mc-tøj i Bilka
Fra : Jacob Larsen

Dato : 31-05-03 15:22

Er der nogen der kender til det mc-tøj de sælger i Bilka næste uge? Det er
af mærket "Safety 1st".

Er det noget værd, specielt i forhold til prisen? Jeg kigger mest på tøj i
den billige ende så det passer til cyklen
Hvis der er andre steder hvor man kan købe et billigt sæt, som stadig virker
efter henseenden vil jeg da også gerne vide det.

Jacob

Fra : Michael Madsen

Dato : 31-05-03 17:40

Hmm, har lige kigget. Jeg tror det er ok. Ikke noget med vild kvalitet, men
det går da nok. Tror faktisk at jeg vil købe det, bare for at ha et ekstra
sæt liggende... Det kan jo være at man skal bruge det en dag. Og det er jo
billigt. 899 for bukser, og 1299 for jakken. Og de kan lynes sammen, det kan
mit Dainese til ca 10.000 ikke engang.

Fra : Aragorn23

Dato : 31-05-03 17:48

Jeg har fået lagt et sæt til side, køber det mandag morgen!

Min kammarat købte det sidste gand det var på tilbud, jeg synes man for
meget for pengene...

PS. til dem der har tænkt sig at købe sættet: mød op i bilka mandag morgen,
efter kl 11.00 er det hele udsolgt!

--
Mød mig på www.pcsalg.webbyen.dk

Fra : Ann-Rikka Olsen

Dato : 01-06-03 08:13

> PS. til dem der har tænkt sig at købe sættet: mød op i bilka mandag
morgen,
> efter kl 11.00 er det hele udsolgt!

xxxxxxxxxxx

Og svjh er der 8 ugers leveringstid.. Det var der i hvert fald da de kørte
tilbuddet første gang

MVH.

Jon Larsen.

Fra : Armand

Dato : 01-06-03 10:47

Ann-Rikka Olsen <A-R.M.O@olsen.tdcadsl.dk> skrev i en

> Og svjh er der 8 ugers leveringstid.. Det var der i hvert fald da de kørte
> tilbuddet første gang

Ja, for de der kom for sent. Og mon ikke at dé 8 uger = indtil dette tilbud?
:-/

--
Armand.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 01-06-03 13:14

Armand <armand@mcSTREGchauff¯rerne.dk> wrote:

> Ja, for de der kom for sent. Og mon ikke at dé 8 uger = indtil dette tilbud?

Jeg har prøvet at stå som en af de første til et Bilka-knaldtilbud (TV),
fik udleveret et nummer, blev ført hen til kassen, dernæst videre til
udleveringen, for dernæst at få en reserveringsseddel til om et par
måneder. Kæft hvor var jeg gal da jeg gik derfra.

vh Flemming Rubini

Fra : K

Dato : 31-05-03 19:40

> [...]
> billigt. 899 for bukser, og 1299 for jakken. Og de kan lynes sammen, det

Det ser lækkert ud, jeg ærgrer mig over lige at have købt en Spidi jakke til
2500.- som ikke engang har de faciliteter som Safety1 jakken har, jeg køber
vist også sådan et Bilka sæt, ser det ud til

John

Fra : Brian Sørup

Dato : 31-05-03 18:55

"Jacob Larsen" <jacobl@FJERNDETTE.cs.auc.dk> skrev i en
meddelelse news:bbadnr$m4k$1@sunsite.dk...
> [...]
stadig virker
> efter henseenden vil jeg da også gerne vide det.

Det fås også i A-Z...
--
Brian Sørup

Fra : Michael Madsen

Dato : 01-06-03 08:56

Er det tilbud de har kørt med før??? Hvordan er kvaliteten så???

Fra : svend

Dato : 01-06-03 10:41

www.louis.de

Tag turen til Hamborg, det er billigt , og man kan på deres restlager /
loppemarked i baghuset få noget godt nyt tøj til næsten ingen pnge.

Ja det kræver du tager derned , men de penge er hurtig tjent ind og du kan
jo fylde bilen med øl, sodavand , videobånd og brændbare cd'er. Sælg dem til
vennerne også er benzinen tjent ind

Fra : Ken Madsen

Dato : 01-06-03 12:06

"svend" <svendbent@jeghaderspam.dk> wrote in message
> www.louis.de
>
> Tag turen til Hamborg, det er billigt , og man kan på deres restlager /
> loppemarked i baghuset få noget godt nyt tøj til næsten ingen pnge.

