Karoline på søndag ?
Fra : Bjørn S

Dato : 23-05-03 21:17

Hejsa,
nu har jo Armand udfordret os Sjællendere, hvad med en tur der over til
søndags ? - hvad P., det er kun 150 raske....

DMI lover nogenlunde vejr, og hvis det skulle glippe lidt var det måske
noget med en regndræs ?

Opsamlingspunkt og tid ? F.eks. tanken i Karlslunde klokken 12 ??

Tager da gierne selv derover, nogenlunde efter fartsbegrænsningerne hvis
der er flere.... !

Armand, eller andre vejkyndige, kan du give et link, eller beskrive vejen
til Karoline ?

--
/Bjørn

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-03 00:24

> DMI lover nogenlunde vejr, og hvis det skulle glippe lidt var det måske
> noget med en regndræs ?
>
> Opsamlingspunkt og tid ? F.eks. tanken i Karlslunde klokken 12 ??

Vi mødes vel ved den der tankstation - på Middelfartvej - eller hvad det
hedder... Inde ved Odense...
Nogle der kender de nærmere detaljer... Det er ved at være et stykke tid
siden jeg har været med...
Men jeg ved da hvor det er...
Hvad tid mødes vi.. ? kl. 13 - 14 stykker?

Mvh
Allan

Fra : Jørgen Winther

Dato : 24-05-03 01:05

"Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> skrev i en meddelelse
> Opsamlingspunkt og tid ? F.eks. tanken i Karlslunde klokken 12 ??
>
> Tager da gierne selv derover, nogenlunde efter fartsbegrænsningerne hvis
> der er flere.... !

Det skulle så være Shell? På parkeingspladsen, så vidt muligt i den ende,
hvor der er mc-parkeingspladser? (nær butikken).

Jo, med lidt held er vi så to ;)

--
Jørgen

Fra : Jon Larsen

Dato : 24-05-03 09:22

> Det skulle så være Shell? På parkeingspladsen, så vidt muligt i den ende,
> hvor der er mc-parkeingspladser? (nær butikken).

> [...]
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

De plejer at mødes på Haarh tanken på middelfart vej, mener det er kl 13.00
og køre derfra mod karoline.

ellers kig på www.bullson.dk under turkalender..

--
MVH.
Jon Larsen ( der sindsygt gerne ville ud og køre )

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-03 10:06

I kan også hoppe på ved Vissenbjerg... og trille med os, på landevejen det
sidste stykke...

-------sakset fra bulsons side-----------------
Hvis ikke du deltager i nogle af de ovennævnte ture og har valgt at blive
hjemme kan du i dag tage med til Karolinelund.
Sidste Søndag i måneden og igen vil der være fælleskørsel fra Haarh tanken
på Middelfartvej i Odense. Niels giver stadig gratis kaffe og muligheder for
rabat på benzin til alle motorcyklister.
Så hvis du vil med kortegen til Middelfart og møde henved 500 andre glade
Mc'ister (hvis vejret er i top), så er det her du skal komme.
Vi mødes fra kl.12 på tanken og hyggesludre, inden vi gør klar til afgang
kl.13 Vi kører ad Middelfartvej til Karolinelund. Hvis du ikke kører med fra
Odense er der muligheder for at stige på i Vissenbjergkrydset på Q8 tanken
ca. 14.20 kører vi forbi der og der er altid en del som stige på kortegen.
Ellers kan du se motorcykler i Middelfart fra kl.13-14 og frem til ???
.......... yderligere info om alt på 25213113 ell.22963113

Allan

Fra : Jørgen Winther

Dato : 24-05-03 23:40

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> skrev i en meddelelse
> Jo, med lidt held er vi så to ;)

Men så heldig er jeg ikke :( Jeg melder fra, da jeg har for travlt.

Forhåbentligt en anden god gang!

