web dkfritidmotorcykel ?
Fra : Anders Thorup

Dato : 28-05-03 11:26

Er www.dkfritidmotorcykel.dk død?
Har her de sidste par dage ikke kunne komme derind,, er det kun mig, eller
har andre også problemer??

Tooooooonyyyyy hvor er du????

--
MVH/ Best Regards
Anders Thorup(Som iøvrigt værdsætter det kæmpe arbejde Tony har gjort!!!)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-05-03 11:45

Anders Thorup wrote:
> Er www.dkfritidmotorcykel.dk død?
> Har her de sidste par dage ikke kunne komme derind,, er det kun mig, eller
> har andre også problemer??

Den virker godt nok ret død...

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 28-05-03 11:53

> Den virker godt nok ret død...

Jaeh.. jeg kommer sgu heller ikke ind.. :((

> // Hans
> http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3

Hehe... Dagens link!!!!
LOOOOL!!!

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
2002... Eller 2003???
--==(Hvorfor siger de 2003'er når det egentligt kun er en 2002'er???)==--

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2. sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : SLP/JM

Dato : 28-05-03 11:55

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i
> Jaeh.. jeg kommer sgu heller ikke ind.. :((

Jeg kan godt komme ind

--
Susanne

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 28-05-03 12:06

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i

> Jeg kan godt komme ind
> Susanne
--------
Hmm... Jeg kan også igen... Weired.
Men bare det duer igen..
-Nu mangler jeg bare mine ører så er min dag reddet! hehe..

Fra : Hekto

Dato : 28-05-03 12:21

In article <uF0Ba.20112$YZ6.726870@news010.worldonline.dk>, x-
ray@REMOVEvolcane.dk says...
> [...]
> --==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2. sal!!!==--

Jeg ka' oss'!
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 28-05-03 12:50

Hans Joergensen wrote:

> Den virker godt nok ret død...

Ja det virker sådan. Men der er nu ikke noget galt med min webserver. Jeg
ved at Cybercity (hvor min linje er hostet) har haft nogle problemer de
seneste dage: http://www.cybercity.dk/erhverv/kundeservice/

Lidt irriterende. Af samme grund overvejer jeg at opgradere den til en
G.SHDSL (hvis det siger nogen noget) hvorved jeg får ret god support og
"linjeservice".

Håber I bærer over med dem. De kæmper nok en hel del med deres systemer i
disse dage.

Hilsner,

Tony

Fra : Morten Juel

Dato : 28-05-03 13:10

> Lidt irriterende. Af samme grund overvejer jeg at opgradere den til en
> G.SHDSL (hvis det siger nogen noget) hvorved jeg får ret god support og
> "linjeservice".

hehe så kunne det være vi skulle finde ud af hoget hosting service ))

Morten --- http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ: http://DR350.dk
Yamaha XJ600
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 28-05-03 13:09

Morten Juel wrote:

> hehe så kunne det være vi skulle finde ud af hoget hosting service
> ))

Ja det er også den mulighed jeg selv pønser på - men det kommer til at
betyde at jeg er nødt til at bygge mit "serverrum" (læs: kosteskab) om á la
mere proff

Tony

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 28-05-03 12:51

Anders Thorup wrote:
> Er www.dkfritidmotorcykel.dk død?
> Har her de sidste par dage ikke kunne komme derind,, er det kun mig,
> eller har andre også problemer??
>
> Tooooooonyyyyy hvor er du????

Hullubullu - jamen jeg er jo lige her

Se mit svar til Hans...

Og tak for de meget pæne ord i din signatur. Det er også værdsat

--
Tony