Tilbud fra Kantana MC.
Fra : Kenneth S

Dato : 19-05-03 13:41

Hej Grønne Mc'ist!!

I et forsøg på at være endnu mere åben og samfundstjenlig, end vi er i
forvejen, vil Kantana MC fra 1. Juni 2003 åbne dørene yderligere for
(fortrinsvis) nybagte motorcyklister.

En workshop vil finde sted hver Tirsdag og Torsdag fra 19-21, hvor vort
veludstyrede værksted og mindst en (veludstyret?) erfaren motorcyklist vil
stå til fri afbenyttelse. Yderligere vil der blive planlagt aftener med
produktvisning, foredrag, motorlæreteori etc.

De eneste krav til dig er:

Du er grøn i MC-verdenen.
Du har din egen motorcykel.
Du bor i Københavns kommune.
Du er villig til at betale et årligt indskud på 50 kr.

Synes du om ideen? vil du spørge om noget? vil du evt. benytte dig af denne
service? ..så skriv til kantana MC via hjemmesiden
<http://www.kantanamc.dk> så vi kan få en fornemmelse af interesseniveauet.

Er du forhandler/importør og mener at kunne give en spændende præsentation
af kanonprodukter med svimlende rabatter og som vil interessere
motorcykelfolket, så giv også lyd fra dig.

PS. Priser og tider kan nå at ændre sig inden endelig kick-off.

Med venlig hilsen
Kantana MC

Fra : Kenneth S

Dato : 19-05-03 13:54

<snip>

> forvejen, vil Kantana MC fra 1. Juni 2003 åbne dørene yderligere for
> (fortrinsvis) nybagte motorcyklister.
>
> En workshop vil finde sted hver Tirsdag og Torsdag fra 19-21, hvor vort

<snip>

æh..første dag vil således være Tirsdag d. 3. Juni.

Kantana Mc

Fra : Thorstein

Dato : 19-05-03 14:23

Flot tilbud, ærgeligt at jeg ikke bor i Københavns kommune

// Thorstein

Fra : Kenneth S

Dato : 19-05-03 14:38

"Thorstein" <SLETDETTEallanthorstein@msn.com> skrev i en meddelelse
> Flot tilbud, ærgeligt at jeg ikke bor i Københavns kommune
>
> // Thorstein

Fortvivl ikke, det kan være vi slækker lidt på reglen, alt er ikke lagt på
plads endnu...

Giv lyd fra dig alligevel, så kan Kantana MC også få en interesse-føler fra
omegnen.

Kenneth S
R1

Fra : Castin

Dato : 19-05-03 16:37

"Kontakt os" på hjemmesiden siger:

-----------------
The form attempting to use FormMail resides at
http://www.kantanamc.dk/kontakt.htm, which is not allowed to access this cgi
script.
If you are attempting to configure FormMail to run with this form, you need
to add the following to @referers, explained in detail in the README file.

Add 'www.kantanamc.dk' to your @referers array.

-----------------------------

Budskabet er:

Jeg er fra nordsjælland, men ellers opfylder jeg alle "krav" som beskrevet i
dfm - håber der også bliver plads til andre. Jeg skylder nok at sige, at jeg
ikke påtænker medlemsskab, så hvis det forventes, er jeg ikke interesseret

// Thorstein

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 19-05-03 14:27

Hvis du var en af dem som var på ringen i weekenden og besøgte os lørdag, så
tak for sidst, hvis ikke må du hilse de andre. Det var hyggeligt lige at
hilse på.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 19-05-03 15:13

> Hvis du var en af dem som var på ringen i weekenden og besøgte os lørdag,

> tak for sidst, hvis ikke må du hilse de andre. Det var hyggeligt lige at
> hilse på.

Det var han nu ikke, men min CBR600 var med til jeres rejsegilde

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 19-05-03 16:58

Kommer CBR'en så igen på lørdag

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 19-05-03 21:55

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
lørdag, så
> tak for sidst, hvis ikke må du hilse de andre. Det var hyggeligt lige

Nej, det var jeg desværre ikke. Jeg holdte en polterabend for en
kammerat i stedet, faldskærm, gokart and stuff..så det var nu meget
skægt.

Men jeg har da hørt der var mindst to Kantana-medlemmer som fik liiiidt
for meget, glæder mig til at høre mere om det på næste klubaften

Jeg er med næste gang, og jeg skal nok hilse

Kenneth
R1

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 20-05-03 09:55

"som fik liiiidt for meget"

Prøv at spørge Ole...... Han kunne ikke engang drikke en 1/4 af en øl, han
var lidt skidt.....

Fra : Morten Juel

Dato : 19-05-03 14:30

[snip et rigtigt godt tilbud]

Respect, det må man sige det er sq et godt tilbud ! Dem der er grønne og fra
kbh skal da se at hoppe på i en fart ! )

Morten --- http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ: http://DR350.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i

Fra : Nicolai Fjellerad

Dato : 19-05-03 19:15

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> [snip et rigtigt godt tilbud]
>
> Respect, det må man sige det er sq et godt tilbud ! Dem der er grønne og
fra
> kbh skal da se at hoppe på i en fart ! )

Jeps! Og det er jeg, og jeg hopper og hopper, for det lyder da som en god
ide for så'n en som mig....

Mvh
Nicolai Fjellerad
XJ600s '01 (Kbh K)

Fra : Nicolai Fjellerad

Dato : 19-05-03 19:21

Og i øvrigt så virker den der "Form mail" på Kantana siden stadig ikke, men
håber at min tilkendegivelse her er ok?

Mvh Nicolai Fjellerad
XJ600s '01

Fra : Henrik Mønster

Dato : 04-06-03 21:48

Hejsa alle

Mail formularen virker ikke lige pt. Vi mangler lige lidt info fra vores nye
webhotel adm. Det kommer til at virke snarest.
Indtil da kan I sende til mailREMOVE@kantanamc.dk ..... og fjern lige REMOVE

M.v.h. Henrik
Kantana MC