Hvorfor kan jeg ikke slette
Fra : Ervin Metzdorf

Dato : 25-05-03 14:40

Hvorvor kan jeg ikke slette mislykkede indlæg på binaer.motor.
Jeg har prøvet adskillige gange nu. markerer indlægget - meddelelse - slet
meddelelse, hvorefter jeg kan se OE sender en ordre.
Nogen ideer, eller er det bare mig der er helt d..?
m.v.h. Ervin.

Fra : Tommy Fer

Dato : 25-05-03 14:47

"Ervin Metzdorf" <metz@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meddelelse, hvorefter jeg kan se OE sender en ordre.
> Nogen ideer, eller er det bare mig der er helt d..?

Det er fordi medddelelsen er hentet ned på din computer, hvis jeg går
derind, så kan jeg ikke se den.

dvs. at der er ikke fortrydelses ret, når nogen først har hentet beskeden.

mvh Tommy Fer

Fra : Holger Danske

Dato : 25-05-03 14:47

Ervin Metzdorf <metz@tdcadsl.dk> wrote:
> [...]
> slet meddelelse, hvorefter jeg kan se OE sender en ordre.
> Nogen ideer, eller er det bare mig der er helt d..?

Den vil være på din egen pc, hvis du allerede har hentet den ned, og hvis
andre har knyttet et svar i tråden, så kan du heller ikke !

--
H.D. (sig) -- Kun døde fisk flyder med strømmen --
Kom ikke -- Skønhed afhænger af øjnene der ser --

Fra : John

Dato : 25-05-03 14:52

> [...]
> meddelelse, hvorefter jeg kan se OE sender en ordre.
> Nogen ideer, eller er det bare mig der er helt d..?

Dit indlæg er formodentligt slettet, men du bliver ved med at se indlægget
indtil du har været inde og slette, prøv følgende ...vælg fanebladet
Funktioner>indstillinger>vedligeholdelse>ryd op nu > slet meddelelser !

derefter kigger du om dit indlæg stadig er der ....hvis du har gjort det
rigtigt, så er det tidligere indlæg du slettede væk nu

John

Fra : Ervin Metzdorf

Dato : 25-05-03 15:07

Tak for svarene, det hjalp.
Jeg kom lige til at tænke på:
Jo mere man ved - jo mere ved man at man ikke ved.
m.v.h. Ervin