Malerklemmen i morgen
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 31-05-03 23:43

Aloha alles!

Ses vi på 'klemmen i morgen? Jeg tager nogle T-Shirts med - hvis nu der er
nogen, der skulle blive fristet til at købe en Wheeler (Bernhard) og jeg
kører fra Københavnstrup kl. 12.30 og så er vi der vel senest kl. 13.30 vil
jeg tro.

Og så er det vel også på tide at jyderne må til at bevise at de ikke er
bæltskrækkere Der er jo dagsbilletter så det koster kun en motorcykel
200,- at køre over og hjem!

Håber vi ses!

Hilsner,

Tony
XJ 600 (Sidste tur til klemmen på Divvyen)

Fra : Morten Juel

Dato : 01-06-03 00:04

> Aloha alles!

Hva så dér !!

> Ses vi på 'klemmen i morgen?

Ja da Pede og jeg kommer på vores DR350'ere )

> Jeg tager nogle T-Shirts med - hvis nu der er
> nogen, der skulle blive fristet til at købe en

Ja måske

> Wheeler (Bernhard) og jeg
> kører fra Københavnstrup kl. 12.30 og så er vi der vel senest kl. 13.30
vil
> jeg tro.

Vi køre fra næstved kl 11, så vi er der 11.30

> Tony
> XJ 600 (Sidste tur til klemmen på Divvyen)

Håber du

Morten --- http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ: http://DR350.dk
Yamaha XJ600
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i

Fra : Michael [2760]

Dato : 01-06-03 00:20

Hej..
Hvor kører i fra....? Hvis man skulle mangle selskab..

--
Mvh. Michael..
Be careful out there....

Fra : wheeler

Dato : 01-06-03 00:15

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en

Wheeler (Bernhard) og jeg kører fra Københavnstrup kl. 12.30 og så er vi der
vel senest kl. 13.30 vil jeg tro.

Godt nok kører jeg pt. på en 125'er, men hvis jeg lægger mig på hjul af
divy-en er vi der nok noget før!

> Tony
> XJ 600 (Sidste tur til klemmen på Divvyen)

Glæder mig til at høre, om synet forleden gav gevinst ellers er det
dristigt skrevet =
--

Wheeler
Køb af "nyere" hysterisk velholdt FZR 600 har interesse

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 01-06-03 10:08

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
> der er nogen, der skulle blive fristet til at købe en Wheeler
> (Bernhard) og jeg kører fra Københavnstrup kl. 12.30 og så er vi der

Jeg er med hos jer kl. 12.30. Jeg har lovet at vi samler en op i Islev på
vejen, men det kan vi lige snakke om når vi mødes.

Jens
RD

Fra : Armand

Dato : 01-06-03 10:41

> [...]
>
> Og så er det vel også på tide at jyderne må til at bevise at de ikke er
> bæltskrækkere Der er jo dagsbilletter så det koster kun en motorcykel

Det var kun t.o.m. i går at der var dagsbillet-tilbud!!

--
Armand.
(ikke bæltskrækker, men alligevel ikke at se på klemmen idag)

Fra : wheeler

Dato : 01-06-03 21:00

Fed tur....bare trist man nok ikke kan huske den til næste gang

TDR'eren slog personlig "rekord" kom sku op på 150 km/t på speedometeret
(trak op i rødt felt i 6. gear) - tror lige der var en, som havde en finger
klar på koblingsgrebet =

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-06-03 21:10

wheeler wrote:
> Fed tur....bare trist man nok ikke kan huske den til næste gang

Jeps. Fed tur - lidt ærgerligt at vi kun lige nåede at se de andre DFMere på
vejen ind til Dyndet

> TDR'eren slog personlig "rekord" kom sku op på 150 km/t på
> speedometeret (trak op i rødt felt i 6. gear) - tror lige der var en,
> som havde en finger klar på koblingsgrebet =

Weeee! Kanon!

--
Tony

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 02-06-03 08:15

wheeler wrote:
> [...]
> speedometeret (trak op i rødt felt i 6. gear) - tror lige der var en,
> som havde en finger klar på koblingsgrebet =

Hehe, ja den fik noget rulle. Du skal dog nok lige have checket det spedo.
for på vejen hjem lå jeg med 110 på motorvejen og efter 5 min kunne jeg ikke
se dig mere...
Klart god tur.

