Superbike race på Monza
Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 18-05-03 19:22

Hold da op nogle fede løb, der er rigtig kommet gang i GSX-R1000'eren med
Lavilla, der lavede slides med dækrøg

--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : MKS - 74

Dato : 18-05-03 19:38

On Sun, 18 May 2003 20:21:48 +0200, "Rune \(Bandit600R\)"
<REMOVETHISRune.Romdal@tdcadsl.dk> wrote:

>Hold da op nogle fede løb, der er rigtig kommet gang i GSX-R1000'eren med
>Lavilla, der lavede slides med dækrøg

Vandt den så endelig og hvor mange point er den bagefter nu ?? Hvem
vandt Supersport ??

--
-Michael

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 18-05-03 19:44

MKS - 74 wrote:

> Vandt den så endelig og hvor mange point er den bagefter nu ?? Hvem
> vandt Supersport ??

Den vandt ikke! men tog en 3. og 2. plads Hodgson vandt begge løb og
fører stort. Men der er 4 point mellem Xaus og Lavilla på 3. pladsen.
I supersport vandt Honda med fermulen og 2. yamaha 3. Suzuki.

Fra : Armand

Dato : 19-05-03 00:28

Rune (Bandit600R) <REMOVETHISRune.Romdal@tdcadsl.dk> skrev i en

> I supersport vandt Honda med fermulen og 2. yamaha 3. Suzuki.

Jup!

Og hva' fa'en laver Kawa i RR i år?
Det er ikke fordi at man ligefrem selv opdager at der er Kawa's med i nogen
af de tre firetaktsklasser - Nårh ja, McCoy så vi da han senest blev lappet
med
en omgang af de to forreste!

--
Armand.
(der godt så at en Kawa kom op bagfra i et af SS600-løbene)

Fra : -V-

Dato : 19-05-03 00:38

Armand wrote:
> [...]
> Det er ikke fordi at man ligefrem selv opdager at der er Kawa's med i
> nogen af de tre firetaktsklasser - Nårh ja, McCoy så vi da han senest

Når de nu har lavet fælles konstruktioner (en tilsnigelse - jeg ved det) med
Suzuki i offroadklasserne, kunen de så ikke også finde ud af noget i RR?

Hvornår var det at Kawasaki sidst havde noget at skulle have sagt i den
klasse? Var det ikke i 2001 at Yanagawa klarede sig hæderlligt?
De var vist meget godt med i BSB for nogle år siden, men det er vist en saga
blot.

-V-

Fra : Peter Christiansen

Dato : 19-05-03 14:15

-V- wrote:
> [...]
> den klasse? Var det ikke i 2001 at Yanagawa klarede sig hæderlligt?
> De var vist meget godt med i BSB for nogle år siden, men det er vist

Andrew Pitt vandt supersport VM i 2001 på en kawa. Det er da ganske
hæderligt.

Peter

Fra : -V-

Dato : 19-05-03 17:06

"Peter Christiansen" <peter.c[REMOVE]@oncable.dk> skrev:
> Andrew Pitt vandt supersport VM i 2001 på en kawa. Det er da ganske
> hæderligt.

Jeg kan godt huske det. Det er skam *meget* hæderligt.
Som tak triller han nu rundt i MotoGP på en Kawa, som rutinemæssigt bliver
hentet med et par omgange.
What a waste. Og sikke en nedtur for Pitt.

-V-

Fra : MKS - 74

Dato : 19-05-03 17:28

On Mon, 19 May 2003 18:06:13 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>Som tak triller han nu rundt i MotoGP på en Kawa, som rutinemæssigt bliver
>hentet med et par omgange.

Arhhh - er det ikke kun een omgang

>What a waste. Og sikke en nedtur for Pitt.

Rigtigt nok,men hvis jeg havde valget,så ville jeg nu alligevel
hellere ha' et MotoGP-sæde end et SS600-sæde og det kan da vel heller
ikke blive ved med at gå _så_ ringe for Kawasaki.Vinde tror jeg aldrig
de kan indenfor den fremtid jeg kan overskue,men op midt i feltet er
vel realistisk indenfor 1-2 år.Egentlig tror jeg det må være værre for
McCoy,der jo har været med fremme og nu er agterlanterne...Han siger
selv at han i det mindste morer sig :

http://crash.net/news_detail.asp?championship_id=6&news_id=64849&language_id=1

Meeeen der er sjov og så er sjov

http://crash.net/news_detail.asp?championship_id=6&news_id=65165&language_id=1

--
-Michael

Fra : -V-

Dato : 19-05-03 18:28

"MKS - 74" <Priller@tiscali.dk> skrev:
> [...]
> vel realistisk indenfor 1-2 år.Egentlig tror jeg det må være værre for
> McCoy,der jo har været med fremme og nu er agterlanterne...Han siger

Skidesynd, at en kører som er så talentfuld og uortodoks, som McCoy skal
have en plads som narren i feltet.
Jeg hørte Doohan sammenligne hans talent for at lave kontrollerede slides
med Wayne Rainey, som også var blæ'rd til det.
Noget med at hans valg af dæk er altafgørende for dagens præstation. Ikke så
heldigt, men møjunderholdende at se på.

-V-

Fra : MKS - 74

Dato : 19-05-03 18:49

On Mon, 19 May 2003 19:27:57 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>Skidesynd, at en kører som er så talentfuld og uortodoks, som McCoy skal
>have en plads som narren i feltet.

Nar og nar,jeg tror godt alle ved at McCoy er langt bedre end det -
men at man jo ikke er bedre end den cykel man nu engang sidder på,så
de fleste har vel mere lidt ondt af ham - at han sidder på et sæde der
klart er under hans kapacitet - Han valgte jo selv at tage det
sæde,sikkert med en forventning om at det kunne blive til noget
godt,men nok også med bevidstheden om at der godt indledningsvis kunne
blive dyre lærepenge at betale - det der har gjort at de (og andre)
ser specielt uheldige ud er jo Ducatis succes - straight out of the
box - og det normale argument med at man jo lige er begyndt på et
projekt er udhulet noget - men jow det er synd....

Helt i tråd med McCoy selv ...

--
-Michael

Fra : RacerNiels

Dato : 19-05-03 11:18

> Armand.
> (der godt så at en Kawa kom op bagfra i et af SS600-løbene)

Er det ikke kun Honda der gør i den slags...??

Niels
S FAU

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 19-05-03 14:30

Den nåede da op på en flot 5. plads, flot i forhold til resultaterne i de
andre løb

Fra : MKS - 74

Dato : 19-05-03 18:10

On Mon, 19 May 2003 15:29:37 +0200, "Rune \(Bandit600R\)"
<REMOVETHISRune.Romdal@tdcadsl.dk> wrote:

>Den nåede da op på en flot 5. plads, flot i forhold til resultaterne i de
>andre løb

Læg mærke til hvem der kørte den Kawa : Fabien Foret,der sidste år var
citeret for, at han netop skiftede til Kawa for at bevise at det ikke
kun var fordi han havde en Ten Kate Honda at han blev mester
).....men hva' sæsonen er jo lang endnu .

--
-Michael

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 21-05-03 21:35

> [...]
> kun var fordi han havde en Ten Kate Honda at han blev mester
> ).....men hva' sæsonen er jo lang endnu .

Jaa, og hvis fremskridtet fortsætter i samme tæmpo som nu kan han godt nå at
komme på skamlen i den sidste ende