Ang. maler.
Fra : Esben Bøll

Dato : 26-05-03 12:45

Hej jeg vil høre om der en nogen som kender en autolakere eller lignende som
kan omlakkere en mc og lave stafferinger. Jeg bor på fyn så helst en på fyn.
Jeg har nemlig kig på en transalp som skal omlakkeres osv. og så forsøger
jeg lige at finde nogle priser.

MVH Esben Bøll
XJ900 "83

Fra : Mogens Dammand

Dato : 26-05-03 16:54

Hej Esben

Blot nysgerrig, hvor gammel er den, hvad har den gået og hvad er prisen??

Mogens
TA

Fra : Esben Bøll

Dato : 26-05-03 18:19

"Honda Transalp, 600 ccm, '88, km 44.000, Hvid/blå, Kører perf., mc-garage
samt div. låse medflg, GIV ET BUD. 38,000 kroner"
eller
"Honda X1600V Transalp, '89, km 65.000, styrtbøjler, Marving udst., m.pl.
35,000 kroner"

Problemer er bare at jeg har en XJ900 som jeg skal have skudt af først inden
jeg køber en transalp.

Kørte på den til 35K i Risskov og blev meget forelsket.

MVH Esben Bøll

Fra : Lasse

Dato : 26-05-03 19:25

Esben Bøll wrote:

> [...]

> jeg køber en transalp.

> Kørte på den til 35K i Risskov og blev meget forelsket.

jeg er også på udkig efter en transalp i samme prisklasse. Og har i den
sammenhæng også prøvet den i Risskov som du snakker om, men jeg blev
afskrækket af, at gear kassen var utrolig hård at skifte i de 3 første
gear, og jeg havde store problemer med at finde frigearet. Jeg snakkede
med en mekanikker som mente, at man skulle holde sig fra noget som havde
det minste tegn på fejl i gearkassen, da et tandhjul koster omkring 500.
Det lød også lidt somom at den havde fået lidt tæsk, da han kun havde
brugt den til off road. Men jeg skal da også sige at jeg var også vild med
den, efter at jeg var kommet over de 3 første gear, og så er den jo
forholdavis billig i forhold til de andre som er tilsalg i dba...
Lasse

Fra : Carlsen

Dato : 26-05-03 20:43

K.J. Design i Agdrup (Odense) han er en af de bedste på fyn og jeg bruger
KUN ham selv om jeg bor i århus.
Hans tlf nr har jeg ikke lige her men det kan du få på oplysningen, han
hedder kent johansen.

Pierre Roland

Fra : Mogens Dammand

Dato : 26-05-03 20:47

Bent (probike i lystrup) fortalte i dag at han snart får en til salg, mener
han sagde den skulle koste 37k

Classic Bike har også en stående (ikke så pæn) + 4 Africa Twin.

Mogens
'89 US-TA
15k miles

Fra : Esben Bøll

Dato : 27-05-03 09:23

Har lige haft fat i K J Design. Og han kører på meget lavt blus for tiden
men regner med at være igang igen til efteråret.

MVH Esben Bøll
XJ900 til salg