Drevsett ZX9R 95 mod.
Fra : Leiv A. Lagestrand

Dato : 20-05-03 09:43

Hei
Tenkte på å skaffe meg et nytt drevsett.
Noen anbefalinger O-ring, X-ring, 520, 525 , aliminium etc.
Trenger Deres hjelp her, dette har jeg ikke greie på!

Mvh.
Leiv

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 20-05-03 10:02

"Leiv A. Lagestrand" <drumtek@drumtek.no> wrote in message
> Hei
> Tenkte på å skaffe meg et nytt drevsett.
> Noen anbefalinger O-ring, X-ring, 520, 525 , aliminium etc.
> Trenger Deres hjelp her, dette har jeg ikke greie på!

Hej

Du skal have en 530 kæde til din ZX9R.

Jeg ville vælge en forstærket O-rings kæde eller en XW-rings kæde.
Begge er kæder i en meget kraftig kvalitet, hvilket det bør være til en så
kraftig maskine..

Thore