cbr1100 xx
Fra : Brian W.

Dato : 15-05-03 15:43

Jeg er begyndt at kikke lidt på den der cbr. Den er fandme flot. Min onkel
har en, min kammerat har en.. hmm måske skulle jeg ha en?? ihvertfald synes
kæresten at den er enorm flot.( næsten lige så flot som den jeg har ),
og så citat..." skat man sidder bare rigtig godt bagpå.. den kan jeg
sagtens køre til frankrig på...." huuuhhh.. tænkte jeg.. var det en
opfordring... hmmmmm
Nå men Frakies har en Rabarberlilla til at stå rimlig billig. Der er bar
elige det at den har en hul i kåbem på højre side, højre udstødning er
ridset. Den har været nede og ligge..... Nu har jeg kikket lidt, og kan ikke
rigtig finde andre der koster under 150.000 . er de virklig så populære at
der ikke en nogen til salg????

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : S.G

Dato : 15-05-03 16:08

find en billig (der du henter besparelsen) i tyskland og betal afgift på
, så kan du osse vælge og vrage som det passer dig

Fra : Brian W.

Dato : 15-05-03 16:14

S.G wrote:
> find en billig (der du henter besparelsen) i tyskland og betal afgift
> på

Ja jeg sidder og kikker lidt. Men hvordan finder jeg bedst den pris den
koster mig når den skal stå på gaden i danmark. handelspris er i euro.
ganger man med 8 får man vel en ok pris at regne videre på??? Hvad gør jeg
så??? gange med 68% dividere med 100 og ligge det resultat oven i
handelspris????

Fra : Brian W.

Dato : 15-05-03 17:12

Brian W. wrote:

> [...]
> euro. ganger man med 8 får man vel en ok pris at regne videre på???
> Hvad gør jeg så??? gange med 68% dividere med 100 og ligge det

niksen det er sku for billigt. man skal sku gange med 180%

Fra : S.G

Dato : 15-05-03 17:40

gang med 7,54
regn med 66% af handelsprisen på en tilsvarende herhjemme fra.
Og efter vurdering skulle den så gerne falde en smule. Dvs kan du finde en
dernede til under 30% af handelsprisen herhjeme, er du godt kørende

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 15-05-03 16:17

S.G wrote:
> find en billig (der du henter besparelsen) i tyskland og betal afgift...
________________________________

Det med at spare penge på den finte dér, er der vist ingen garranti for...??
Eller er der noget, jeg har misforstået??
De, der skal syne motorcyklen i DK ved senere toldopkrævning er jo ikke
dumme, og de ved udmærket godt, hvilke priser sådanne cykler ligger på...
Tjek selv Told & Skat's hjemmeside, hvor afgifterne er angivet på de fleste
cykler i DK.

--
Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Kim Persson

Dato : 15-05-03 16:27

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> wrote in message
> ________________________________
>
> Det med at spare penge på den finte dér, er der vist ingen garranti
for...??

Ja det kan du godt have en pointe i, men tilgengæld er udvalget meget
større!!!
mvh Kim

Fra : Brian W.

Dato : 15-05-03 16:29

Psycho Cowboy wrote:
> [...]
> ikke dumme, og de ved udmærket godt, hvilke priser sådanne cykler
> ligger på... Tjek selv Told & Skat's hjemmeside, hvor afgifterne er

Jow det er der faktisk. Jeg kender et par der henter regelmæssigt. Man kan
faktisk tjene godt 20.00. på at hente dernede. Jeg kan oxo se at når jeg
regner ca. prisen ud efter den formel jeg tidliger beskrev, er der en ok
besparelse, og så har cyklerne oxo gået mindre. end dem herhjemme.

Fra : Brian W.

Dato : 15-05-03 16:34

> Jow det er der faktisk. Jeg kender et par der henter regelmæssigt.
> Man kan faktisk tjene godt 20.00. på at hente dernede.

Der står self 20.000

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 15-05-03 16:34

Hejsa

"Brian W." <Brian.wXXX@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
ikke
> rigtig finde andre der koster under 150.000 . er de virklig så populære at

Hvad med en ny ? (host hark... nå har du heller _ikke_ vundet i lotto ? :)

Nej, du har ret, den er f*ndeme flot, og så lyder den heller ikke rigtig
ringe

-steffen

Fra : Brian W.

Dato : 15-05-03 16:51

Steffen Rasmussen wrote:
> [...]
> ? :)
>
> Nej, du har ret, den er f*ndeme flot, og så lyder den heller ikke

hulk, ja havde man bare råd til en ny. Ja man kan bare visle afsted, uden at
polisen kan høre en. Min kammerat mads blev stoppet for 14 dage siden..
kommentaren fra betjenten lød..." ja nu kunne vi jo høre du kom..." du
er heldig. vi trækker 4 km/t fra vores måling, så du ryger ned på 127 km/t.
Mads syntes nu ikke han var så heldig. men hva.. så har vi da en bejler til
bødepokalen i år..

