I tråden: bba5k2$lk7$1@sunsite.dk,
Skrev Morten Juel :
>> Jeg forstår godt spørgsmålet, jeg har ikke oplevet andre
>> "problemer" ved at sætte en hel-kåbe på min 51J end at jeg nu
>> kan "lugte" motoren, når jeg holder stille fordi kåben forhindre
>> dunstene i at komme andre steder hen end op i snotten på mig.
>
> Ja det er jo 100% din jeg er blevet inspireret af
)
Hm. jeg sliber stadig på den, en anden gang får jeg sgu en maler til
at klare ærterne, jeg spartler, og sliber i et væk, men har svært ved
at få et optimalt resultat
>
>> Jeg vil foretage en kontrol måling af olietemp. når jeg får kåben
>> færdig og monteret, (den er jo ved at blive malet og sårn), hvis
>> det ser ud til at olien bliver for varm var der en tråd om
>> kundetilpassede kølere - så ryger der en større oliekøler på.
>> BAZDA.
>
> ja olietemp er jo et sted at begynde, det viser jo bare ikke
> helt om cylindrene bliver for varme ;o(
Hvis olien kan holdes på ca en 80 grader, må det alt andet lige vel
være ok ?
også mht. cylindertemp ?
>
>> Jeg skulle køre 15-20 km før oliekøleren bliver lun da jeg
>> testede kåben lige efter jeg havde købt den.
>
> ok, hvor varmt var det der ? altså i vejret !
>
15-17 grader
>> Pøj pøj med projektet - lad endelig høre hvis du får nogle
>> erfaringer, jeg er meget interesseret.
>
> Det kan du tro
>
Godt at høre
> --
> Mvh
> Morten ---
http://StarChild.dk
> Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ:
http://DR350.dk
> Yamaha XJ600
> Golf II GTI 1.8Ti 8v ---
http://Golf2.dk
> Jallagryde 320i
--
Dun@nt
XJ600 51J
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=223