Goldwing køb
Fra : svend

Dato : 29-05-03 11:46

Jeg overvejer at skifte min Yamaha ud med en goldwing, men mine klub
kammerater driller mig og kalder det en bøssecykel !

Jeg ved godt at der er lidt Liberace over en goldwing, og den er lidt bøsset
og se på, men derfor kan det jo godt være en god motorcykel.

Jeg vil godt høre om jeg risikerer at blive taget for at være bøsse hvis jeg
køber en goldwing ?

Hvad siger I , synes I det er bøsset at køre goldwing ?

Mvh SB
Ps. jeg har ikke tænkt mig at sætte en masse lys på og den slags og den skal
heller ikke være rød.

Fra : Hekto

Dato : 29-05-03 11:54

In article <PxlBa.20943$YZ6.846945@news010.worldonline.dk>, svend
says...
> [...]
> og se på, men derfor kan det jo godt være en god motorcykel.
>
> Jeg vil godt høre om jeg risikerer at blive taget for at være bøsse hvis jeg

'Lidt Liberace' - *ROFL*

Du bliver nærmere taget for at være Pølsemand - med vogn!!

Skidt med at blive betragtet som bøsse ... de snyder bare næsen på en
anden måde end vi andre gør! ;0)
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : J.C.Kløve

Dato : 29-05-03 14:02

I tråden: MPG.1940051b730986209896f5@news.tele.dk,
Skrev Hekto :
> In article <PxlBa.20943$YZ6.846945@news010.worldonline.dk>, svend
> says...
[ZAX]

TROLL

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Hekto

Dato : 02-06-03 09:40

In article <bb68ds$9d6$1@sunsite.dk>, Dunant@mail.tele.dk says...
> I tråden: MPG.1940051b730986209896f5@news.tele.dk,
> [ZAX]
>
> TROLL

Ja, ja, det er godt med dig! Hvad hedder den fobi man har, når man er
angst for troll'e??
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Steen Gruby

Dato : 29-05-03 15:27

On Thu, 29 May 2003 12:46:06 +0200, "svend"
<svendbent@jeghaderspam.dk> wrote:

Hej Svend.

>Jeg vil godt høre om jeg risikerer at blive taget for at være bøsse hvis jeg
>køber en goldwing ?

Nix, hvorfor i alverden skulle du dog det?
Man kan vist ikke henføre mennerskes seksuelle tilbøjlighedet til
deres valg af MC.
Ku' du forestille dig at alle der kører Italienere får predikatet at
de de render efter hvert et skørt i byen?
Du ka' selv udvide listen

Som køretøj betragtet er det min opfattelse at "MågeWing'en" er
bundsolid, og hvis der står touring på programmet er valget sikkert
ikke dårligt.
Men jeg ville gerne se sådan en følge med på de små veje.
Gad vide hvor langt sådan en kan lægges i svingene før man når den
"ultimative" nedlægning?

>Ps. jeg har ikke tænkt mig at sætte en masse lys på og den slags og den skal
>heller ikke være rød.

Jeg har ellers hørt at Centralregistret for motorkøretøjer overvejer
at konvertere registreringen af GoldWing til farvandsdirektoratet's
kartotek under "lys og fløjtetønde"
Det passer fint med at Grønlænderne også har noget der ligner.
De kalder det for en konebåd

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : p.jarnbak

Dato : 30-05-03 01:26

> [...]
> Ku' du forestille dig at alle der kører Italienere får predikatet at
> de de render efter hvert et skørt i byen?

Det er nok mest fordi at honda skrev i instruktionsbogen før i tiden
at for demontage af hjul, skulle man gøre det med en ven.
De japanere har ikke altid været heldige med at oversætte
Hej Palle

Fra : Brian W.

Dato : 30-05-03 07:43

svend wrote:
> [...]
>
> Mvh SB
> Ps. jeg har ikke tænkt mig at sætte en masse lys på og den slags og

ROFL

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Armand

Dato : 30-05-03 10:30

Brian W. <Brian.wXXX@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> ROFL

Det er kun røgslør!
Svend går og lusker omkring noget med kandelabre og springvand monteret på
"Liberace-modellen" (forøvrigt en fortrinlig beskrivelse af en overhængt
GW, hvilket jeg vil skrive mig bag øret)

--
Armand.