Det lyder eddermame besværligt

Bilka ligger 20 km. herfra (kbh)

Ken Madsen
www.motorscout.dk

ps. Købte mit shooi udstyr billigere end det i bilka, fordi det var på
udsalg i en mc. biks.

Fra : Morten Juel

Dato : 01-06-03 14:32

> Det lyder eddermame besværligt
>
> Bilka ligger 20 km. herfra (kbh)

Det lyder eddermame besværligt

Bilka ligger 1 km. herfra (Næstved) )

Morten --- http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ: http://DR350.dk
Yamaha XJ600
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i

Fra : Armand

Dato : 01-06-03 16:05

Morten Juel <MP@stofanet.invalid> skrev i en news:bbcuvq$cb$1@sunsite.dk...

> Det lyder eddermame besværligt
>
> Bilka ligger 1 km. herfra (Næstved) )

I lyder edderma'me helt bange for at skulle komme til at køre en tur på
jeres motorcykel :-|

Priserne i Tyskland er så man får betalt turen (hvornår bliver i ellers
betalt for at køre på jeres motorcykel?) + alligevel sparer gode
skatteplagede kroner på det.
Som oftest får man tillige flottere/mere anderledes varer, qua det så meget
større udvalg der er syd for grænsen.

Men bliv i da bare hjemme foran stamdiskoteket og op/ned af algade. Så er
der så meget mere til os andre at køre for

--
Armand.

Fra : MKS - 74

Dato : 01-06-03 16:11

On Sun, 1 Jun 2003 17:04:58 +0200, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

>I lyder edderma'me helt bange for at skulle komme til at køre en tur på
>jeres motorcykel :-|

Jah - sikken en flok vatnisser,jeg var f.eks ude at køre en lille
hyggetur på 500 km forleden....)

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Ann-Rikka Olsen

Dato : 01-06-03 16:14

">
> [...]
>
> --
> -Michael
> Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:
xxxxxxxxxxxx

Jeps.. og jeg har en masse hyggeture tilgode for de sidste par dage med så
godt vejr ...
Jeg tror salget af Bilka´s mc-tøj skyldes lige så meget at det er spøjst at
kunne sige man har købt det i Bilka, som det skyldes den trods alt lave
pris.

MVH.
Jon Larsen
Bilka-fritidsmedarbejder.. ( dog i rengøringsafdelingen )

Fra : Morten Juel

Dato : 01-06-03 16:33

> I lyder edderma'me helt bange for at skulle komme til at køre en tur på
> jeres motorcykel :-|

Hehe nej da vi har kørt hygge tur på 100km, så helt bange er vi jo ikke, men
skal man til tyskland skal man med båd over og så bliver det dyrt.. ;o(

> Priserne i Tyskland er så man får betalt turen (hvornår bliver i ellers
> betalt for at køre på jeres motorcykel?) + alligevel sparer gode
> skatteplagede kroner på det.

Så skal tøjet edder fløjteme være billigt, og hvad har man så sparet i
sidste ende ?

> Men bliv i da bare hjemme foran stamdiskoteket og op/ned af algade. Så er
> der så meget mere til os andre at køre for

Hvor var du idag på klemmen jeg synes ikke jeg så dig ?! )))

Fra : Armand

Dato : 01-06-03 20:04

Morten Juel <MP@stofanet.invalid> skrev i en news:bbd62d$po5$1@sunsite.dk...

> Hehe nej da vi har kørt hygge tur på 100km, så helt bange er vi jo ikke,
men
> skal man til tyskland skal man med båd over og så bliver det dyrt.. ;o(

= Bæltskrækker omforklaring # 7!

Gu´er det ej dyrt!
At tage motorcyklen til .de over Fehmern eller Storebælt koster ikke mere
end hvis man havde taget bilen og bro/færge ikke havde eksisteret :-|

> Så skal tøjet edder fløjteme være billigt,

Det er det jo også!