Jens
RD

Fra : wheeler

Dato : 02-06-03 22:03

"Jens Blaabjerg (replace xxx with newsgroup to reply)" <xxx@blaabjerg.net>
skrev

Wheeler:

Jens:
> [...]
> for på vejen hjem lå jeg med 110 på motorvejen og efter 5 min kunne jeg

[KLIP]
Jeg lå med 120 på speedometeret da du "kørte fra mig" - det var først ved
Helsingørmotorvejen den fik lov at trække helt ud = ...men det er
rigtigt, at der nok var langt til de de ægte 150 km/t - selvom det sku
føltes som langt mere

Btw. hvor meget fejlvisning er der i grunden på en rpm-skive (?)

Wheeler
Måske med FZR 600 inden Pinse...hvem kan skaffe mig et afbud på en synstid
(sjælland) inden fredag klokken 12 til TDR'en ? (skal muligvis indgå i
et bytte)

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 01-06-03 23:30

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Jeps. Fed tur - lidt ærgerligt at vi kun lige nåede at se de andre DFMere på
> vejen ind til Dyndet

Vi (PMC) kørte forbi Jer et par kilometer fra klemmen. Kan det ikke
passe at det var en rød/hvid RD'er der kørte bagerst?'

Vi var ellers dernede i over en time. Vi var vist en 10-12 stykker fra
PMC + et par bagsædepassagerer.

Vi kørte fra Lyngby (ad diverse gangstier fordi det hele var spærret
af på grund af cykelløb (Sjælsø rundt?)) omkring 12.15, men vi kørte
direkte ad motorvejen. Vi tog så de små veje på vej hjem. Kai (på Jons
TL1000 - *HMG*) førte os sikkert ud ad en hel masse små fede veje i et
raskt tempo.

Triptælleren stod på 183 km da jeg nåede hjem til Østerbro igen

I øvrigt så var dagens sjove oplevelse da vi kørte forbi to små drenge
(i Borup tror jeg det var - de var der stadig da vi kørte den anden
vej, så andre må også have set dem), som sad på fortovet og vinkede
til os.

Vi vinkede så alle tilbage, og da Theis fra PMC kørte forbi på sin RSV
Mille tog han lige koblingen og gav den lidt gas, så de kunne høre et
V2-drøn. Den mindste af drengene blev så overrasket at han var lige
ved at vælte bagover. Jeg kørte lige bag Theis, og var helt færdig af
grin.

--
Jacob - www.bunk.cc
I used to think I was indecisive, but now I'm not so sure.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-06-03 00:09

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Vi (PMC) kørte forbi Jer et par kilometer fra klemmen. Kan det ikke
> passe at det var en rød/hvid RD'er der kørte bagerst?'

Jeps! Det var Jens Blaabjerg, Bernhard (Wheeler), Jens' ven (husker ikke
lige hans navn) og jeg selv.

> [...]
> direkte ad motorvejen. Vi tog så de små veje på vej hjem. Kai (på Jons
> TL1000 - *HMG*) førte os sikkert ud ad en hel masse små fede veje i et

Fedt! Jeg så godt skiltene - men så kun en enkelt cykel med nummer (han var
sikkert blevet væk fra de andre - eller også var han først i løbet).

> Triptælleren stod på 183 km da jeg nåede hjem til Østerbro igen

Ja jeg fik også kørt Divvyen op over 18kkm i dag. Ialt ca. 240 km (men jeg
var også lige en tur i Slagelse bagefter Malerklemmen).

> [...]
> V2-drøn. Den mindste af drengene blev så overrasket at han var lige
> ved at vælte bagover. Jeg kørte lige bag Theis, og var helt færdig af

Hahaha! For fedt Jeg lagde ikke selv mærke til dem - men deres
begejstring over at høre en Diversion med 7.000 omdrejninger har nok også
været begrænset. Hva mon de siger til en Fazer1k ?

Tony

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 02-06-03 08:17

Jacob Bunk Nielsen wrote:
> Vi (PMC) kørte forbi Jer et par kilometer fra klemmen. Kan det ikke
> passe at det var en rød/hvid RD'er der kørte bagerst?'

Godt spottet min gode mand. Hvis man ikke lægger sig bagerst skal man høre
på de andres søforklaringer om at de kun er sat med 5 min fordi de ikke vil
lugte at 2T...