Fra : Allan Bojesen

Dato : 30-05-03 09:21

"svend" <svendbent@jeghaderspam.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg overvejer at skifte min Yamaha ud med en goldwing, men mine klub
> kammerater driller mig og kalder det en bøssecykel !

Jeg mener det er kammeraterne der har et problem med deres holdning, der
bunder i - ingenting. Lad dem om det og vær glad for den cykel man nu
engang synes er den rigtige for en selv.

> Jeg ved godt at der er lidt Liberace over en goldwing, og den er lidt
bøsset
> og se på, men derfor kan det jo godt være en god motorcykel.

Har aldrig prøvet en, men det er utvivlsomt en glimragende cykel.

> Jeg vil godt høre om jeg risikerer at blive taget for at være bøsse hvis
jeg
> køber en goldwing ?

Hvis du ikke har løse håndled og vrikker utidig med r.... , er det vist kun
nogle meget få der har den barnlige holdning.

> Hvad siger I , synes I det er bøsset at køre goldwing ?

Næææh

Allan Bojesen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 30-05-03 10:28

svend wrote:
> Jeg overvejer at skifte min Yamaha ud med en goldwing, men mine klub
> kammerater driller mig og kalder det en bøssecykel !

Måske er de bare usikre på sig selv?!

> Jeg ved godt at der er lidt Liberace over en goldwing, og den er lidt
> bøsset og se på, men derfor kan det jo godt være en god motorcykel.

Det er jo det!

> Jeg vil godt høre om jeg risikerer at blive taget for at være bøsse
> hvis jeg køber en goldwing ?
>
> Hvad siger I , synes I det er bøsset at køre goldwing ?

Overhovedet ikke. Hvis jeg havde pengene til overs til sådan en så kunne jeg
også godt finde på at købe en. Men jeg ville nok insistere på at skulle have
en cykel til "normal" brug. Den er nok superfed til lange ture med kæresten
bagpå!

> Ps. jeg har ikke tænkt mig at sætte en masse lys på og den slags og
> den skal heller ikke være rød.

Arhh... kom nu - det hører jo ligesom til stilen. Sådan en skal jo ligne et
kørende juletræ

--
Tony

Fra : Biker Mike

Dato : 01-06-03 10:15

svend wrote:
> [...]
>
> Mvh SB
> Ps. jeg har ikke tænkt mig at sætte en masse lys på og den slags og

Meget er jeg blevet kaldt, men sgu aldrig bøsse, og jeg har da kørt min
gamle GL 1000 i næsten 20 år , for tiden er den uden kåbe & tasker og
faktisk rigtig rød i farven, Men udtryk som juletræ og pølsevogn kommer du
til at vænne dig til, ligesom de aller vittigste stiller sig op og forlanger
2 ristede med brød mens de læner sig op ad din topbox, alt sammen da ganske
vittigt, det der med bøsserne har jeg aldrig hørt skulle være direkte
møntet på GW ejere, men mere til Honda ejere som helhed, hvor det kommer
fra aner jeg ikke.

Hvis du har brug for den ultimative touring cykel, eller bare har lyst til
at prøve at køre et lokomotiv som kan trække en kampvogn op ad en 18 procent
stigning, så syntes jeg da at du skulle prøve en GW, men vær forberedt på at
de ikke bliver foræret væk.
--
Hilsen Michael

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 08-06-03 17:40

> Jeg ved godt at der er lidt Liberace over en goldwing, og den er lidt
bøsset
> og se på, men derfor kan det jo godt være en god motorcykel.

Sig lige det til ejeren af denne her:

http://ratbike.org/docs/150.html

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Sune Bille Jepsen

Dato : 08-06-03 21:51

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Sig lige det til ejeren af denne her:
>
> http://ratbike.org/docs/150.html

Gir' ny mening til begrebet 'custom' ...

Sune Bille Jepsen
CB 500 '99