Forgaffel olie
Fra : Tommy Mortensen

Dato : 15-05-03 21:20

Hejsa jeg har en Suzuki gsx750 ESD fra 85 og jeg skal skifte pakdåse i
forgaflen og jeg vil høre om der er en der ved hvor meget olie der skal
påfyldes gaffel benene , da jeg ikke har kunnet få fat i en Haynes eller
Clymer bog til denne model

Mulle

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 16-05-03 09:10

Prøv og tjek MotorcykelDatabasen på www.louis.de. Her finder du de vigtigste
tekniske data. Den spytter også ud, hvilket uoriginale sliddele
postordrefirmaet har til netop din model.

Fra : Armand

Dato : 16-05-03 11:05

John de Summer-Brason <brason@get2net.dk> skrev i en
> Prøv og tjek MotorcykelDatabasen på www.louis.de. Her finder du de
vigtigste
> tekniske data. Den spytter også ud, hvilket uoriginale sliddele
> postordrefirmaet har til netop din model.

Jup!
Men Louis' "database" svigter desværre lige netop omkring "füllmenge -
teleskop" på ES'eren

--
Armand.

Fra : Tommy Mortensen

Dato : 16-05-03 20:48

Ja det fandt jeg også udaf da jeg checkede Louis.de
så hvis der er nogen der ved det ville det være godt at vide det inden jeg
går igang med at skille gaflen ad