Ører til hjelm... :))
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 28-05-03 11:22

Heyhey...
Hvor finder man de før omtalte ører man kan sidde fast på hjelmen??
Jeg leder efter nogen der er noget i stil med sebra look (Helst). Eller bare
nogle andre kiksede!
Helst omkring kolding.

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
2002... Eller 2003???
--==(Hvorfor siger de 2003'er når det egentligt kun er en 2002'er???)==--

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2. sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : John Jensen

Dato : 28-05-03 11:34

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Helst omkring kolding.
>

> --
> Med venlig hilsen --==>Oliver Bruchhaus<==--

Jeg er sikker på enhver MC forhandler (Evt. Mini Motor) kan skaffe disse
hvis de ikke har dem på
lager.

/ John

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 28-05-03 11:39

> Jeg er sikker på enhver MC forhandler (Evt. Mini Motor) kan skaffe disse
> hvis de ikke har dem på
> lager.
--------------
Jamen jeg skal bruge dem til i morgen.. :((
Er der ikke nogen der ved om de er til at få i ex. vejle (Duci Torben du må
vide det! )
Jeg ved at de her en slags i minimotor men dem har min kammerat allerede..
Og jeg vil ikke have de samme.
*Snøft*

Fra : John Jensen

Dato : 28-05-03 12:27

> [...]

> *Snøft*
>

> --
> Med venlig hilsen--==>Oliver Bruchhaus<==--

SÅ er du s... heller ikke let at gøre tilfreds...... =

/ John

Fra : RacerNiels

Dato : 28-05-03 14:43

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> wrote in message
> Jamen jeg skal bruge dem til i morgen.. :((
> Og jeg vil ikke have de samme.
> *Snøft*

Så, tudefjæs, tør øjnene og fedt numsen ind i vaseline!

Lav dine egne ører - hvor svært kan det være??
Tåspidsen fra en sok stoppet ud med lidt vat er sikkert helt iorden og
gaffa-tape er en super opfindelse.
Hvis du vil ha en anden form på ørene kan du selv sy dem og holde formen med
en ståltråd rundt i kanten. Det er jo ikke sværere end at køre række4er

Niels
S FAU
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 28-05-03 14:57

> [...]
med
> en ståltråd rundt i kanten. Det er jo ikke sværere end at køre række4er

Ja....!! Nu er jeg heldigvis også blevet så fornærmet at jeg bare har
bestilt dem ved mini pusheren!
Ellers tak for ide'en, men for sent..