Honet'er i kolding???
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 16-05-03 22:46

Hey...
Mødte lige to gutter her til aften på deres hornet...
Da der ingen er af os der jævnligt ser sådan nogle maskiner i kolding, ville
jeg lige høre herinde om der måske er nogen der gemmer sig???

Det kan jo ikke passe at der ikke er flere end os tre vel...!

Oliver Bruchhaus.

Fra : carsten

Dato : 17-05-03 12:18

der kører 2 rundt her i Haderslev, det er et par som har en hver, de kører
også en del i Kolding

MVH Carsten Berg
den glade XJ 600 kører

Fra : Jesper Andersen

Dato : 19-05-03 10:00

Så så Oliver....
Du har jo lige fået din..... Den er pæn, har hilst på dig et par gange
nu. Du trillede rundt hele weekenden kan det ikke passe... ?

Mvh
Jesper Andersen
(Koch)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk?id=262

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 19-05-03 22:00

"Jesper Andersen" <REMOVEja@palby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Du har jo lige fået din..... Den er pæn, har hilst på dig et par gange
> nu. Du trillede rundt hele weekenden kan det ikke passe... ?

------------POW--------------------
Hehe... jojo..
Uofficielt kørte jeg, men dog ikke officielt!
Fik først lige kortet her idag! Kunne ikke lade være....

Vi må lige lave en date en dag.. hvad siger du til karolines på søndag?? Så
han 2'eeeerr hoppe bagpå!

Oliver Bruchhaus.

Fra : Jesper Andersen

Dato : 20-05-03 07:56

Den er jeg sku med på Oliver, men kun hvis det er godt vejr.
Jeg hader at køre i regnvejr. Men lad os håbe på det bedste.

Jeg har lige fået din email, hvis det er den du bruger herinde, så kan
jeg lige skrive til dig.

Ja, så må lille 2eeerrrr bare med bagpå.

Koch