Jens
RD

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 02-06-03 09:41

"Jens Blaabjerg \(replace xxx with newsgroup to reply\)" <xxx@blaabjerg.net> writes:

> Godt spottet min gode mand. Hvis man ikke lægger sig bagerst skal man høre
> på de andres søforklaringer om at de kun er sat med 5 min fordi de ikke vil
> lugte at 2T...

Heh - jeg kørte bag Mollers MZ et stykke af vejen på vej hjem i går
.... puha.

.... og en af de andre havde taget en pige med bagpå. Hun vidste ikke
hvem Moller var, men da jeg sagde at det var ham med cyklen der
lugtede, så var hun fint klar over det, de havde nemlig også kørt
bagved ham et stykke tid

--
Jacob - www.bunk.cc
The price of greatness is responsibility.

Fra : Morten Juel

Dato : 01-06-03 21:56

> [...]
jeg
> kører fra Københavnstrup kl. 12.30 og så er vi der vel senest kl. 13.30

hvor blev du af idag ????

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-06-03 22:44

Morten Juel wrote:

> hvor blev du af idag ????

Vi ankom desværre lidt senere end forventet da vi tog alle de små veje vi
kunne finde. Vi var der vel ved ca. 14.30 tiden vil jeg tro. Jeg havde
ellers masser af T-Shirts med

Så må vi vel bare ses på Stevns næste gang - hvornår er det nu det er?

Hygge,

Tony

Fra : Hekto

Dato : 01-06-03 22:52

In article <bbds2p$64j$1@news.cybercity.dk>, Tony Lorentzen says...
> Vi ankom desværre lidt senere end forventet da vi tog alle de små veje vi
> kunne finde. Vi var der vel ved ca. 14.30 tiden vil jeg tro. Jeg havde
> ellers masser af T-Shirts med

Jep! - det var hyggeligt at møde nogen man 'kendte', og indkassere den
længe ventede is fra Wheeler! ;0)

Havde taget turen på 'dunkedyret' da den p.t. er mest 'skuldervenlig'.

--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : wheeler

Dato : 02-06-03 21:58

"Hekto" <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> skrev

> Jep! - det var hyggeligt at møde nogen man 'kendte', og indkassere den
> længe ventede is fra Wheeler! ;0)

[KLIP]

He he...og jeg fik byttet til en IS-bås

Hyggeligt at få sat ansigt på =

Fra : Hekto

Dato : 02-06-03 22:51

In article <xTOCa.520$2O.461@news.get2net.dk>, "wheeler"
<bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> says...

> IS-bås

Satve nak ud lehler kike! ;0)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 03-06-03 08:30

Hekto wrote:

> Satve nak ud lehler kike! ;0)

GRILL!

Tony

Fra : wheeler

Dato : 04-06-03 23:16

"Hekto" <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> skrev
> Satve nak ud lehler kike! ;0)
> --
> /Hekto

[KLIP]

"heller" ikke ?...jeg fik sku da samlet RD'eren og solgt den til Jan
Gregersen på dk.marked.motorcykel

Skal vi ikke snart køre noget 1-cyl. ræs - jeg stiller glædeligt op på
TDR'en

Fra : Hekto

Dato : 05-06-03 09:13

In article <JcuDa.1697$8h1.1402@news.get2net.dk>, "wheeler"
<bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> says...
> "heller" ikke ?...jeg fik sku da samlet RD'eren og solgt den til Jan
> Gregersen på dk.marked.motorcykel

Hmmmmm ... måske var det det sidste, der var den store bedrift!!!???
;0)

> Skal vi ikke snart køre noget 1-cyl. ræs - jeg stiller glædeligt op på
> TDR'en

Jo, da! Hvem kører længst på litteren f.eks.???

Fra : wheeler

Dato : 06-06-03 00:42

"Hekto" <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> skrev

> Hmmmmm ... måske var det det sidste, der var den store bedrift!!!???
> ;0)

[KLIP]

*lol*...
det bekymrer mig lidt, at Hr. Gregersen pludseligt fra den ene dag til den
anden er stoppet med at sende mig spørgsmål via mail....(?)

Fra : Hekto

Dato : 06-06-03 06:12

In article <5zQDa.1502$vg4.483@news.get2net.dk>, "wheeler"
> [...]
> det bekymrer mig lidt, at Hr. Gregersen pludseligt fra den ene dag til den
> anden er stoppet med at sende mig spørgsmål via mail....(?)

