RR : GP125 - Robbin Harms på Mugello.
Fra : MKS - 74

Dato : 02-06-03 12:49

Robbins Harms stiller op som wildcardkører på sin Aprilia 125cc racer
i den kommende weekends VM-løb på Mugello.Så husk at se løbet og
naturligvis at heppe på #88...

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 02-06-03 13:05

MKS - 74 <Priller@tiscali.dk> writes:

> Robbins Harms stiller op som wildcardkører på sin Aprilia 125cc racer

Uuh det bliver sgu spændende. Så må vi håbe at hans "hardware" er
nogenlunde konkurrencedygtigt. For evnerne skal såmænd nok række
til en fornuftig placering.

--
Mikkel
motortosse.dk | de-moc-ra-cy (di mok' ra see) n. Three wolves

Fra : John Jensen

Dato : 02-06-03 13:28

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.dk> skrev i en meddelelse

> Uuh det bliver sgu spændende. Så må vi håbe at hans "hardware" er
> nogenlunde konkurrencedygtigt. For evnerne skal såmænd nok række
> [...]

Jaaa, men konkurrencen er hård & der er nok også en hel del Italienske
hjemmebanekørere
der gerne vil vise flaget, så realistisk set tror jeg at alt bedre end en 16
/ 18 plads vil være et
MEGET flot resultat som Robin kan være stolt af.

/ John

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 02-06-03 21:41

MKS - 74 wrote:
> Robbins Harms stiller op som wildcardkører på sin Aprilia 125cc racer
> i den kommende weekends VM-løb på Mugello.Så husk at se løbet og
> naturligvis at heppe på #88...

Cool! Det bliver godt at se
--
Venlig hilsen Rune