--
Jørgen

Fra : Bjørn S

Dato : 25-05-03 00:10

"Jørgen Winther" skrev
> Men så heldig er jeg ikke :( Jeg melder fra, da jeg har for travlt.
>
> Forhåbentligt en anden god gang!

Ja, ser ud til at det er dårlig stemning for det fra denne side af broen
Vejr-meldingerne ser da ellers ok ud, på en eller anden måde skal jeg nok få
brændt af nogle kilometer i morgen aligevel, skulle gierne ha cykkelen
færdig tilkørt til næste fredag, hvor jeg skal på bane

--
/Bjørn - med nyt KN-filter som i det mindste lyder godt

Fra : Armand

Dato : 24-05-03 10:59

Bjørn S <bjosko@REmoVEyahoo.com> skrev i en

> Armand, eller andre vejkyndige, kan du give et link, eller beskrive vejen
> til Karoline ?

Hellere end gerne, for den undskyldning (#2721), at man ikke kendte vejen,
skal bæltskrækkerne ikke have!

Det aller enkleste vil være at køre af motorvejen først på Jyllands-siden og
derfra dreje til venstre, hvorved man kommer mod "den gamle"
Lillebæltsbroen.
Når man entrer Fyn via denne kommer man efter et par km igennem en kort
skovstrækning med et par ishuse og Karoline-cafeteriet - samt en hulens
masse motorcykler!

Ellers er det hovedvejens rute igennem Middelfart (se efter på ethvert
vej-atlas) der (som "Brovejen") løber forbi Karoline og ender ved den gamle
bro!

Forresten:
Middelfart ligger i den vestlige ende af Fyn, dér hvor der er nærmest til
Jylland (Europa).

Så kan alle vist være med

--
Armand.

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 24-05-03 12:31

Er der også et mødested her på fastlandet? (Jylland) Jeg bor i kolding, og
hvis vejret holdre er vi da allerede en 6-7 stykker der er klar på turen..

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
2002... Eller 2003???
--==(Hvorfor siger de 2003'er når det egentligt kun er en 2002'er???)==--

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2. sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : Torben Hansen

Dato : 24-05-03 15:20

Hejsa Oliver....

Jeg kommer fra Vejle, og hvis vejret er rimeligt, så vil jeg også en tur til
middelfart imorgen søndag... Hvor og hvornår kører i fra Kolding!! svar, så
er jeg på

--
Med venlig Hilsen
Torben Hansen, Vejle

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 24-05-03 15:27

> [...]
til
> middelfart imorgen søndag... Hvor og hvornår kører i fra Kolding!! svar,

Tjoo... Nu har jeg jo rodet mig ud i noget værre noget her! har glemt at
jeg skal på arbejde men har nok fri ved ca. 14:00 tiden.. Så det kan kun
blive derefter.
(For mit vedkommende self.)
Men hvis det ikke er for sent?? Nu er jeg ikke helt klar over hvornår folk
begynder at komme derover...?
Men jeg håber da at vi kan finde ud af noget... :))

Fra : Armand

Dato : 25-05-03 01:29

> Men hvis det ikke er for sent?? Nu er jeg ikke helt klar over hvornår folk
> begynder at komme derover...?

Før tolv er der sjældent kommet andet end et par stykker,og kl 16 er der
oftest ved at være ryddet igen!

MC-chaufførerne kører oftest derover i samlet flok fra klubhuset på
kobbelvænget i Fredericia; men såvel derfra som hjemmefra Kolding/Vejle er
der jo ikke tale om meget kolonnekørsel, hvis det er det i søger :-/

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-03 09:23

Jamen så ses vi...

> [...]
> blive derefter.
> Men hvis det ikke er for sent?? Nu er jeg ikke helt klar over hvornår folk

Jeg mener at det oprindelige "mådetidspunkt" i sin tid blev aftalt til kl.
14...
Men folk begynder så småt at dukke op allerede ved 12:30 - 13 tiden...
De sidste plejer at skride henad 17:30...

Mvh
Allan Rasmussen
CB1100F - 350/640 BlueStyle