Fotograf ved "Søsum turen" - tæt ved Stenl~
Fra : Henrik Mønster

Dato : 28-05-03 08:29

Hejsa

(Følgende foregår på sjælland i nærheden af Stenløse, i søndags d. 25/5 om
eftermiddagen)
Jeg var ude at lufte min VFR med en kollega bagpå og et par klubkammerater
på hver deres motorcykler. Efter Søsum er der et lille stykke vej der går
ned i en lille dal og med 4 kanon gode sving, vejen går ud til
Frederikssundvej. Da jeg kommer gennem det tredie sving (kommer ret hurtigt
ind i det ser jeg en Yamaha, R1 eller R6 holde parkeret, og to
personer, hvor den ene er ved at tage billeder af os.... tror jeg. Jeg får
"thumbs up" af den ene.... og så er vi væk igen. Nu kunne jeg selvfølgelig
godt tænke mig at se dette billede

Nogen der ved hvem fotografen var?

--
M.v.h. Henrik

Fra : GRISEN

Dato : 28-05-03 09:24

On Wed, 28 May 2003 09:29:09 +0200, "Henrik Mønster" <nina.henrikFJERN@mobilixnet.dk> wrote:

> Nu kunne jeg selvfølgelig godt tænke mig at se dette billede

Rimelig sjældent man synes det er sjovt at blive fotograferet af folk i vejsiden...

*
Jan

Fra : Henrik Mønster

Dato : 28-05-03 15:02

GRISEN <grisen@pornotrold.dk> wrote:

> Rimelig sjældent man synes det er sjovt at blive fotograferet af folk
> i vejsiden...

Ja - men i dette tilfælde var det ok
--
M.v.h. Henrik

Fra : Frank

Dato : 28-05-03 10:22

Hvorfor - Er du bange for at han har taget din "sjæl" ?

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 28-05-03 11:37

Hejsa
"Frank" <frankwodstrupsletmig@mail.tele.dk> wrote in message

> Hvorfor - Er du bange for at han har taget din "sjæl" ?

Nej, men det plejer som regel at være nogle "andre" personligheder der tager
billeder fra vejkanten

-steffen

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 28-05-03 10:51

"Frank" <frankwodstrupsletmig@mail.tele.dk> wrote in message

> Hvorfor - Er du bange for at han har taget din "sjæl" ?

Jeg ville nu være mere nervøs for at billedet kommer i S/H med posten - og
et giro-kort....

Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....

Fra : Henrik Mønster

Dato : 28-05-03 15:03

Frank <frankwodstrupsletmig@mail.tele.dk> wrote:
> Hvorfor - Er du bange for at han har taget din "sjæl" ?

Nej ikke rigtigt - mere nysgerrig for at se "skudet".
--
M.v.h. Henrik