Hvad koster en tilfældig ski-jakke agtig kørejakke herhjemme?
2.500 - 3.000 kr?
Jeg købte en til 900,- kr i efteråret hos HG
Under vores italiensferie for 3 års tid siden, købte jeg en Dainese jakke af
slagsen: Den kostede 1.300,-kr dernede, og jeg har endnu ikke set den til
under 3.000 herhjemme!

> .............og hvad har man så sparet i sidste ende ?

Sparer man blot 1000,- kr (og jeg lægger op til at beløbet sagtens kan være
højere blot man køber en jakke) så er der penge til 2.000 km's kørsel incl.
færge/bro, og det er altså ikke HG og Louis' München-afdelinger at vi taler
om!!

Hvis ikka at der absolut skulle være sparet noget, så har man da fået rullet
nogle gratis km på modellen!
Men som antydet af andre i en anden tråd, så er der åbenbart fremkommet en
poppet generation af knægte på motorcykler, som ikke ænser at mc'ister
hjælper hinanden - Og måske heller ikke regner gratis ture for noget hvis de
er uden for bygrænsen :-/

> Hvor var du idag på klemmen jeg synes ikke jeg så dig ?! )))

Hvornår krydsede du lige broen og kørte sammenlagt 600 km for et
aftensarrangement?
Det var der en større mængde jyder, jeg selv incl., der gjorde da man
samledes i KBH N for en lille fællestur til et nordkøbenhavns
underholdnings-etablissement!
Endvidere hár jeg været på klemmen - Har du været ved. Karoline eller andre
lign.??

Aprospos Bilka, så måtte fruen til Kolding storcenter og have et par
sandaler til en forestående familiefest:
Vi har under 20 km til Bilka herfra hvor jeg bor, og da vi var kommet hjem
havde Lillefrøen tilbagelagt 170 km

--
Armand.
(bæltskrækker-revser)

Fra : Morten Juel

Dato : 01-06-03 22:05

[snip en masse tuderi]

Hehe Armand Jeg synes altså at du er en
tude-jeg-er-bedre-end-jer-andre-og-den-eneste-rigtige-mc'ist skærmtrold !
;o/

> [...]
> poppet generation af knægte på motorcykler, som ikke ænser at mc'ister
> hjælper hinanden - Og måske heller ikke regner gratis ture for noget hvis

Hvad helvede har det men noget at gøre, hvis mine meninger konstant pisser
dig af, så smid mig i dit filter. Det overstående gidder jeg sq ikke engang
kommentere yderligere !

Fra : Armand

Dato : 02-06-03 16:34

Morten Juel <MP@stofanet.invalid> skrev i en news:bbdpgt$hri$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Hvad helvede har det men noget at gøre, hvis mine meninger konstant pisser
> dig af, så smid mig i dit filter. Det overstående gidder jeg sq ikke

Hæ!
Der trådte jeg tilsyneladende lige på en ligtorn

Selvom det hjælper lidt at bilen er grounded for tiden, så er det sgut'te
fordi at jeg får rullet i tusindvis af km's ind om måneden. Og jeg kan sågu'
da være pisse ligeglad om du eller andre gider bsvære jer med at køre efter
tæske gode priser; men når det kommer til motorcykler og mc'isme, så er det
min helt klare indstilling at dét foregår ude i det virkelige liv og der er
kun ét at gøre: Det er at komme på nakken af dyret og få nget asfalt under
gummiet.
Kun de færreste vil måske lige tage en tur til Kiel/Hamborg sådant helt
spontant; men hvis man kan se at hele turen vil være betalt af en given
besparelse, er der da ingen grund til at tøve.

Det det med filteret:
Dér er Billyboys produkt sgu' for ringe til at jeg orker at bruge filtrering
andet end i ekstremfald: De af mig allerede filtrerede kommer bestandig til
overfladen som citeringer alligevel, og med din bredde på gruppen vil det
således være orkesløst at si dig fra

--
Armand.
(der med held har kørt en "kom så i gang" (med RR) -kampagne overfor

Fra : Morten Juel

Dato : 02-06-03 18:28

> Hæ!
> Der trådte jeg tilsyneladende lige på en ligtorn

Heh nej jeg synes bare du brokker dig hele tiden ! ;o/

> [...]
er
> kun ét at gøre: Det er at komme på nakken af dyret og få nget asfalt under

Ja enig

> Kun de færreste vil måske lige tage en tur til Kiel/Hamborg sådant helt
> spontant; men hvis man kan se at hele turen vil være betalt af en given
> besparelse, er der da ingen grund til at tøve.

