Udlejning af MC (i Kbh-omr) ???
Fra : Claus Hensing

Dato : 30-05-03 08:53

Hej

En australsk bekendt kommer på besøg (i Kbh) og vil gerne leje en MC nogle
dage. Men jeg kan ikke finde nogen MC-udlejere...

Kan nogen i NG-en hjælpe ???
(mail evt direkte til claus.hensing@mail.dk)

Claus
1988 TA
OTC #30

Fra : MKS - 74

Dato : 30-05-03 09:00

On Fri, 30 May 2003 09:53:12 +0200, "Claus Hensing"
<claus.hensing@mail.dk> wrote:

>Hej
>
>En australsk bekendt kommer på besøg (i Kbh) og vil gerne leje en MC nogle
>dage. Men jeg kan ikke finde nogen MC-udlejere...

Det er mildt sagt svinedyrt men okay :

http://www.aagesen.dk/rent.asp

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : MKS - 74

Dato : 30-05-03 09:11

On Fri, 30 May 2003 10:00:06 +0200, MKS - 74 <Priller@tiscali.dk>
wrote:

BMW-københavn v. Søren Hvalsø har vist også før gjort i udlejning af
bimmere naturligvis,antageligt heller ikke billigt.

Muligvis kunne det betale sig at køre over hinsidans til MC-huset i
Malmø,hvis de tillader at man kører udenlands på deres lejecykler.

http://www.mchuset.se/

Fra : Pwh

Dato : 30-05-03 09:15

Claus Hensing wrote:
> [...]
>
> En australsk bekendt kommer på besøg (i Kbh) og vil gerne leje en MC
> nogle dage. Men jeg kan ikke finde nogen MC-udlejere...

Jeg mener at både Aagesen på Hvidovrevej
og Haasum på Ålekistevej udelejer motorcykler.

/Jens (KR-1 der IKKE kan lejes)

Fra : Claus Hensing

Dato : 30-05-03 10:45

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener at både Aagesen på Hvidovrevej
> og Haasum på Ålekistevej udelejer motorcykler.
>
> /Jens (KR-1 der IKKE kan lejes)

Tak for hjælpen
Agesen bliver checket - Haasum udlejer ikke MC'er mere.
Claus

Fra : Sune Bille Jepsen

Dato : 30-05-03 16:59

Claus Hensing wrote:

> [...]
>
> En australsk bekendt kommer på besøg (i Kbh) og vil gerne leje en MC nogle
> dage. Men jeg kan ikke finde nogen MC-udlejere...

Ja, tidl. Søren Hvalsø - nu Jan Nygaard - på Amager lejer ud.

....men det er ikke specielt billigt så vidt jeg ved.

God Jagt!

mvh,
Sune

Sune Bille Jepsen