Sportster
Fra : Torben

Dato : 20-05-03 19:45

Er der nogen i dette forum, der har erfaring med en HD Sportster ?
Tænker på at købe en fra 1972 !! Og hører både godt og skidt om cyklen !!

Fra : Thomas Lund

Dato : 20-05-03 20:06

Hejsa,

Jeg har haft en ´73 og har nu en ´89 sportster.
Noget specielt du vil vide om dem?
Pas på hvad du køber, sportsteren er ofte en begynder cykel så der er mange
mennesker der har haft fingrene i den og de fleste har sikkert ikke andet en
skid om havd de egentlig stod og skruede i.

Hilsen Thomas

Fra : Claus Rittig

Dato : 21-05-03 16:21

"Torben" <FJERN_stenbak@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen i dette forum, der har erfaring med en HD Sportster ?
> Tænker på at købe en fra 1972 !! Og hører både godt og skidt om cyklen !!

Jeg har kørt '85 Sportster i nogle år (den sidste jern-sportster), hvad vil
du vide?

Rittig