Jow i bil så kan man ha vennerne med og snakke det er sjovere..

> [...]
til
> overfladen som citeringer alligevel, og med din bredde på gruppen vil det

Hehe, you cant kill me ))

Fra : Armand

Dato : 03-06-03 21:57

> Jow i bil så kan man ha vennerne med og snakke det er sjovere..

Dér er vi så vildt uenige: Bilisme er da ved grød den kedeligste
transportform af alle, og efter 50 km er samtale-emnerne oftest udtømt! :-|

--
Armand.

Fra : Michael Madsen

Dato : 04-06-03 17:10

> Dér er vi så vildt uenige: Bilisme er da ved grød den kedeligste
> transportform af alle, og efter 50 km er samtale-emnerne oftest udtømt!
:-|

> --
> Armand.

Så har du da vist de kedeligeste venner og talegaver!!!!!

Fra : Armand

Dato : 04-06-03 19:46

> :-|
> Så har du da vist de kedeligeste venner og talegaver!!!!!

Eller også taler jeg med dem til dagligt også

--
Armand.

Fra : Jon Larsen

Dato : 02-06-03 21:48

">
> [...]
>
> Det er det jo også!
>
> Hvad koster en tilfældig ski-jakke agtig kørejakke herhjemme?
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tjahhh.. var inde hos en forhandler i Odense og købe handsker til kæresten
sidste år, og vi havde netop været i tyskland og købe jakke, bukser, hjelm
og støvler ( på det tidspunkt lånte hun mine forårshandsker.. ) Vi købte
hele molevitten for ca 3500 kr.
Der var så en kunde i butikken i Odense der skulle se på en jakke, og jeg
overhørte prisen på jakken.. 5500,- og så var det vist osse en Frank Thomas
jakke.. men jeg var lige ved at sig til staklen at han skulle spare pengene
og køre til Tyskland..

--
MVH.
Jon Larsen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 01-06-03 20:03

> hvornår bliver i ellers betalt for at køre på jeres motorcykel?

Nå ja motorcykel og motorcykel men det er da blevet til ca 14000km (på
godt 4år) efter satserne for bil og mc

Det er nu godt på en varm eftermiddag lige at fise ud til en kunde og få
lidt frisk luft på vejen

/A

Fra : Ken Madsen

Dato : 01-06-03 22:57

> I lyder edderma'me helt bange for at skulle komme til at køre en tur på
> jeres motorcykel :-|

Jeg kan eddersparkemig ikke have mange kasser øl med hjem til gutterne på
min v35'er

Ken Madsen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 02-06-03 22:52

> Jeg kan eddersparkemig ikke have mange kasser øl med hjem til
> gutterne på min v35'er

Der kan vel godt stables nogle rammer dåsepils på tanken ?

/A

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-06-03 09:35

Armand wrote:
> I lyder edderma'me helt bange for at skulle komme til at køre en tur på
> jeres motorcykel :-|

Der kan da ikke være meget øl på en motorcykel .. ?

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Fra : Armand

Dato : 03-06-03 22:22

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> skrev i en

> Der kan da ikke være meget øl på en motorcykel ..

En kasse dåser i hver sidetaske, samt fyldt efter med løse dåser + to kasser
på bagagebæreren og en topfyldt tanktaske = nær ved 200 bajere - Skulle dét
ikke række?
Til sammenligning kører jeg på Lillefrøen til den halve bensin-udgift af
Peugeot'ens, hvorved der er råd til at køre en ekstra gang på motorcyklen.
Men
jeg har næppe før haft 400 øl med i i bilen alligevel!!

--
Armand.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-06-03 23:17

Armand wrote:
> En kasse dåser i hver sidetaske, samt fyldt efter med løse dåser + to kasser
> på bagagebæreren og en topfyldt tanktaske = nær ved 200 bajere - Skulle dét
> ikke række?

Nej ...

Men det er nu også lige meget for mig, jeg har rigeligt dåseøl, og drikker
faktisk mest Thy for tiden (det er nemlig godt, og billigt)

// Hans, der stadig ville foretrække en stationcar...
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 01-06-03 19:59

> Er det noget værd, specielt i forhold til prisen? Jeg kigger mest på
> tøj i den billige ende så det passer til cyklen

Skide værre med "standen" af cyklen - Det er når du har forladt cyklen
at tøjet virkeligt skal stå sin prøve....

