Leje af motorcykel...et par spørgsmål.
Fra : Aragorn

Dato : 15-05-03 13:50

Hej allesammen.

Nu er det sådan at kæresten fylder 40 her i sommer, og jeg kunne godt tænke
mig at leje en mc til ham, sådan bare for at overraske ham, og give ham lidt
svært herlig fornøjelse af sommervejret. (Og insekterne)
Men:
Er det i det hele taget muligt at leje en Goldwing eller en V-Max nogen
steder her i landet? (Helst i Københavnsområdet, hvis det er muligt.)
Eller en mc der ligner, altså i den størrelsesorden?
Her tænker jeg på nogle at de helt store HD'er, som han er helt pjattet med.
Ikke at jeg fatter det, men det er mere et trosspørgsmåls-debat mellem ham
og mig.

Det skal lige siges at han *er* vant til store mc'er, ('Alt under 1100 kubik
er for tøser!' er hans holdning...sagt med et kæmpe blink i øjet.) ellers
ville jeg aldrig have tænkt på, endsige lejet en mc i den størrelse....hvis
det altså er muligt.

På forhånd mange tak for hjælpen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

http://www.bmwmc.dk
- no pop-ups, no ads, *no* flash!

Fra : Biker-Torben®

Dato : 19-05-03 10:01

"Aragorn" <Aragorn@NOSPAMwelles.dk> wrote in message
> [...]
tænke
> mig at leje en mc til ham, [klip]
> Her tænker jeg på nogle at de helt store HD'er, som han er helt pjattet

CAPS i Århus og København har nogle forskellige tilbud på leje af Harleyer i
kortere eller længere tid. F.eks. bare en enkelt dag. De udsteder oven i
købet gavekort. Så deeet...

Læs mere her: www.caps-adventure.com

Hilsen
Biker-Torben