At hilse på panser igenigen.. ;o)
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 21-05-03 23:16

Hey...

Var lige ude at huje lidt her idag inden jeg skulle på arbeje. Jeg holdte
for rødt da der kom en mc betjent tullerne på tværs. Vidste ikke rigtigt om
jeg skulle hilse, men så løftede han to fingre fra styret og nikkede... Så
var der smil på og der blev self. hilst igen...

De er sgu ikke helt så stride alligenvel...

Oliver Bruchhaus.

Fra : Gixxer

Dato : 22-05-03 02:56

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> wrote in message
> [...]
> jeg skulle hilse, men så løftede han to fingre fra styret og nikkede... Så
> var der smil på og der blev self. hilst igen...

Har selv oplevet at komme trillende stille og roligt hvor der kom 2 mc
betjente i modsat retning med blink og det hele, men alligevel have den ene
overskud til lige at flytte poten fra styret og hilse alligevel :)

Men sådan er der jo med alt, nogen er ok, resten er en flok narhatte !

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 22-05-03 10:36

> Men sådan er der jo med alt, nogen er ok, resten er en flok narhatte !

Hehe... Har heldigvist ikke mødt nogen af de sidste endnu!

Oliver Bruchhaus.

Fra : John

Dato : 22-05-03 15:09

"Gixxer" <ddd@ggg.dk> skrev i en meddelelse

> Men sådan er der jo med alt, nogen er ok, resten er en flok narhatte !

hhmm ...hvorfor ? de gør vel bare deres arbejde !

mener du hermed at fordi en mc-betjent hilser at så er han ok, men hvis han
ikke gør ...så er han en narhat ?

John

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 22-05-03 21:46

"John" <kramsen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> hhmm ...hvorfor ? de gør vel bare deres arbejde !
>
> mener du hermed at fordi en mc-betjent hilser at så er han ok, men hvis
han
> ikke gør ...så er han en narhat ?

-------------------------------------
Pansere er også kun mennesker...
Men så længe at man ikke træder dem over tæerne (Laver ulovligheder) burde
de jo også opføre sig sådan...
Alle mc'ister hilser jo på hianden..
Det er jo ikke nødvændigtvis noget de kan gøre ligeså let som os andre da
der jo er noget med private interreser de skal holde udenfor, men et lille
nik kan jo aldrig skade vel??!!

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
2002... Eller 2003???
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294

(Hvorfor siger de 2003'er når det egentligt kun er en 2002'er???)

Fra : Duderino

Dato : 22-05-03 23:24

> [...]
> da der jo er noget med private interreser de skal holde udenfor, men
> et lille nik kan jo aldrig skade vel??!!

Jeg har ude på min første MC-tur på vej i tirsdags (køreskole) Der
hilste en modkørende MC da også... I er jo heller ikke så slemme endda

/Palle aka. Duderino

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 23-05-03 17:09

Duderino <hjernen@rocketmail.com> writes:

> Jeg har ude på min første MC-tur på vej i tirsdags (køreskole) Der
> hilste en modkørende MC da også... I er jo heller ikke så slemme endda

Nej, slet ikke

Men hvordan hilser I andre på folk der kører samme vej som Jer selv?

Altså, hvis man fx overhaler en anden MC, eller bliver overhalet. En
af mine venner, som også kører MC siger at han somme tider stikker
foden/benet ud, men det er jo ikke alle steder at det er lige
hensigtsmæssigt, og det kan nok også se ret tåbeligt ud. Hvad gør I
andre?

--
Jacob - www.bunk.cc
The most important things, each person must do for himself.

Fra : MKS - 74

Dato : 23-05-03 17:13

On Fri, 23 May 2003 18:08:48 +0200, Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc>
wrote:

>Men hvordan hilser I andre på folk der kører samme vej som Jer selv?

Nøjagtig det samme som når de kommer modsat fra - altså poten ud,når
det i situationen er hensigtsmæssigt - Det forstår de fleste,foden ud
virker lidt komisk (og en del aner ikke hvad det betyder),så det
bruger jeg ikke

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Brian W.

Dato : 22-05-03 15:57

Oliver Bruchhaus wrote:
> [...]
> styret og nikkede... Så var der smil på og der blev self. hilst
> igen...
>
> De er sgu ikke helt så stride alligenvel...

'

jamen de er jo mcister som os andre. Det er jo heller ikke alle mc´er der
hilser på hinanden!

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen