Olie UDEN på cylinder på XT350?
Fra : Peter M

Dato : 27-05-03 20:18

Jeg har lige opdaget at der er kommet noget olie på køler ripperne på
min XT350.
Når den holder i tomgang, kan jeg ikke se at der er noget galt ved
pakningerne.

Kan det skyldes at den blev kørt godt varm igår?
Men den kører og starter stadig som den plejer.

Hvad er der galt?
Skal jeg stoppe med at køre på den? -eller kan jeg køre videre til
imorgen aften (ca. 30km)?

Fra : wheeler

Dato : 27-05-03 20:31

"Peter M" <a0aberg@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er der galt?
> Skal jeg stoppe med at køre på den? -eller kan jeg køre videre til
> imorgen aften (ca. 30km)?

[KLIP]

Hmm er der noget galt, er det ikke meget normalt på en 15 år (?) gammel
cykel.
Min kammerat havde en sådan og den "dryppede" fra bundpakningen og "svedte"
fra ventlidækselpakningen allerede på det tidspunkt han købte den. Han kørte
upåklageligt i 4 år (ca. 20 KKM).

Det mest irriterende ved situationen, var hans emsige forældre, som ikke
ville have ham holdende i indkørslen

Mon ikke bare du har være "heldig", at problemet ikke er opstået før(?)
--

Wheeler
Køb af "nyere" hysterisk velholdt FZR 600 eller CBR 600 (F3->) har interesse

www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Peter M

Dato : 27-05-03 20:55

Har kun haft den en uge, og det er min første MC, så jeg kender
ikke så meget til det.

Skal man så ikke fylde noget olie på indimellem?

Hænger det sammen med at den blev pænt varm igår (var ude og køre
offroad)?