Ghostrider fra sverige video!
Fra : Peter Rønnqvist

Dato : 16-05-03 16:43

Hejsa gruppe

Har I nogen idé om hvor man kan finde nogle clips med denne vandvittige mc
kører fra sverige?

Har I evt nogle links til cool'e sites med clips modtages de med kyshånd

Takker
/Peter

Fra : SLP/JM

Dato : 16-05-03 17:51

"Peter Rønnqvist" <dsl84780@vip.cybercity.dk> skrev >

http://www.ghostridermovie.net/

--
Susanne

Fra : Esben Bøll

Dato : 16-05-03 17:58

Man kan hente hele filmen på kazaa hvis det er!
Og den er faktisk ret fed!

Mvh Esben Bøll

Fra : Ninja Rider

Dato : 16-05-03 18:02

Hejsa

> Man kan hente hele filmen på kazaa hvis det er!
> Og den er faktisk ret fed!

Hehe.. Den mand kan deleme finde ud af at køre som en pk. pølser!
Det er da utroeligt at han ik er død i nu!

Det er lige så man sider og skider sprældemænd, når bilerne trækker ud
foran ham når han kommer med knap 300km/t.

Mvh Emil
--
Så rådent køre jeg da ik på Frø'en! ;)
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 16-05-03 21:48

"Ninja Rider" <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er lige så man sider og skider sprældemænd, når bilerne trækker ud
> foran ham når han kommer med knap 300km/t.

Og det værste er at de er ved at lave en 2'er.. "Ghostrider goes wild" Den
skulle efter sigende overgå alt hvad man her set! :)) Jeb.. Vi glæder os!
Og hjemmesiden bliver lavet totalt om til d. 1 juni... Med masser af
billeder og info!

Oliver Bruchhaus.

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 17-05-03 08:56

Med disse data på cyklen (Hayabusa torbo) kan det vist kun blive vildt!

------------
Max Power 309kW (417,15BHP), 1,64bar
Max Torque 338Nm
Max Speed 439,06km/h

------------

Morten NX650

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 17-05-03 09:16

"M. G. Nielsen." <mgnELEFANT@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Med disse data på cyklen (Hayabusa torbo) kan det vist kun blive vildt!
>
> ------------
> Max Power 309kW (417,15BHP), 1,64bar
> Max Torque 338Nm
> Max Speed 439,06km/h

Jebs... Men holder den med top hastigheden??? Jeg syntes at det lyder halv
volsomt.

Oliver Bruchhaus.

Fra : Anders Thorup

Dato : 17-05-03 09:23

Oliver Bruchhaus wrote:
> "M. G. Nielsen." <mgnELEFANT@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Jebs... Men holder den med top hastigheden??? Jeg syntes at det lyder
> halv volsomt.

Det er sikkert målt på et rullefelt, derfor også den meget præcise måling af
topfarten.
Just my 2cents :)
--
MVH/Best Regards
Anders Thorup

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 17-05-03 09:31

"Anders Thorup" <Nospam@it.dk> skrev i en meddelelse

> Det er sikkert målt på et rullefelt, derfor også den meget præcise måling
af
> topfarten.
> Just my 2cents :)

Jaehhh.... Okay! Jeg er jo lige stået op!
Der jo heller ikke så meget vindmodstand på sådan en rulle...

Oliver Bruchhaus.
(Der glæder sig til "Ghostrider goes wild kommer"!)

Fra : Thomas Makro

Dato : 17-05-03 10:33

On Fri, 16 May 2003 22:48:27 +0200, "Oliver Bruchhaus"
<x-ray@REMOVEvolcane.dk> wrote:

>Og det værste er at de er ved at lave en 2'er.. "Ghostrider goes wild" Den
>skulle efter sigende overgå alt hvad man her set! :)) Jeb.. Vi glæder os!
Det glæder jeg mig også til at se, jeg har bare svært ved at se
hvordan det kan blive vildere! Hmmmm måske 320 km/t istedet for 299
km/t?

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 17-05-03 10:56

"Thomas Makro" <tmakro@fjernesvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Den
> Det glæder jeg mig også til at se, jeg har bare svært ved at se
> hvordan det kan blive vildere! Hmmmm måske 320 km/t istedet for 299
> km/t?

Som han selv skriver i deres forum:

All info about GR2 will be at this website June 1...
There will be MORE than one motorcycle...
And yes!!! it will be a lot of FUN with the cars, motorcycles and ********
who had bluelights...

Team GR...

Se også:
http://www.ghostridermovie.net/forum/viewtopic.php?t=245

Med andre ord... Jo, det kan godt blive vildere!

Oliver Bruchhaus.

begin 666 icon_wink.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,,`/_J`$5%10```/_.`/_)`/Z=`/^T`/_^D__]$___Q__E
M`/__ZP```````````````"'Y! $```P`+ `````/``\```17D$D9:IV8U97.
M&1<6< @"G$,13$$GG#"0KMKQQC"H)29P^R^"*G#H_6 $0^6 PR4KO690&1@T
C3P*%<%7UQ8(ZS6"@$)BSA!EK3&BWU:* 86X89E@6VB0"`#L`
`
end

Fra : Oros

Dato : 17-05-03 12:40

Thomas Makro wrote:
> Det glæder jeg mig også til at se, jeg har bare svært ved at se
> hvordan det kan blive vildere! Hmmmm måske 320 km/t istedet for 299
> km/t?

Det er da bare meteret der ikke kan vise mere end de 299!?

--
Rasmus Jensen, CBR600F2 ex kåbe
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=222

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 18-05-03 00:13

"Oros" <dkaduglemme@idinedroemme.sut> skrev i en meddelelse

> Det er da bare meteret der ikke kan vise mere end de 299!?

Jeg tror nok nærmere at den er begrænset til de 299.
Det lyder lidt som om at motoren gerne vil køre hurtigere men bliver holdt
tilbage.
Den flyver op på de 299 for at gå i stå med omdrejningerne...

Oliver Bruchhaus.