kasko - hvor?
Fra : wheeler

Dato : 17-05-03 18:28

Yamaha Thundercat 600 pris 130K

Postnummer 2200
32 år
14 års skadefri kørsel på MC/bil

Hvor starter jeg?
Jeg er ikke så hug på at flytte mine eksisterende forsikringer!

Pft
Wheeler

www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 17-05-03 19:10

Hvad med GF?

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 17-05-03 21:32

wheeler wrote:

> Hvor starter jeg?
> Jeg er ikke så hug på at flytte mine eksisterende forsikringer!

Prøv afgjort hos Tryg hvor jeg netop fik tilbud på FZS1000'eren på 7.800 om
året inkl. kasko (dog 20% selvrisiko v. tyveri som hos TopDK). Jeg har netop
fået konfirmeret hos Fisker MC her forleden at Tryg har ændret praksis og nu
gerne vil ind på markedet for MC-forsikringer, så det er bare med at få
tilsendt et forsikringstilbud. Tænk f.eks. på at jeg kun har 2 års
anciennitet og er under 30 - du burde kunne få en helt vildt god aftale med
dem når du har kørt så lang tid uden skader!

--
Tony

Fra : -V-

Dato : 17-05-03 21:59

"Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> skrev:

> [...]

med
> dem når du har kørt så lang tid uden skader!

Vil det sige, at når man har sine andre forsikringer samlet hos dem, så gør
de det ekstra billigt?
Det skal da klart undersøges. Jeg har jo altid været en god dreng i deres
stald - dvs. ikke ødelagt alt for meget på forsikringen....

Tak for tippet

-V-

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 17-05-03 22:28

-V- wrote:

> Vil det sige, at når man har sine andre forsikringer samlet hos dem,
> så gør de det ekstra billigt?

Altså i det tilbud jeg har fået fra dem, der skriver de at det kræver at man
har en anden forsikring hos dem - f.eks. indboforsikring. Men da jeg ikke
kan opsige min før i starten af næste år så laver man bare en forhåndsaftale
om at de så overtager forsikringen når den anden løber ud og så er det i
orden. De kalder det vist at være "familie kunde". Hvis man ikke ønsker
dette tilbydes der kun ansvar.

I øvrigt er det et fastpræmie produkt jeg er blevet tilbudt - dvs. fast
præmie men ingen stigning ved evt. uheld.

> Det skal da klart undersøges. Jeg har jo altid været en god dreng i
> deres stald - dvs. ikke ødelagt alt for meget på forsikringen....

Ja så skulle der da være en god chance for at få et godt tilbud.

> Tak for tippet

Det var så lidt - det handler jo om at få spredt ordet!

--
Tny