Fra : Søren Skovgaard Jens~

Dato : 15-05-03 17:34

Hej Brian .....

Kan jo kun give dig ret !! Det er jo en dejlig maskine at køre på.

Med venlig hilsen

Søren Skovgaard

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 15-05-03 17:49

Jeg kan jo kun give dig ret, jeg er meget glad for min. Og den er go' når
turen går syd på

Jeg synes helt bestemt jeg har set nogen til 140kkr, men jeg husker nok
forkert, eller også havde de gået langt. Bed ikke så meget mærke i det, da
jeg ikke lige står for at skifte.

En i klubben (Raptor) har hentet MC 2 gange i tyskland, han kan sikkert
hjælpe med gode råd om det praktiske med afgift mv.
Det må vi lige finde ud af næste gang vi ses.

Kom du/I godt hjem fra Fraugde ?? Næste år må vi lige lave en fælles lejr
dernede.

Ses

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Brian W.

Dato : 15-05-03 18:38

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> [...]
> Det må vi lige finde ud af næste gang vi ses.
>
> Kom du/I godt hjem fra Fraugde ?? Næste år må vi lige lave en fælles

Ja jeg har oxo set et par stykker. men nogen af dem havde gået for "langt"..
hvad er i grunden for langt???? for helt ærligt... hvad er der lige præcis
af forskelle på en der har gået 20.000 og en der har gået 50-60.000...
Motren er self lidt mere slidt... men honda er jo kendt for at lave gode
motorer... Burde man være nervøs for at købe en der har gået langt.???

Frankie har stadig en til 135.000, med hul i siden. men min samvittighed
forbyder mig at købe den. Bliver garanteret drillet så....

ja det må sku være muligt at hente en hjem fra " down under".
Vi kom godt hjem. Mikkel skulle absolut lige høre bandet inden de gik på så
det blev halv sent inden vi var hjemme. Tror jeg var hjemme kl.23. Skulel
møde kl. 24 på Sams Bar.. Jeg havde lånt en zuki gsxf600 derned. Min egen er
STADIG ikke færdig.. ( "#¤%&/)=)(=)/&) grrrrrr. Det var da godt nok noget
helt andet at komme overpå frem for en Thunderace. Kun det halve til råd i
motoren ... mindre kåbe... hmm tjaa jeg køber sku aldrig sådan jæn. men det
er sku en fandens god begyndercykel. meget tilgivende hvis man fejler et
sving....... Jeg skulle jo lige prøve den af... Ikke en dag over 210 på
klokken. Motorvejs kørsel er kedeligt på den, mens landeveje er noget
sjovere. Man kan faktisk godt få sådan en fætter langt ned. Længere en
ejeren havde haft den. For det var oxo hans første bemærkning da han så
bagdækket . Nå kan den komme så langt ned????

Men ellers var det er godt træf, det vi så af det. God ide´ med en fælles
lejr, når vi nu alligevel ikek er flere afsted.
Weekendens roadracing bliver oxo uden cykel.. STADIG ikke færdig. man skulle
f....... tro at levradørerne holde resevedele igen med vilje.

" No wheels "

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 15-05-03 21:36

De siges at kunne køre meget langt. Hørte man havde kigget ind i Per Post's
BB da han solgte den. Mener den havde gået ca. 70kkm. Der var stort set ikke
slid at se. Ikke engang en ventiljustering skulle den have, inden den nye
køber smed pengene på "bordet".

Så hvis prisen er rigtig ville jeg ikke være nervøs for at købe en som har
gået 60-70kkm. Du skal dog være opmærksom på laderelæet. Men det kan løses
med et laderelæ fra visse årgange af CBR600. Det originale brænder af igen,
på nogle BB. Ellers er der jo Schnabel i KBH.

Fra : Brian W.

Dato : 15-05-03 18:40

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:

> En i klubben (Raptor) har hentet MC 2 gange i tyskland, han kan
> sikkert hjælpe med gode råd om det praktiske med afgift mv.

Hvad med den her :
<http://www.mobile.de/SID0BoiRst-kwC6fTqB12Pqlw-t-vexlCsK%F3P%F3R~BmSA7J1053
017590A1IMotorbikeX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B44%7C-t-vMkPRRDSm_xrdsO~BSRA3B17I10
0000000D1999Hcbr%201100A0D1996A0/cgi-bin/da.pl?bereich=krad&top=4&id=1111111
1118834505&>

Den er da okay billig. Hvordan er de droslet iøvrigt???? kan man uden videre
fjerneden drosling????

