gpz900r udsætter - hvad er nu det..Grrr..?~
Fra : ulrich lopdrup

Dato : 01-06-03 08:24

Efter en 300 km tur igår på min ninja, må jeg konstatere at min, ellers
meget stabile, ninja, er plaget af et eller andet - øv. Den kører fint op
til 180 km/t hvor efter voldsomme udsættere gør, at den nægter at
fortsætte - først syntes jeg det føltes som om den ikke fik benzin nok. Men
det vidste sig at den gør det i alle gear nok den når 8000 omdr. På turen
hjem blev problemet mere udtalt og i skarpe halvfemsgraders højresving gik
den helt i stå......? Ligger der en overgnavet ledning et sted eller kan
tændspoler godt opfører sig sådant???? Nogen ideer til rationel fejlsøgning?

ulrich

Fra : Armand

Dato : 01-06-03 10:57

ulrich lopdrup <ulopdrup@tdcadsl.dk> skrev i en
> [...]
> den helt i stå......? Ligger der en overgnavet ledning et sted eller kan
> tændspoler godt opfører sig sådant???? Nogen ideer til rationel

Vand ved tændrørene???

Tag hætterne af, og endelig(!) ikke rørene ud for at konstantere det :-|

Fjernelse v.h.a. trykluft eller avispapir rullet til et rør!

--
Armand.

Fra : ulrich lopdrup

Dato : 01-06-03 16:47

Hej Armand og tak for tilbagemelding!

Men for sent - jeg har taget tændrørerne ud og har kun kunnet konstatere, at
de alle er fuldstændig ens og helt perfekte i farven - lettere lysebrun helt
ensartet og uden nogen form for sod!!!

Jeg har taget spoler og tændrørskabler af, så jeg kan jo prøve at sørge for
at de ihvertfald er tørre.

hmmm........

ulrich

Fra : Armand

Dato : 01-06-03 20:11

> [...]
> ensartet og uden nogen form for sod!!!
>
> Jeg har taget spoler og tændrørskabler af, så jeg kan jo prøve at sørge

Hvordan er det nu: Er du blevet jyde?
I fald kan du jo lige komme forbi og teste med den ign.-box jeg har
liggende om dét ændrer noget!

--
Armand.

Fra : ulrich lopdrup

Dato : 01-06-03 21:05

Jamen Armand jeg er faktisk blevet fynbo - nærmere betegnet Assens, og det
lyder som et meget fint forslag. Jeg kan ikke helt huske om jeg har dit
telefonnummer et sted, men ellers finder jeg det. Der går dog lige lidt tid
inden boksen kan efterprøves, idet jeg arbejder i københavn og næste weekend
er optaget af bryllup - dog ikke mit eget! Men jeg vender lige tilbage til
dig. Det ender med jeg får købt alle dine rester

Hilsen

Ulrich