syn og manglende bagskærm?
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 20-05-03 10:55

Hej

Er der nogen her i gruppen som har erfaring med syn og hvis man ikke har
monteret den famøse lange bagskærm. Får man en betinget godkendelse eller
bliver køretøjet ligefrem ikke godkendt?

Sagen er nemlig den at jeg slet ikke har den skærm :-/

Thore

Fra : Eddy Folder

Dato : 20-05-03 11:14

"SmaRTrxxv" <thoreFJERN@DETTEsnaps.dk> wrote in message
> [...]
> monteret den famøse lange bagskærm. Får man en betinget godkendelse eller
> bliver køretøjet ligefrem ikke godkendt?

Hmmm hvorfor tage en chance??? Der er sikkert nok en her inde fra der gerne
vil låne dig en

Mvh.

Eddy Folder
Ellers kan et par strips med noget karton vel bruges

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 20-05-03 11:26

Har du ikke en gammel spand eller dæk e.l. Så kan du bare lave en selv. Det
er godt nok.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Torben Hansen

Dato : 20-05-03 11:28

Hejsa Thore!!

Jeg har fået synet min Uden bagskærm, dog fik jeg en anmærkning "betinget
godkendelse" Men de ved udemærket ved SYnhallen at stort set alle
motorcykelister piller den eftermonterede skærm af når de kommer hjem,
derfor bliver den nok ikke kaldt til omsyn,

Den først MC jeg kørte til syn, lavde jeg en "forlænger" til ud af en
stænkklap fra en bil. MEN jeg glemte at montere refleksen, så der fik jeg
også en betinget godkeldelse. Så husk den skide refleks

God fornøjelse

Hilsen Torben Hansen
Ducati 916

Fra : Ole Lauritzen

Dato : 20-05-03 20:02

Du får en betinget godkendelse.

Hvis det har interesse har jeg en bagskærm du kan låne, bor i Ringsted

vh.

Ole