Støvlekøb over nettet
Fra : Maria & Anders

Dato : 19-05-03 22:52

Hej NG
Jeg er ved at købe et par støvler, alpinestar tech 4 for at være mere
specifik (kører offroad som en gal). Min eneste bekymringer så om man trygt
kan gå hen og bestille en str 42 som man normalt bruger i sko.
Kan man det? Hvordan er mc støvle størrelser i forhold til alm sko/støvler?
Skal man bestille et nummer større så der er plads til en god sok?

På forhånd tak

--
A. Ziegler
Yamaha XT600E (2000)

Fra : Duderino

Dato : 20-05-03 08:56

"Maria & Anders" <maria_og_anders@tdcspace.dk> wrote in

> [...]
> Kan man det? Hvordan er mc støvle størrelser i forhold til alm
> sko/støvler? Skal man bestille et nummer større så der er plads til en

Hej
Jeg har selv lige købt støvler over nettet. Jeg har dog forinden prøvet
samme model i en butik. Det er godtnok samme størrelse som jeg normalt
bruger, men det er lidt trist at skulle sende støvlerne tilbage igen fordi
de ikke passer perfekt. Så mit gode råd må være at prøve støvlen først
inden du bestiller medmindre du er indstillet på at den evt. skal byttes
(hvilket jo ofte er lidt besværligt ved netkøb).

/Palle aka duderino

Fra : vmx

Dato : 20-05-03 09:00

"Duderino" <hjernen@rocketmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> inden du bestiller medmindre du er indstillet på at den evt. skal byttes
> (hvilket jo ofte er lidt besværligt ved netkøb).

hvor er det heldigt at der stadig findes fysiske butikker hvor varerne
kan afprøves men ikke købes..............

- ja; ot, men min mening!!

Robert

Fra : Claus Rittig

Dato : 20-05-03 17:29

"Maria & Anders" <maria_og_anders@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sko/støvler?
> Skal man bestille et nummer større så der er plads til en god sok?

Det er en rigtig god ide at købe støvlen stor nok til en ekstra tyk sok.
Jeg har både almindelige strømper på OG en tyk rag-sok. Hvorfor? Joh, fordi
man hele tiden banker fusserne ind i træstubbe, spor, sten motorcyklen og
andet godt, og den tykke ekstra sok tager alle de små stød som ellers skulle
absorberes af min små sagesløse fusser.

Iøvrigt synes jeg det er lidt usselt at prøve støvlerne i een butik, og så
købe dem over nettet. Det er dræbende for de stakkels fysiske butikker
(eller prøverum), og et eller andet sted dybt urimeligt.

Og støvler er en af de ting jeg helst ikke køber uden at prøve dem først.

Rittig

Fra : vmx

Dato : 20-05-03 19:47

> Iøvrigt synes jeg det er lidt usselt at prøve støvlerne i een butik, og så
> købe dem over nettet. Det er dræbende for de stakkels fysiske butikker
> (eller prøverum), og et eller andet sted dybt urimeligt.

for tilfældet at nogen misforstod min forrige kommentar, så var det netop
dette ( ovenfor ) jeg mente

Robert

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 21-05-03 07:35

"vmx" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> writes:

> "Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
> >

> for tilfældet at nogen misforstod min forrige kommentar, så var det netop
> dette ( ovenfor ) jeg mente

Ja, hellighed er nem på skrift.

Måske støvlerne blev prøvet og senere købt (via nettet) i samme butik?
Sådan kunne det nemlig fint forholde sig i dette tilfælde...

--
Mikkel
motortosse.dk | de-moc-ra-cy (di mok' ra see) n. Three wolves

Fra : Claus Rittig

Dato : 20-05-03 17:30

"Maria & Anders" <maria_og_anders@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
> (kører offroad som en gal).

Hov... Hvor kører du som en gal henne? Skal vi ikke lege sammen en dag? Jeg
triller rundt sammen med de andre rødder fra Aalborg Off-ROad MC Klub.

Rittig

Fra : Maria & Anders

Dato : 20-05-03 21:30

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message
> [...]
Jeg
> triller rundt sammen med de andre rødder fra Aalborg Off-ROad MC Klub.

Jo det kan du tro vi skal. Jeg har også været med nede og kigge ved et af
jeres ræs i Arden på en pløjemark. Og var med til en enkelt klub aften. Men
har desværre ikke haft tid til at komme forbi siden.
Vi kan Sagtens finde ud af noget. Kører en hel del på djursland, sammen en
kamerat der kører Transalp. Samt en del i rold skov egnen. Og lidt om viborg
med bjarke.
Er i øvrigt ved at finde ud af noget med den grusgrav jeg ævlede om, så der
skulle gerne, hvis alting går som det burde, snart være mulighede for at
komme til at fræse i en grusgrav.
Men mht ordre fra Götz, skal man faxe eller maile ned til dem? For jeg har
en pæn liste jeg skal have bestilt. Der er jo stadig ikke mulighed for
online bestilling til dk.

--
A. Ziegler
Yamaha XT600E (2000)

Fra : Mads Stetter

Dato : 20-05-03 21:45

Maria & Anders wrote:
> Men mht ordre fra Götz, skal man faxe eller maile ned til dem? For
> jeg har en pæn liste jeg skal have bestilt. Der er jo stadig ikke
> mulighed for online bestilling til dk.

Smid en mail til Søren Lindholt... Han kan det pis!

Han har vist Forhandlerkonto nede ved dem, og er helt inde i det!

MVH Mads Stetter

Fra : Soren Lindholt

Dato : 21-05-03 08:38

Mads Stetter <m_stetter@hotmail.com> wrote in article
<bae43i$65f$1@sunsite.dk>...

> Smid en mail til Søren Lindholt... Han kan det pis!
>
> Han har vist Forhandlerkonto nede ved dem, og er helt inde i det!

Hov hov, tal pænt . Nu vi er ved det: *jeg* kan finde ud af det, (når
jeg gider) men goetz har da lige kludret i den sidste bestilling så den
blev en uge forsinket. men hvad...

--
Soren
http://motortosse.dk

Fra : Soren Lindholt

Dato : 21-05-03 08:40

Maria & Anders <maria_og_anders@tdcspace.dk> wrote in article
<3eca9020$0$76060$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
der
> skulle gerne, hvis alting går som det burde, snart være mulighede for at

Er det den der grusgrav ved Viborg hvor de også øver trial? Det er nemlig
TossePerPs faster der har den... så der må vi nok godt køre...

Ang. goetz, se det andet svar, men man kan sagtens faxe eller maile til
dem...
--
Soren
http://motortosse.dk

Fra : Maria & Anders

Dato : 21-05-03 12:56

"Soren Lindholt" <lindholt@REMOVEperson.dk> wrote in message
> [...]
> TossePerPs faster der har den... så der må vi nok godt køre...
>
> Ang. goetz, se det andet svar, men man kan sagtens faxe eller maile til

Hej igen.

Nej grusgraven jeg snakker om ligger lige udenfor støvring på vej til
suldrup.
Men det er ved at være noget tid siden jeg har spurgt ham, og jeg har ikke
hørt noget endnu. Så jeg ved ikke om han har glemt mig.
Prøver at spørge igen når jeg får chancen.

--
A. Ziegler
Yamaha XT600E (2000)

Fra : Claus Rittig

Dato : 21-05-03 16:28

> [...]
> hørt noget endnu. Så jeg ved ikke om han har glemt mig.
> Prøver at spørge igen når jeg får chancen.

Jeg holder vejret i spænding og er HELT med på en legetur i nærmeste
fremtid!

Rittig