Ja, der er jo flere udfald!!! ... bare han ikke er på sygehuset!!
(På den anden side kan det jo blive dig der besøger sygehuset ;0) )

Fra : wheeler

Dato : 06-06-03 10:02

"Hekto" <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> skrev

> Ja, der er jo flere udfald!!! ... bare han ikke er på sygehuset!!

hmm tanken strejfede mig....Gregersen var lige fyldt 21 og kom fra en
dårligt kørende CB 350

> (På den anden side kan det jo blive dig der besøger sygehuset ;0) )
Jeg advarede ham på forhånd, men hvorfor mon jeg leverede RD'eren på købers
adresse i Århus

Fra : Hekto

Dato : 06-06-03 10:47

In article <YMYDa.25$ty7.24@news.get2net.dk>, "wheeler"
<bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> says...
> Jeg advarede ham på forhånd, men hvorfor mon jeg leverede RD'eren på købers
> adresse i Århus

*ROFL*

Fra : Richard

Dato : 01-06-03 23:14

Tony Lorentzen wrote:
> Vi ankom desværre lidt senere end forventet da vi tog alle de små veje vi
> kunne finde. Vi var der vel ved ca. 14.30 tiden vil jeg tro. Jeg havde
> ellers masser af T-Shirts med

Nåeh, jeg tog ellers den store omvej over Lynge, Gundsø, Bognæs og
Hvalsø, men var alligevel dernede ved 12.30-tiden

Men jeg kan så trøste dig med, at vi var et par stykker med t-shirts af
dem, der kørte, netop som I kom.

Var iøvrigt glad for at jeg holdt fast på at køre med mc-tøj og ikke i
t-shirts ligesom de halvhjerner, jeg senere så på Strandvejen ved
Bellevue. Havde jeg gjort det, var dfm-trykket også blevet blæst af
inden Viby qua det tryk Flemming på sin nye kiloSV'er og hans kumpaner
lagde ud med på vejen hjem. På den gamle megaGixxer gik det mere
adstadigt

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-06-03 23:22

Richard wrote:

> Nåeh, jeg tog ellers den store omvej over Lynge, Gundsø, Bognæs og
> Hvalsø, men var alligevel dernede ved 12.30-tiden

Ja men vi skulle også lige forbi og hente en i Islev først Næste gang
_lover_ jeg at vi tager en mere direkte vej og er der på det anførte
tidspunkt.

> Men jeg kan så trøste dig med, at vi var et par stykker med t-shirts
> af dem, der kørte, netop som I kom.

Det er jeg glad for at høre. Jeg kunne i hvert fald genkende Jacob Bunk
Nielsen og Christian Knudsens cykler på vejen ind ad Dyndet

> [...]
> inden Viby qua det tryk Flemming på sin nye kiloSV'er og hans kumpaner
> lagde ud med på vejen hjem. På den gamle megaGixxer gik det mere

Hehe... Jeg lover dig at DFM trykket ikke bliver blæst af Det er
kvalitetstryk, der er varmet ned i stoffet så det falder ikke sådan liiige
af.

Selvom vi kom lidt sent så var det faktisk en helt iorden tur vi fik ud af
det. Og som man siger - det er midlet og ikke målet

--
Tony

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 02-06-03 08:20

Tony Lorentzen wrote:
> Ja men vi skulle også lige forbi og hente en i Islev først Næste
> gang _lover_ jeg at vi tager en mere direkte vej og er der på det
> anførte tidspunkt.

Hehe, jeg var ikke klar over vi skulle nå noget. Vi kunne have kørt de små
veje på hjemturen....

Jens
RD

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-06-03 08:41

Jens Blaabjerg (replace xxx with newsgroup to reply) wrote:

> Hehe, jeg var ikke klar over vi skulle nå noget. Vi kunne have kørt
> de små veje på hjemturen....

Hehe... Det må vi gøre næste gang

Tony

Fra : Richard

Dato : 02-06-03 17:05

Tony Lorentzen wrote:
> Ja men vi skulle også lige forbi og hente en i Islev først Næste gang
> _lover_ jeg at vi tager en mere direkte vej og er der på det anførte
> tidspunkt.

Hvad roder I også rundt efter inde i byen, når det er kørevejr

> Selvom vi kom lidt sent så var det faktisk en helt iorden tur vi fik ud af
> det. Og som man siger - det er midlet og ikke målet

Det er rigtigt.