Men ellers er det da vigtigt at det sidder godt, er vandtæt osv...

Og nej jeg kender ikke mærket, men det har været diskuteret her før -
søg evt tilbage via groups.google.com

/A

Fra : Morten Juel

Dato : 01-06-03 22:07

> Skide værre med "standen" af cyklen - Det er når du har forladt cyklen
> at tøjet virkeligt skal stå sin prøve....

800% enig.. man bliver glad når man først har set sit tøj efter et styrt !!!

> Men ellers er det da vigtigt at det sidder godt, er vandtæt osv...

ja passiv sikkerhed så bliver man ikke kold og er pissed over det, så
man kan koncentrere sig om at køre, og om de andre idioter der er i
trafikken

Fra : MStone

Dato : 01-06-03 21:06

> [...]
virker
> efter henseenden vil jeg da også gerne vide det.

Hejsa

Min kone har et sæt safety-1st, og det er bestemt ok til de penge. Men jeg
vil skodde bilka, og handle ved www.mconline.dk istedet direkte, de er også
leveringsdygtige. Og nej, jeg arbejder ikke for dem.

Mvh
Morten

Fra : Flemming Rubini

Dato : 01-06-03 21:12

MStone <mstoneremovethis@wospost.dk> wrote:

> Min kone har et sæt safety-1st, og det er bestemt ok til de penge. Men jeg
> vil skodde bilka, og handle ved www.mconline.dk istedet direkte, de er også
> leveringsdygtige. Og nej, jeg arbejder ikke for dem.

Hvorfor?

Tøjet ser i øvrigt ikke ens ud på de to hjemmesider, Bilka og
MConline's.

vh Flemming Rubini

Fra : Michael Madsen

Dato : 02-06-03 08:56

Jeg har lige købt et sæt af det Safety 1st tøj i Bilka, og det overasker mig
at det faktisk ser ordentligt ud, og det virker som en god kvalitet. Så det
kan da klart anbefales til andre. Og det med der bliver udsolgt kl 11,
holder vist ikke. Der var fyldt godt op i Bilka Ishøj... Og hvorfor kører
jeg så ikke til tyskland som visse andre VIL ha at vi skal??? Det er fordi
at kværnen er på værksted og har været det hele denne sæson!!! Og hvis jeg
kan købe det i Ishøj, 300 m. fra mig, så gør jeg da klart det, så slipper
jeg for at skulle køre med en ordentlig pukkel bag på cyklen når jeg skal
hjem... Og så var der jo også lige den med bajerene... Der kan man sgu ikke
ha mange med hjem, når man er på cykel!!!

Fra : Flemming Rubini

Dato : 02-06-03 12:26

Michael Madsen <Maz-1@ishoejby.dk> wrote:

> [...]
> kan da klart anbefales til andre. Og det med der bliver udsolgt kl 11,
> holder vist ikke. Der var fyldt godt op i Bilka Ishøj...

Jeg er 170/85 og købte xxl buks, xl, jakke, xxl handsker, og de
størrelser er ved at ryge.

vh Flemming Rubini

Fra : Jacob Larsen

Dato : 02-06-03 13:31

> Jeg er 170/85 og købte xxl buks, xl, jakke, xxl handsker, og de
> størrelser er ved at ryge.

Jeps. Jeg synes også størrelserne var ret små. Det er nok fordi at alle
MC'ister gerne vil lade som om de er store farlige gutter og det ved
producenterne godt

Er ellers ok tilfreds med sættet.

Jacob

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 02-06-03 13:58

> Og så var der jo også lige den med bajerene... Der kan man sgu ikke
> ha mange med hjem, når man er på cykel!!!

Så - stillet lidt på spidsen - vil du ikke køre til Tyskland på mc, fordi du
ikke kan have store mængder øl med hjem... ?

*yderst tilfreds bruger af Louis, der kunne have sparet en frygtelig masse
penge ved at handle dernede noget tidligere i mc-karrieren*

Fra : Michael Madsen

Dato : 02-06-03 19:12

Jeg gider bla ikke at tage til tyskland på MC fordi der ikke kan være så
mange bajere med hjem. Når man nu er der, og det er jo ikke hver dag det
sker, så ville det da være brand ærgerligt hvis man ikke lige kunne have en
flok bajere med hjem!!! Det er bare min mening!

