Dårlig Honda service
Fra : Peter Colmorten

Dato : 27-03-01 14:34

Køb en ny Honda CB 500 og der viser sig en fejl som hos mig, hvor
tændingslåsens underpart er gået i stykker, så kan man sætte maskinen hen
til forhandleren og vente en evighed på at Honda får fremskaffet
reservedelen til den, kedeligt at vide man nok har købt en god maskine, men
ak og ve om der sker noget med den, så skal du om bag i reservedels køen, og
der kan godt gå lang tid, og imellemtiden har man ingen maskine at køre på,
jeg har hørt fra andre med samme problemer, Honda er ikke i stand til at yde
service uden du kan vente længe.

Peter

Fra : Morten Dahl

Dato : 27-03-01 14:56

"Peter Colmorten" <peco@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
på,
> jeg har hørt fra andre med samme problemer, Honda er ikke i stand til at

Hvorfor sku de da også det? folk køber dem jo alligevel

Nej surt show, havde det været en ordentlig forhandler havde han sku pille
lortet af en ny så du kunne komme ud at køre igen..

Hilsen

Morten Dahl

Fra : Michael K. S.

Dato : 27-03-01 14:56

On Tue, 27 Mar 2001 15:34:25 +0200, "Peter Colmorten"
<peco@post2.tele.dk> wrote:

> Honda er ikke i stand til at yde
>service uden du kan vente længe.

Hvis du lige udskifter det med Honda-DK,så er det fuldstændig
rigtigt.Det har været meget sløjt de sidste 2 år.Sært nok har de ikke
de samme problemer i andre lande.Det er selvfølgelig surt når det er
en garanti- eller forsikringssag,men ellers bør man nok købe sine dele
i enten UK eller Tyskland,oftest langt billigere og ventetiden som
regel højst en uge.Skal man vente på Honda-DK løber sæsonen hurtigt ud
i sandet....

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....