Jeg har lige 2 spørgsmål
Fra : ThomasT

Dato : 27-05-03 19:02

Hvordan får jeg nemmest fat i en spilerstage til en Maxi 77? køber brugt, ny
eller laver en selv?

Jeg har kigget på 2 tv-antenner til at sætte i masten. En triax ufo til
998,- og en billigere der ligner triax'en til ca. 400,-. Er den model til
400,- lige så god som triax'en eller er de sidste 600,- for triax'en givet
godt ud?

Med Venlig hilsen
Thomas Thomsen

E-mail: thth@teliamail.dk

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 27-05-03 19:30

"ThomasT" <FJERN_DETTEthth@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan får jeg nemmest fat i en spilerstage til en Maxi 77? køber brugt,
ny
> eller laver en selv?

Det er i hvert tilfælde nemt at lave en selv. Køb delene hos din lokale
pusher, bor nogle huller mv. og vupti: et stk spilerstage
Maxi-drengenes hjemmside (www.maximalt.dk) kan du givet finde oplysninger om
stagens mål.

---
mvh, Peter Ingsø Laursen

Fra : Jaks

Dato : 27-05-03 22:48

Triax er det eneste der holder i længden - sådan.

Jaks

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 28-05-03 23:02

Hmm... det var så holdbarheden, vi fik styr på der...

Men modtager de lige godt? er der nogen der har et bud på det gennem
praktisk erfaring...

Forøvrigt kan Triax fåes til 856Kr. se følgende link
http://keas.dk/store/comersus_viewitem.asp?idproduct=143

Alternativt kan man få en "DIGIALITY" Active Color Antenne DAE-420C til en
værdi af 298Kr. ved Byttebørsen i Kolding, Tlf 75535918
Jan Rasmussen

Fjern XXX Når du svarer på min E-mail

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 29-05-03 10:13

Jeg havde en Triax model "lidt ældre" i UFo stil'en. Sikkert fra slutningen
af 90'erne. Jeg opgav den. Det er når vejret er skidt at man gerne vil se
TV, men så er der jo også lidt bølger. - og den jeg havde gav bølger af sne
på skærmen i takt med bølgerne udenfor. Jeg endte med at afmontere den og
køre TV apparatet permanent hjem hvor det hørte til. Både egner sig bedre
til bøger, aviser og kortspil. Det er muligt de er blevet bedre de sidste 5
år.

Bjarke