Erfaringer med salg af MC på bilauktion
Fra : Michael

Dato : 25-05-03 21:48

Dav

Jeg har nu længe forgæves at sælge min MC. Nu overvejer jeg at syne
den og køre på auktionen i Vejle.
Er der nogen her i gruppen der har erfariger med salg af MC på div.
bilauktioner, eller evt. anbefale et andet "auktionshus" som er mere
egnet for MC salg ?

--
Michael

Fra : Lasse

Dato : 25-05-03 22:07

Michael wrote:

> [...]

> Er der nogen her i gruppen der har erfariger med salg af MC på div.
> bilauktioner, eller evt. anbefale et andet "auktionshus" som er mere

Et alternativ til auktion, kunne være at kontakte brøderne jensen i
Horsens (www.jensenas.dk), de køber motorcykler kontant, med det er
salfyldig ikke den samme pris man får, som hvis man solgte privat, fx så
fik jeg et tilbud på 7000kr for min xs 400, lidt i underkanten syntes jeg.
Lasse

Fra : Torben Hansen

Dato : 26-05-03 06:38

Ang. Brdr. Jensen..... så kan jeg ikke anbefale at handle der... de har så
vidt jeg husker haft en større sag på halsen ang. det at fuske med stel
numre osv.... men hvis du skal sælge, så kan det jo snart være lige meget.
Hvad er det for en cykel du ikke kan komme af med da???

Hilsen Torben, Vejl

Fra : Michael

Dato : 26-05-03 11:06

On Mon, 26 May 2003 07:38:07 +0200, "Torben Hansen"
<radiospeak@radiospeak.dk> wrote:

> [...]
>numre osv.... men hvis du skal sælge, så kan det jo snart være lige meget.
>Hvad er det for en cykel du ikke kan komme af med da???

Ja, det glemte jeg jo at skrive i min signatur....
Kawa ZX6R

Michael
Kawa ZX6R

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-03 06:54

> Et alternativ til auktion, kunne være at kontakte brøderne jensen i
> Horsens (www.jensenass.dk)...

Gider du godt lige lade være med at nævne dem!!
Pføij!
og så lige fra morgenstunden, sikken en måde at starte dagen på.

Mvh
Allan

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 26-05-03 09:09

"Allan" <NotAvailble> skrev i en meddelelse

> [...]
> Pføij!
> og så lige fra morgenstunden, sikken en måde at starte dagen på.

Hvad har haft af negative oplevelser med dem?

Tobias

Fra : Streetteam

Dato : 26-05-03 13:58

Forgæves forsøgt at sælge den ?

Hvad er det og hvad er prisen. Hvis du hører en forhandler og lægger 10 %
til så har du en pris du vil få den solgt til (og hurtigt).

Mvh ST