Fra : Morten Juel

Dato : 01-06-03 23:42

> Vi ankom desværre lidt senere end forventet da vi tog alle de små veje vi
> kunne finde. Vi var der vel ved ca. 14.30 tiden vil jeg tro. Jeg havde
> ellers masser af T-Shirts med

ok ;o( vi kørte 14.15 2½time efter vi var kommet )

> Så må vi vel bare ses på Stevns næste gang - hvornår er det nu det er?

er det ikke 3. søndag i mdr ?

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-06-03 23:54

Morten Juel wrote:

> ok ;o( vi kørte 14.15 2½time efter vi var kommet )

Damn - close, but no cigar

> er det ikke 3. søndag i mdr ?

Jo det er det vist. Lææænge til ... Der må være nogle andre mødesteder her
på Sjælland... Nogen der ved noget? Eller skulle vi måske lave vores eget
træfsted? Jeg laver gerne noget hjemmelavet limonade el. lign. og tager med

Hilsner,

Tony

Fra : Richard

Dato : 02-06-03 17:11

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
> træfsted? Jeg laver gerne noget hjemmelavet limonade el. lign. og tager med

Hmm, du skulle jo vide det qua kalenderen, ikke
Men helst et med færre bump og sjovere veje i nærheden end Langelinie og
gerne bedre P-plads end Klemmen.

Der er træf i Glim ved Roskilde hos www.bmcr.dk/ men ved ikke om de
tager søndagsgæster.
Ellers det faste: 2. søndag i måneden kl. 12.00 Mc-mødested ved
Sakskøbing Hotel. <www.alphatech.tzo.com/mctc/nyheder/nyheder1.htm>

Men det smager lidt for meget af åben landevej, hvis det ikke skal være
en heldagstur, ikke?

Fra : Richard

Dato : 02-06-03 17:13

Åh ja, glemte helt:

Lørdag og søndag hver uge kl. 13-16 MC Pit-Stop. Dotmostgaard,
Ringstedvej 31-33, 4370 Store Merløse. Hyggelige omgivelser, idyllisk
gårdhave. Gode parkeringsmuligheder. Gå ind ad den blå port Ring på
skibsklokken.

Det ligger bedre for en tur ad de mindre veje.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-06-03 21:06

Richard wrote:

> [...]
> skibsklokken.
>
> Det ligger bedre for en tur ad de mindre veje.

Super - vi må have dem tastet ind i kalenderen på www.dkfritidmotorcykel.dk
!

Tony

Fra : Richard

Dato : 02-06-03 21:54

Tony Lorentzen wrote:

> Super - vi må have dem tastet ind i kalenderen på www.dkfritidmotorcykel.dk

ja, og øh, måske kan du selv finde nogle flere i www.mctc.dk's Touring
kalender, Faste arr...

Fra : Hekto

Dato : 02-06-03 08:34

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 01-06-03 23:48

> Det er jeg glad for at høre. Jeg kunne i hvert fald genkende Jacob Bunk
> Nielsen og Christian Knudsens cykler på vejen ind ad Dyndet

Vi var vist stort set kun PMC'ere i den flok. Dog kørte der vist et
par cykler bagerst, som drejede den anden vej ude for enden af
Dyndetvej.

--
Jacob - www.bunk.cc
Thank you for observing all safety precautions.

Fra : Moller

Dato : 03-06-03 08:41

> Vi var vist stort set kun PMC'ere i den flok. Dog kørte der vist et
> par cykler bagerst, som drejede den anden vej ude for enden af
> Dyndetvej.

Og så hurtigt gik det nu ikke :) MZ'en fulgte da fint med i flokken :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi ... som ikke lå bagerst, selv om folk brokkede sig over
lugten :) men de ka jo bare overhale :) hæhæ
Suzuki GSF 1200 S ...

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 03-06-03 10:42

"Moller" <news@molnit.com> writes:

> MZ ETZ 251 CDi ... som ikke lå bagerst, selv om folk brokkede sig over
> lugten :) men de ka jo bare overhale :) hæhæ

Heh - Jeg snakkede med Dantzers bagsædepassager da vi stod ved grillen
i Ganløse. Hun vidste lige præcis hvem du var da jeg sagde at det var
dig der kørte på den MC der lugtede ... de kørte vist også bag dig et
godt stykke tid.

Hun kunne i øvrigt ikke li' lugten

--
Jacob - www.bunk.cc
Death has been proven to be 99% fatal in laboratory rats.