Dansk MC Skind i Søborg...
Fra : Martin Andersen

Dato : 20-05-03 15:49

Hej,
Da jeg skal til at købe udstyr til min første mc (!) var jeg forbi
Søborg Hovedgade 52 i dag for at finde "Dansk MC Skindbeklædning". Der
var dog ikke andet end en tom butik med et "Til Leje"-skilt i ruden. Æv.
Der er ellers mange danske mc-sider der anbefaler netop denne butik. Er
der nogen der ved noget om dennes skæbne?

På forhånd tak,
Martin

Fra : Niels S.

Dato : 20-05-03 16:17

Martin Andersen skrev

> Der er ellers mange danske mc-sider der anbefaler netop denne butik. Er
> der nogen der ved noget om dennes skæbne?

Indehaveren er flyttet til jylland og har flyttet butikken med. Den nye
adresse er:

Dansk MC Skindbeklædning v/ Johnny Pedersen
Mejlbyvej 28, Mejlby
6660 Lintrup
Tlf. 39 66 10 53

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Martin Andersen

Dato : 20-05-03 16:51

OK, tak! Det kunne have været meget rart hvis han også havde annonceret
det på sin hjemmeside :)

/Martin

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 20-05-03 17:55

"Martin Andersen" <spaceboyFJERNDETTE@rhk.dk> wrote in message
> [...]
> Der er ellers mange danske mc-sider der anbefaler netop denne butik. Er
> der nogen der ved noget om dennes skæbne?

og hvis du er kommet fra buddinge skulle du ha kørt ca 500m længere for der
ligger den nye forretning med de samme ting på den modsatte side

--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Martin Andersen

Dato : 20-05-03 18:03

Argghh :) Så må jeg derned igen i morgen. Er der forresten nogle andre
butikker med beklædning der er anbefalelsesværdige? Jeg regner med at
købe en stille og rolig 500cc touringmaskine, så jeg skal bare have en
god læderjakke og bukser osv...

/Martin

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 21-05-03 02:16

> [...]
> butikker med beklædning der er anbefalelsesværdige? Jeg regner med at
> købe en stille og rolig 500cc touringmaskine, så jeg skal bare have en

Fornuftigt

jeg kender desværre kun den på søborg hovedgade :-/

--
Allan(fzr600us)som har en læderjakke som skal retur til louis.de pga
indfarvet læder som kan skrabes af med en negl

Fra : Pwh

Dato : 21-05-03 08:30

Martin Andersen wrote:
> [...]
> butikker med beklædning der er anbefalelsesværdige? Jeg regner med at
> købe en stille og rolig 500cc touringmaskine, så jeg skal bare have en

Hvad med chekke i DBA. Der er en del mc tøj til salg her i Kbh.
Jeg købte selv for nylig et komplet sæt Hein Gerike tøj der var som nyt for 1700 kr.
Det jeg havde hængende i skabet var sgu på mystisk vis krympet i løbet af de sidste 2 år

Jens

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 21-05-03 12:37

> [...]
> butikker med beklædning der er anbefalelsesværdige? Jeg regner med at
> købe en stille og rolig 500cc touringmaskine, så jeg skal bare have en

husk at kgge på beskyttelsen, i mange læderjakker er der bare skumgummi og
er mere for synets skyld....check at beskyttelsen er CE godkendt...

Lasse
Mille & Karin & Neelix
som har ventet i 12 uger på sin swabenleder....damn kunne de bare nosse sig
sammen de sagde 8-10..men det er vel højsæson

Fra : Hekto

Dato : 22-05-03 09:05

In article <26tya.1262$YZ6.21166@news010.worldonline.dk>,
allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk says...
> "Martin Andersen" <spaceboyFJERNDETTE@rhk.dk> wrote in message
> >
> og hvis du er kommet fra buddinge skulle du ha kørt ca 500m længere for der
> ligger den nye forretning med de samme ting på den modsatte side

Søborghovedgade 23 ... helt nøjagtig!
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Martin Andersen

Dato : 22-05-03 15:25

Ja tak, så fandt jeg det endelig. Det endte med at jeg fik købt en jakke
og et par handsker til 2900 ialt med ca 200 kr's rabat. Jakken er i
kraftigt læder med CE-godkendt beskyttelse (albuer, skuldre og ryg). Så
nu mangler jeg bare støvler, hjælm og ... nå ja - en mc...

Jeg spurgte den flinke mand om placeringen af butikken og hjemmesiden
osv., og det viste sig at butikken der lå på nummer 52 tidligere bare
har solgt hans varer. Derfor er der ikke nogen sammenhæng mellem hans
butik og hjemmesiden www.danskmcskind.dk.

Til sidst vil jeg lige høre hvor vigtigt det er også at have læderbukser
på når man er ude at køre. Er det forsvarligt at køre uden?

/Martin

Fra : Hekto

Dato : 22-05-03 15:48

In article <baimhc$bsu$1@news.net.uni-c.dk>, spaceboyFJERNDETTE@rhk.dk
says...
> Til sidst vil jeg lige høre hvor vigtigt det er også at have læderbukser
> på når man er ude at køre. Er det forsvarligt at køre uden?

Nej, Nej! ... man kan fint køre uden!
Det er først når man vælter; man liiiige står og mangler dem! ...
synes man bagefter, at man ER væltet! ;0)

Fra : Ole Baun

Dato : 22-05-03 17:31

"Martin Andersen" skrev i en meddelelse

- snip -

> Til sidst vil jeg lige høre hvor vigtigt det er også at have læderbukser
> på når man er ude at køre. Er det forsvarligt at køre uden?

Det bestemmer du selv.
Har du nogensinde prøvet at falde af (træde-)cyklen ?
Gjorde det ondt, (med 10 - 20 km/t) ?
Regner du med at køre hurtigere på mc´en, (og dermed glide længere hvis du
ryger af) ?

Og så er hudafskrabninger selvfølgelig kun bagateller i forhold den
beskyttelse som ordentligt tøj yder overfor knogler og led.

Ole Baun

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 23-05-03 10:32

> Til sidst vil jeg lige høre hvor vigtigt det er også at have
læderbukser
> på når man er ude at køre. Er det forsvarligt at køre uden?

Om det skal være læder er vel en smagssag - men jeg var glad for mine mc
bukser da jeg tog en kurretur på asfalt.... Udover de almindelige
læder og cordura bukser med bskyttelse fåes der også cowboybukser med
indbygget beskyttelse... Søg f.ek på draggin jeans

/A