Ulykke på Strandvejen natten til søndag d.~
Fra : Lars Kræmmer

Dato : 26-05-03 23:15

Hej...

Ved ikke om det er den rigtige gruppe, men jeg søger info vedr. en
trafikulykke et sted på strandvejen natten til søndag d. 13. maj.

Angiveligt omkom 3 unge fyre.

Hvem ved noget om ulykken eller måske hvor jeg kan søge info.

Lars

Fra : Michael

Dato : 27-05-03 04:48

Hejsa.

"Lars Kræmmer" skriver:

> [...]
>
> Angiveligt omkom 3 unge fyre.
>
> Hvem ved noget om ulykken eller måske hvor jeg kan søge info.

Har undersøgt sagen, og det er ikke på strandvejen i Nyborg det er
sket..

Men måske der er andre byer der har en vej med samme navn...

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Mich@el

Yamaha XV 1100 Virago
medlem af http://www.mc-customania.dk
Virago MC Club Danmark # 1101

Loud pipes saves lives

En dårlig fiskedag er bedre end en god arbejdsdag

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-05-03 07:39

"Michael" <ms@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sket..
>
> Men måske der er andre byer der har en vej med samme navn...

Njah, det er heller ikke Strandvejen i Aalborg, kan jeg oplyse.

Rittig

Fra : Torben Hansen

Dato : 27-05-03 07:43

Og heller ikke strandvejen i Vejle.....

Hilsen Torben

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 08:20

Heller ikke her i Svendborg...

Fra : Dansk

Dato : 27-05-03 08:30

"Allan" <NotAvailble> wrote in message

> Heller ikke her i Svendborg...

Heller ikke her i Fredericia......

Hygge
Martin - laverda

Fra : Jake

Dato : 27-05-03 11:14

> Heller ikke her i Fredericia......
>
> Hygge
> Martin - laverda

AAAAAARGH
TROLL ALERT!
TROLL ALERT!
TROLL ALERT!
TROLL ALERT!
TROLL ALERT!

/Jake

Fra : Christian Stidsen

Dato : 27-05-03 10:08

"Dansk" <****@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Allan" <NotAvailble> wrote in message

> Heller ikke her i Fredericia......

Esbjerg kan også føjes til listen!

M.v.h.

Christian Stidsen

--
FZS600 - nu med to øjne!

Fra : J.C.Kløve

Dato : 27-05-03 13:22

I tråden: bav4k9$3rllj$1@ID-61574.news.dfncis.de,
Skrev Dansk :
> "Allan" <NotAvailble> wrote in message

> Heller ikke her i Fredericia......
>
> Hygge
> Martin - laverda

Ej heller i Hobro

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Bjarke Skjernaa

Dato : 27-05-03 08:38

"Torben Hansen" <radiospeak@radiospeak.dk> writes:

> Og heller ikke strandvejen i Vejle.....
>
> Hilsen Torben

Så er der ifølge Krak kun 80 Strandvejen tilbage at det kan være

/Bjarke

Fra : TheHobbit

Dato : 27-05-03 09:27

Det var heller ikke her i Horsens. Hvilket statistist ville være ret
sansynligt eftersom vi har 6 veje der hedder "Strandvej".

Hvis det havde været her i Horsens så var det nok heller ikke et uheld....
en ulykke måske, men ikke et uheld

/Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297
www.StephanNet.dk

- We who are about to die salute you! -

Fra : Carlsen

Dato : 27-05-03 07:50

Og heller ikke strand vejen i Århus.

Carlsen

Fra : iceman

Dato : 27-05-03 12:21

tror i ikke at manden mener "strandvejen" i københavn, som jo nok er en
af de mere kendte i danmark, når han nu kun skriver "strandvejen"

ulykken kender jeg ikke noget til

Fra : Martin Sørensen

Dato : 27-05-03 12:39

> tror i ikke at manden mener "strandvejen" i københavn, som jo nok er
> en af de mere kendte i danmark, når han nu kun skriver "strandvejen"

Aner det ikke, jeg kender Strandvejen i København præcis lige så godt som
den i Svendborg, nemlig overhovedet ikke.

> ulykken kender jeg ikke noget til

Nej, det gør jeg heller ikke.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : J.C.Kløve

Dato : 27-05-03 13:25

I tråden: 3ed349f8$0$76106$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Skrev iceman :
> tror i ikke at manden mener "strandvejen" i københavn, som jo nok
> er en af de mere kendte i danmark, når han nu kun skriver
> [...]

Åhhh er der oxo en i Kbh. ? - se man det, ja vi jy'er kommer jo ikk så
tit på de kanter *lol*

Fra : Megas

Dato : 28-05-03 16:54

Booondeerøve.. :D (Som han si´r i reklamen..)

Fra : Armand

Dato : 28-05-03 19:21

Megas <megas-NOSPAM-@email.dk> skrev i en
> Booondeerøve.. :D (Som han si´r i reklamen..)

"Shake it", som der står på de andre!

--
Armand.

Fra : Niels Drewes

Dato : 27-05-03 14:03

"Lars Kræmmer" <lars.xkraemmerx@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Angiveligt omkom 3 unge fyre.
>
> Hvem ved noget om ulykken eller måske hvor jeg kan søge info.

Prøve http://www.beredskabsinfo.dk/indsatsfoto/

vh

Niels

Fra : Lars Kræmmer

Dato : 27-05-03 05:53

Sorry, lever vist i min egen lille verden!

Strandvejen ved KBH/Nordsjælland...

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-05-03 19:15

Lars Kræmmer wrote:

> Sorry, lever vist i min egen lille verden!
>
> Strandvejen ved KBH/Nordsjælland...

Har i også en Strandvej derovre?!?
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 27-05-03 20:21

> Har i også en Strandvej derovre?!?

Ja men der er ikke meget strand... Det er vel mest private haver der går
helt ud i vandet....

Efter at være flyttet herover hørte jeg jo meget om Bellveue strand. Men
efter at have tilbragt barndommens sommer ved den jyske vestkyst er der
ikke meget strand over det fluepapir .... Så er det faktisk bedre ved
sydøstkysten - selvom den heller ikke altid er god i pålandsvind (lugten
af "brakvand")

/A - der vist igen er gået i selvsving ...