen faktisk aflyst fordi vi skulle have været til en koncert som nu

Det var da også ærgeligt, at du ikke nåede at leje en cykel dernede.
den. Så havde du da den grund til at tage afsted

Fra : Armand

Dato : 03-06-03 22:15

Richard <richardpunktumpade@mail.dk> skrev i en

> Det var da også ærgeligt, at du ikke nåede at leje en cykel dernede.
> den. Så havde du da den grund til at tage afsted

Havde da også været en passende lejlighed til indkøb af model til
egen-import, men du vil jo have en ny!

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 03-06-03 22:58

Armand wrote:

> Havde da også været en passende lejlighed til indkøb af model til
> egen-import, men du vil jo have en ny!

Ikke nødvendigvis. Jeg kunne godt "nøjes" med en lettere brugt - men i
perfekt stand - model.

Men de er ikke til at opdrive herhjemme - så faktisk kigger jeg lidt på
mobile.de efter nogle...

--
Tony

Fra : Richard

Dato : 03-06-03 23:21

Tony Lorentzen wrote:

> Ikke nødvendigvis. Jeg kunne godt "nøjes" med en lettere brugt - men i
> perfekt stand - model.
>
> Men de er ikke til at opdrive herhjemme - så faktisk kigger jeg lidt på
> mobile.de efter nogle...

Men for pokker, en 1-2 år gammel cykel bliver da hundedyr på den måde -
vil du virkelig ofre det? - eller bare "gemme" den lidt?

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 03-06-03 23:25

Richard wrote:

> Men for pokker, en 1-2 år gammel cykel bliver da hundedyr på den måde
> - vil du virkelig ofre det? - eller bare "gemme" den lidt?

Nu må vi se hvad det ender op i. Det skulle jo gerne være billigere end at
købe en ny

--
Tony

Fra : Richard

Dato : 03-06-03 22:58

Armand wrote:

> Havde da også været en passende lejlighed til indkøb af model til
> egen-import, men du vil jo have en ny!

Ja, og især Fazerne var jo ikke så store i foråret 97 og tidligere