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 15-05-03 21:32

Jeg mener droslet vha. tændingsboks. Har fået at vide at en "rigtig" koster
6kkr. Men har aldrig selv undersøgt det, helt konkret. Det var det jeg fik
at vide om Schweizer modellerne der kom til DK for nogle år siden, om det
også gælder for de tyske, ved jeg ikke.

Fra : MKS - 74

Dato : 16-05-03 08:40

On Thu, 15 May 2003 19:40:19 +0200, "Brian W."
<Brian.wXXX@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hvad med den her :

Så er det endda forhandlingsbasis,det skulle være muligt at finde en
til under 40 kkr.

>Den er da okay billig. Hvordan er de droslet iøvrigt????

Det ved tyskeren for det står i hans papirer.

> kan man uden videre fjerneden drosling????

Det ved tyskeren med 99 % sandsynlighed også

--
-Michael
Osoroshii kangae nimo osoware mas.

Fra : Armand

Dato : 15-05-03 22:53

> [...]
ikke
> rigtig finde andre der koster under 150.000 . er de virklig så populære at

Mener du: "ikke nogen til salg under 150.000,-", eller "ikke nogen til
salg"??

Jeg tror nok at grunden uanset hvad, er at de er sjældnere end du regner med
eftersom at du har hele to stk inde på livet :-/

--
Armand.

Fra : Brian W.

Dato : 18-05-03 13:43

Armand wrote:
> [...]
>
> Jeg tror nok at grunden uanset hvad, er at de er sjældnere end du
> regner med eftersom at du har hele to stk inde på livet :-/

Øhh jeg mener at jeg har råd til en der ligger under 150.000kr.

Fra : John Jensen

Dato : 18-05-03 15:00

> [...]
>
> Med Venlig Hilsen
> Brian Laursen
>

> Holtug MC har en på deres hjemmeside til 149.900,-

/ John

Fra : Armand

Dato : 18-05-03 16:19

> Øhh jeg mener at jeg har råd til en der ligger under 150.000kr.

Altså drejer dine beklagelser sig over at din ønske-model ikke matcher dit
budget!?

--
Armand.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 22-05-03 09:23

Armand wrote:
> Altså drejer dine beklagelser sig over at din ønske-model ikke matcher dit
> budget!?

I så fald vil jeg også gerne lige klage over at jeg ike kan få en
RD500 i god orginal stand med plader og afgift for ~10000kr ;)

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : Armand

Dato : 25-05-03 01:23

Armand <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en

> Jeg tror nok at grunden uanset hvad, er at de er sjældnere end du regner
> med eftersom at du har hele to stk inde på livet :-/

Og i dag løb jeg ind i to st. af slagsen, der ankom sammen til samme
tankstation som jeg stod ved.
Til min kommentar til forekomsten af xx'ere, sat op imod to på én gang,
sagde den ene at så sjældne var de nu heller ikke: alene i (blackbird-?)
klubben var der da 90 stk!

Så jeg må tage mine ord i mig igen :-|

--
Armand.

Fra : Knud Dam

Dato : 25-05-03 09:55

> (blackbird-?) klubben
> Armand.

Kender du ikke Blackbird-klubben ?

http://www.honda-blackbird.dk/

Mvh

KD Bandit 600 S

Fra : Mogens Dammand

Dato : 17-05-03 22:12

Nu har jeg kikket lidt, og kan ikke
> rigtig finde andre der koster under 150.000 . er de virklig så populære at
> der ikke en nogen til salg????

Har du kigget hos Rydberg, han har vist 2 stående.

Mogens
TA

Fra : Brian W.

Dato : 18-05-03 13:42

Mogens Dammand wrote:
> Nu har jeg kikket lidt, og kan ikke
>>

> Har du kigget hos Rydberg, han har vist 2 stående.
>
> Mogens
> TA

Ja og jeg handler aldrig nogen sinde ude ved ham igen.

Fra : Mads Stetter

Dato : 18-05-03 13:52

Brian W. wrote:

> Ja og jeg handler aldrig nogen sinde ude ved ham igen.

Fortæl fortæl... Eller evt. læg en anmeldelse på www.dmcn.dk

MVH Mads Stetter

Fra : Ninja Rider

Dato : 18-05-03 15:12

Hejsa

> [...]
> rigtig finde andre der koster under 150.000 . er de virklig så populære at

Rydberg havde 2 til at så sidst jeg var der nede. en til 164.900,- og
en til 149.000,-

p.s. Pas på ude ved Frankies MC! Han er er rod, hvis der bliver
problemer med de ting han har solgt. Det er ikke forsjov at jeg har købt
min ved Rydberg i stedet for Frankies! (Han har snart een af alle
årgange til at stå, fordi de ikke bliver solgt! :) )

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk