Klemmen - søndag den 1. i juni måned
Fra : wheeler

Dato : 22-05-03 21:29

Har lokket en CB 500-mand med til Borup den dag - følger selv trop (wheelie)
med min TDR...

Ser man dfm'-nr-plader dernede - hvis og såfremt vejret vil det?

--
Wheeler
Køb af nyere hysterisk velholdt CBR 600 (F3->) har interesse

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 22-05-03 22:01

wheeler wrote:

> Ser man dfm'-nr-plader dernede - hvis og såfremt vejret vil det?

Yup! Jeg regner da med at dukke op.

--
Tony
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : Morten Juel

Dato : 22-05-03 22:48

> Ser man dfm'-nr-plader dernede - hvis og såfremt vejret vil det?

Ja mig, hvis ikke min DR er solgt til den tid !

Morten --- http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ: http://DR350.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i

Fra : Moller

Dato : 23-05-03 10:46

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja mig, hvis ikke min DR er solgt til den tid !

Jamen så ses vi dernede Morten ;)

VH
Lars Molnit

Fra : Hekto

Dato : 23-05-03 00:05

In article <4qaza.2062$oS4.108@news.get2net.dk>, "wheeler"
<bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> says...
> Ser man dfm'-nr-plader dernede - hvis og såfremt vejret vil det?

Yep! - hvis vejret vil det!
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 23-05-03 08:47

Hejsa

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> wrote in message
> Har lokket en CB 500-mand med til Borup den dag - følger selv trop
(wheelie)
> med min TDR...

Hehe, jeg er da helt klart frisk på det.. under forudsætning af at jeg er
blevet afgiftet efter lørdagen...
Noget bestemt tidspunkt ? (ca),

-steffen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 23-05-03 12:02

Steffen Rasmussen wrote:

> Hehe, jeg er da helt klart frisk på det.. under forudsætning af at
> jeg er blevet afgiftet efter lørdagen...

Ja - tænk at det ikke er nok at man skal betale afgift på "dyret" - man skal
også afgiftes når man drikker afgiftspålagte drikkevarer...

> Noget bestemt tidspunkt ? (ca),

Omkring kl. 13 måske?

Tony

Fra : wheeler

Dato : 23-05-03 15:13

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en

> Omkring kl. 13 måske?
>
> Tony

[KLIP]
Ja, lad os aftale det indtil videre!

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 23-05-03 17:02

Hejsa

> [KLIP]
> Ja, lad os aftale det indtil videre!

hehe, så burde jeg være nogenlunde frisk igen

-steffen
Som lige har opdaget 2 ridser i venstre side af tanken :((((((((((
(og har absolut ingen ide om hvordan de er kommer der)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 23-05-03 10:33

wheeler wrote:
> Ser man dfm'-nr-plader dernede - hvis og såfremt vejret vil det?

Hvis vejret ikke er pisse elendigt, så dukker jeg nok også op på mit
tvivlsomme bagdæk (og resten af den gamle 2tagger

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : GRISEN

Dato : 29-05-03 22:53

On Thu, 22 May 2003 22:28:44 +0200, "wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> wrote:

>Har lokket en CB 500-mand med til Borup den dag - følger selv trop (wheelie) med min TDR...

Er der DFM fælleskørsel fra Kbh ???

*
Jan

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-05-03 23:42

GRISEN wrote:

> Er der DFM fælleskørsel fra Kbh ???

Tjaeh... Jeg har lovet at køre med Bernhard derned. Ved ikke rigtigt hvilken
vej - men Bernhard kører jo "kun" på sin TDR så det kommer jo nok ikke til
at gå så hurtigt Men så kan vi måske finde nogle af de "sjove" veje i
stedet?

Nogen forslag til mødested og klokkeslet?

Tony

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 30-05-03 08:50

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> nok ikke til at gå så hurtigt Men så kan vi måske finde nogle af
> de "sjove" veje i stedet?
>
> Nogen forslag til mødested og klokkeslet?

Bare i ikke mødes ved "min" Shell tank, så græder jeg snot !

--
MVH Rune Rohleder
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Rune_Rohleder

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 30-05-03 09:26

RuneR (TDM850) wrote:

> Bare i ikke mødes ved "min" Shell tank, så græder jeg snot !

LOL! Hov du skal ændre dit navn! Hvad med RuneR ( ) eller måske RuneR (Tonys
bagsæde) ?

Tony

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-05-03 19:18

Tony Lorentzen wrote:
> LOL! Hov du skal ændre dit navn! Hvad med RuneR ( ) eller måske RuneR (Tonys
> bagsæde) ?

RuneR (HT) ?

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 01-06-03 08:44

Hans Joergensen wrote:

> RuneR (HT) ?
>
> // Hans

hehe, ikke helt.. Det er nok nærmere RuneR (Suzuki Swift 1.3 sedan)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-06-03 18:00

RuneR (TDM850) wrote:
> hehe, ikke helt.. Det er nok nærmere RuneR (Suzuki Swift 1.3 sedan)

Så kan jeg altså ikke lige regne ud hvad der er værst ... :)

// Hans (RD350F YPVS)
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-05-03 09:06

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
> vej - men Bernhard kører jo "kun" på sin TDR så det kommer jo nok ikke til
> at gå så hurtigt Men så kan vi måske finde nogle af de "sjove" veje i

Jeg kan desværre ikke komme alligevel :o/ men på den anden side tror
jeg heller ikke jeg kan finde ud af at køre stille lige for tiden...
)

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : GRISEN

Dato : 30-05-03 19:09

On Fri, 30 May 2003 00:42:13 +0200, "Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Nogen forslag til mødested og klokkeslet?

Det kan godt se ud som om, det var et dårligt forslag jeg kom med.... jeg skal nok arbejde søndag. :-/
Nå, hvis jeg bli'r tidligt færdigt (det er tvivlsomt), så kan det være vi ses dernede.....

*
Jan

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 31-05-03 19:17

Tony Lorentzen wrote:

> Nogen forslag til mødested og klokkeslet?

Jeg er frisk, det ser jo ud til at det bliver godt vejr. Hvor skal vi mødes?
Hvis vi kun bliver os tre kan jeg komme forbi hvor i bor, bare sig et
tidspunkt.

Jens
RD

Fra : wheeler

Dato : 31-05-03 22:15

"Jens Blaabjerg (replace xxx with newsgroup to reply)" <xxx@blaabjerg.net>
skrev i en

> Hvis vi kun bliver os tre kan jeg komme forbi hvor i bor, bare sig et
> tidspunkt.
>
> Jens
> RD

[KLIP]

Hej Jens,

12.28 hos mig ?

Bernhard
--
Wheeler
Køb af "nyere" hysterisk velholdt FZR 600 eller CBR 600 (F3->) har interesse

www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 01-06-03 09:06

wheeler wrote:

> 12.28 hos mig ?

Ok, det kan godt være jeg lige bliver 2 minutter forsinket....

Jens
RD