Fra : Armand

Dato : 03-06-03 22:03

> [...]
en
> flok bajere med hjem!!! Det er bare min mening!

Skæv vinkel! :-/
Hvor meget vil du da spare?
Hvis man vender billedet, skulle andre ikke køre til grænsen efter øl fordi
de ikke lige kan få en billig hjelm med fra HG :-/
Forøvrigt tror jeg ikke at en bil kan transportere så meget øl at
besparelsen deri er på samme niveau som indkøb af blot én mc-jakke

I besparelsen på mc-tøj/udstyr er der mere end til dækning af
bensinudgiften. Derved er de første fem kasser øl, eller flere, som du
efterfølgende køber ved den lokale købmand gratis (á sparet igennem turen)!

--
Armand.

Fra : Michael Madsen

Dato : 04-06-03 17:16

Kan ikke se hvorfor du er så uenig??? Du kan da være ligeglad om jeg eller
andre tager i Bilka og køber vores tøj, eller om vi tager til Tyskland. Helt
fair at du helst vil derned, men der er vi bare ikke enige. Jeg vil da meget
hellere samle et par gutter i en bil hvis jeg skulle derned, og så samtidig
handle en masse bajere. Og så kunne man jo ha lidt ekstra med til familie og
venner.
Men hvis man kigger på trådens navn, handler den om tøj i Bilka og ikke om
vi gider og køre til Tyskland!!! Så hvorfor du begynder at bitche over at
der er nogen der er glade for de tilbud der endelig er i DK, fatter jeg
IKKE!!!

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 04-06-03 19:25

"Michael Madsen" <Maz-1@ishoejby.dk> wrote in message
Så hvorfor du begynder at bitche over at
> der er nogen der er glade for de tilbud der endelig er i DK, fatter jeg
> IKKE!!!

hmm så billigt er det nu heller ikke, tag nu da jeg var nede til lagersalg i
hamborg hvor du kunne få et komplet sæt tøj incl hjelm,støvler,handsker for
omkring det samme man skal gi i bilka... jeg har feks et lædersæt som kan
lynes sammen i virkelig god kvalitet til 1725kr. min kæreste fik hjelm(craft
vr1r)büse handsker,regnheldragt, rukka bukser og en textiljakke til 3000 kr
nåja hjelmen koster alene herhjemme 2300kr!!!!

hvad du bruger dine penge til er jeg ligeglad med, men jeg vil da under alle
omstændigheder være glad hvis nogen gjorde mig opmærksom på at man kan få
det billigere et andet sted!!!

--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Armand

Dato : 04-06-03 19:47

> [...]
> vi gider og køre til Tyskland!!! Så hvorfor du begynder at bitche over at
> der er nogen der er glade for de tilbud der endelig er i DK, fatter jeg

Hov!

Drejningen kom af at der til en afvekslings skyld er udsolgt i Bilka!

--
Armand.

Fra : Michael Madsen

Dato : 05-06-03 00:01

Har nu været i Bilka Ishøj & Hundige i dag, og der var altså ikke udsolgt...
Men godt ord igen!!!

Fra : yossarian

Dato : 06-06-03 14:25

"Jacob Larsen" skrev d. 31-05-03 15:22 dette indlæg :
> Er der nogen der kender til det mc-tøj de sælger i Bilka næste uge?
Det er
> af mærket "Safety 1st".

Jeg kender det egentlig ikke men vil blot henvise til følgende link:
http://www.mcdele.dk
som også sælger Safty 1st

Jørgen

http://www.kandu.dk/

Fra : yossarian

Dato : 06-06-03 14:25

"Jacob Larsen" skrev d. 31-05-03 15:22 dette indlæg :
> Er der nogen der kender til det mc-tøj de sælger i Bilka næste uge?
Det er
> af mærket "Safety 1st".

Ikke direkte men her er en link til hvor det også kan købes, måske ikke
så billigt som Bilkas tilbud, men stadig langt under andre mærkers
priser
http://www.mcdele.dk

Jørgen

http://www.kandu.dk/