her er lidt billeder fra Maler klemmen den~
Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 02-06-03 10:43

http://www.sitecenter.dk/fam-drejer/billeder/view_all.nhtml

--
Hilsen
Jørgen Sørensen

HYUNDAI 2 GOOD 4 YOU

Suzuki GT 500 1976 blue smoker

Suzuki GSX 400 1982

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=316

Fra : Hekto

Dato : 02-06-03 11:07

In article <3edb1c35$0$32540$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
solna@privat.dk says...
> http://www.sitecenter.dk/fam-drejer/billeder/view_all.nhtml

OK! Nydelige billeder. Det var altså dig der var på GT500'en!

--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 02-06-03 13:09

ja det var det jeg havde desværre ikke tid til at blive der så længe men det
er ikke kun første gang jeg har været der
mvh jbs

Fra : Hekto

Dato : 02-06-03 13:21

In article <3edb3e6a$0$32432$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
solna@privat.dk says...
> ja det var det jeg havde desværre ikke tid til at blive der så længe men det
> er ikke kun første gang jeg har været der

Vi sad nogle stykker her fra gruppen og proppede os med pølser m.m.,
og så lige pludselig 'Hov dér var en T500!!!' - og det var så dig der
kørte!

Fra : Richard

Dato : 02-06-03 17:17

Hekto wrote:
> Vi sad nogle stykker her fra gruppen og proppede os med pølser m.m.,
> og så lige pludselig 'Hov dér var en T500!!!' - og det var så dig der
> kørte!

Nej, Jørgen var da dernede med sin GT500, ikke en T500

Iøvrigt fine billeder.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : Hekto

Dato : 03-06-03 09:02

In article <3EDB7876.3000303@mail.dk>, richardpunktumpade@mail.dk
says...
> Nej, Jørgen var da dernede med sin GT500, ikke en T500

Det var jo ikke til at nærlæse sideskjoldene med pølsefyldte kinder og
ud af øjenkrogene! ;0)

Fra : Richard

Dato : 03-06-03 18:44

Hekto wrote:

> Det var jo ikke til at nærlæse sideskjoldene med pølsefyldte kinder og
> ud af øjenkrogene! ;0)

Som om en knækpølse skulle være en hindring. Næ, jeg bemærkede det ud
fra skiveforbremsen, da cyklen rullede ind på gårdspladsen. Og jeg ikke
en gang Suzuki mere - endsige to

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 04-06-03 03:02

Nu skal du jo huske at det er en lille skive der på så med pølser i hovedet
kan den være svær at se
og den køre med en T500 tank så det er jo nok det man har set over
pølsekanten

Fra : Richard

Dato : 04-06-03 18:39

Jørgen Sørensen wrote:
> Nu skal du jo huske at det er en lille skive der på så med pølser i hovedet
> kan den være svær at se

Nå ja, men qua GT'ens stivere forgaffel er skiven jo ikke trykket så
langt op i gaffelkronen som tromlebremsen på T'en var. Så den burde være
tydelig selv gennem et lag stegte løg

> og den køre med en T500 tank så det er jo nok det man har set over
> pølsekanten

Var det ikke kun farven, der adskilte dem?

Fra : Hekto

Dato : 04-06-03 19:18

In article <3EDCDE4B.3090901@mail.dk>, Richard says...
> Som om en knækpølse skulle være en hindring. Næ, jeg bemærkede det ud
> fra skiveforbremsen, da cyklen rullede ind på gårdspladsen. Og jeg ikke
> en gang Suzuki mere - endsige to

Af een eller anden grund har jeg aldrig haft noget med Suzuki 2T'ere at
gøre, andet end en prøvetur på en GT380 ... omkring 1978, tror jeg!
Samme forhold har jeg til Honda, hvor jeg kun har prøvet en NSR125,
engang.

- så jeg må med bævende stemme, og skam i livet, tilstå at jeg ikke på
noget tidspunkt havde regnet med at blive stillet over for dét problem
- 'T' eller 'GT'! ;0)
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 04-06-03 21:57

nej gt 500 modellerne kørte med samme tank som gt 750
undtagen nogle enkelte som min er en af de kørte med T500 tank
forskellen er T tank 14 liter GT tank 17 liter

Fra : Richard

Dato : 05-06-03 11:29

Hekto wrote:
> - så jeg må med bævende stemme, og skam i livet, tilstå at jeg ikke på
> noget tidspunkt havde regnet med at blive stillet over for dét problem
> - 'T' eller 'GT'! ;0)

Må også tilstå, at jeg selv sidste år satte min T500-II service manual
til salg som en GT500-II. Ude af øje ude af sind

Men skivebremsen var da også - ligesom GT'ens meget hårdere
GT550-forgaffel - noget jeg sukkede efter til min egen T500 den gang i
70'erne. Måske af den grund står den detalje helt klart for mig nu.

Fra : GRISEN

Dato : 02-06-03 18:34

On Mon, 2 Jun 2003 12:07:29 +0200, Hekto <hekto@dkfritidmotorcykel-MAPSON-.dk> wrote:

>OK! Nydelige billeder. Det var altså dig der var på GT500'en!

Tjaaa... der mangler bare et oversigtsbillede i primetime.

*
Jan ...der arbejdede søndag frakl. 12 til kl. 18 :-/