bagsæde passager
Fra : Brian

Dato : 28-03-01 22:18

Koster det køreren noget at bagsæde passageren ikke har hjelm på???

Brian Sandbæk - Vanløse
LS650 Savage

Fra : Christian Stidsen

Dato : 28-03-01 22:31

"Brian" <sadman@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Koster det køreren noget at bagsæde passageren ikke har hjelm på???

Det kommer an på passagererens alder!
Over 15 - pass. ansvar
- under 15 - fører ansvar!

Christian

Fra : Fer

Dato : 29-03-01 07:34

> Det kommer an på passagererens alder!
> Over 15 - pass. ansvar
> - under 15 - fører ansvar!
>
> Christian

under 8 ikke nødvendigt.. MEEEEEN her i vi vist ude i noget med ens egen
moral!!!

mvh Tommy Fer

Fra : Trille

Dato : 30-03-01 01:48

Jeg mener man skal have hjelm på lige meget hvor gammel man er..

I det mindste cykel hjelm. Og ja det er vel føren der betaler bøden hvis det
er ens eget barn. Ellers ved jeg ikke.

Men jeg mener altid det er førens ansvar at personen bagpå har hjelm på.