Multi Max ørepropper
Fra : Poul Tyrrell

Dato : 16-05-03 21:03

Hej Alle,

Sidste sending ørepropper, som jeg skaffede hjem til gruppen blev solgt ret
hurtigt.
Der var ikke nok "kunder" i butikken til at købe en ekstra sending hjem; men
der var dog et par stykker, der blev "snydt".

Nu er der nogen, der har bedt mig prøve, om der skulle være interesse for,
at jeg skaffer en ny sending hjem, så det gør jeg hermed.

For Jer, der ikke kender Multi Max ørepropperne - se: www.d-s.dk
Se under Værnemidler - Høreværn - Engangsørepropper

Sidste gang kunne det lige løbe rundt ved salg af 18 par for en pris på 50
kr.

Hvis du vil have en pakke, så send en mail direkte til mig:
tyrrell@get2net.dk

Hvis der er nok interesserede, så bestiller jeg en ny sending hjem.

--
M.v.h.
Poul Tyrrell

Fra : Poul Tyrrell

Dato : 17-05-03 18:27

Hej Alle,

Nu er der mindst samlet sammen til den første kasse á 200 stk, så jeg må nok
belave mig på, at der igen kommer til at gå et par aftener med at pakke og
poste - suk

Jeg venter lidt med at bestille, til jeg ser, om der bliver nok til at købe
2 kasser hjem.

--
M.v.h.
Poul Tyrrell

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-05-03 22:09

Poul Tyrrell wrote:

> Nu er der mindst samlet sammen til den første kasse á 200 stk, så jeg
> må nok belave mig på, at der igen kommer til at gå et par aftener med
> at pakke og poste - suk

Hehe... Kender det alt for godt - skulle selv pakke og sørge for at få
afsendt alle de DFM T-Shirts, der blev bestilt i første omgang - og det blev
til en del. Se selv: http://www.dkfritidmotorcykel.dk/postmandtony.jpg

De blev i øvrigt _slæbt_ på posthuset ved at blive tapet sammen og fragtet
ad 3 omgange på alm. trædecykel... Det tog det meste af en eftermiddag!

Skide godt initiativ i øvrigt, Poul!

Hilsner,

Tony
(der ville have bestilt hvis ikke det var fordi han havde købt nogle rigtigt
luksus ørepropper)

Fra : Poul Tyrrell

Dato : 19-05-03 20:57

"Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:ba8sq3$k1c$1@news.cybercity.dk...

> Hehe... Kender det alt for godt - skulle selv pakke og sørge for at få
> afsendt alle de DFM T-Shirts, der blev bestilt i første omgang - og det
> [...]

Ja i forhold til dit bjerg af pakker har jeg da ikke noget at klage over.
Mine forsendelser er kun breve, og kan sagtens være på skrivebordet.

Altid godt at se nogen, der har været igennem det, der var værre

Fuld af beundring for din indsats!

--
M.v.h.
Poul Tyrrell

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-05-03 00:00

Poul Tyrrell wrote:

> Ja i forhold til dit bjerg af pakker har jeg da ikke noget at klage
> over. Mine forsendelser er kun breve, og kan sagtens være på
> skrivebordet.

Det er luksus.

> Altid godt at se nogen, der har været igennem det, der var værre

Nåh ja der var også lige 25 store kuverter, der ikke kom med på billedet

> Fuld af beundring for din indsats!

Tak Det har været det hele værd med den respons der har været fra folk.

Hilsner,

Tony

Fra : Claus Rolsted

Dato : 18-05-03 20:02

"Poul Tyrrell" <tyrrell@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tyrrell@get2net.dk
> Hvis der er nok interesserede, så bestiller jeg en ny sending hjem.

And DFM strikes again....
Fedt initiativ, Poul!!!

Mange hilsner,
Claus Rolsted

Honda CX 500 std.
Vespa ET2

Fra : Poul Tyrrell

Dato : 18-05-03 20:56

"Claus Rolsted" <rolsted@nospamNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> And DFM strikes again....
> Fedt initiativ, Poul!!!

Tak for de pæne ord.

Har netop bestilt 3 æsker á 200 stk.
De første 2 æsker er der allerede bestillinger til, så med det tempo bliver
den 3. kasse nok også solgt.

--
M.v.h.
Poul Tyrrell