Bagagerack til SV650????
Fra : Nocebo

Dato : 31-05-03 11:40

Hæj MC-entusiaster!!!

Jeg har allerede et Givi bagagerack (top og side) til min SV650'er, men jeg
synes det er helt vildt besværligt at monterer og egentlig ret grimt - og så
var det lige jeg tænkte om der ikke findes nogle andre mærker der passer til
SV650'eren ??? Det gør ikke noget hvis det kun er til en topboks.

MVH Anders

PS. Undskyld til alle der har haft besvær med mit tidligere indlæg, hvor jeg
havde vedhæftet nogle billeder.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 01-06-03 15:11

Faktisk laver Givi også noget i tynde rør, som er mere usynligt. Men jeg har
aldrig set det forhandlet herhjemme. Jeg og min kæreste har købt vores i
tyskland.
Og så kan du bruge samme taske. Du kan evt. se på min hjemmeside
henriknielsen.dk, der er et billede af min.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.