Nummerplader holder til MC sælges
Fra : Hans Olsen

Dato : 28-03-01 12:40

http://www.honet.dk/

Nummerpladeholder til MC, massiv plade med nedfræsninger til nr. pladen
og skriften, pladen er helt i sort og med hvid skrift i bunden.
uden huller, VALG FRI TEKST - SKAL KUNNE VÆRE PÅ FLADEN.

Pris pr. stk. kun 195,- incl. moms og forsendelse
MVH
HO

Fra : Hans Olsen

Dato : 28-03-01 13:19

UNDSKYLD
den smuttede i den forkerte gruppe
MVH
HO

Fra : Claus Bisgaard

Dato : 28-03-01 14:16

UPS....

Du er vel klar over at du kan slette fejl sendte indlæg??
Bare for en anden gangs skyld.

-Claus

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-03-01 14:21

Hans Olsen wrote:
> [...]
> uden huller, VALG FRI TEKST - SKAL KUNNE VÆRE PÅ FLADEN.
>
> Pris pr. stk. kun 195,- incl. moms og forsendelse
Det kan Morten Juel jo godt konkurrere med
Måske det er ved at være på tide at få oprettet en
dk.marked.nummerpladeholdere

--
mvh Jes Vestervang - netop hjemvendt fra en dejlig køretur i voldsom blæst.
Det er jo lige ved at dækkene bliver slidt til kanten, med den sidevind der

Fra : Morten Juel

Dato : 28-03-01 15:00

> Det kan Morten Juel jo godt konkurrere med
> Måske det er ved at være på tide at få oprettet en
> dk.marked.nummerpladeholdere

Hvad er nu det ? konkurrence ?
Hmmm det ligner vist lidt noget sort fusk )
Nå, men den bedste mand må vel bare vinde fighten
jeg har BTW bestilt et helt læs (o; dk.fritid.motorcykel
så nu er det bare at vente på fabrikken laver dem i et ruf, så vi kan kende
hinnanden derude på de danske veje

Mvh
Morten
XS400 Seca
MJ-Products.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-03-01 16:35

Morten Juel wrote:

> Hvad er nu det ? konkurrence ?
> Hmmm det ligner vist lidt noget sort fusk )

Hehe

-klip-
> jeg har BTW bestilt et helt læs (o; dk.fritid.motorcykel
> så nu er det bare at vente på fabrikken laver dem i et ruf, så vi kan
> kende hinnanden derude på de danske veje

Jubiii!!!
--
mvh Jes Vestervang