Honda DK pisser på folk
Fra : Peter Colmorten

Dato : 28-03-01 12:43

Jeg skulle afh. min Honda CB 5oo fra reparation fordi tændingslåsen var
defekt, alså en garanti rep. og der var også blevet fremsendt en ny
underpart til denne, men her slutter det ikke det viser sig at der skal
spec.værktøj til at montere den med, dette havde Honda ikke leveret med,
også kunne man ikke lave den, så man måtte sætte en lus på, så jeg nu køre
rundt uden tændingslås, så der vil gå en tid med endnu at vente på at Honda
gider at vågne op . jeg har altid sagt at Honda er godt, men jeg må nok tage
det i mig igen, det er nok mere en legetøjsbutik.

Peter Colmorten