Hvad koster en motor til Suzuki GSX 750 F ~
Fra : Thomaz - Whiteoak

Dato : 14-05-03 21:52

Hvad koster en motor til Suzuki GSX 750 F fra 85 ?

Min moter er stået af og jeg ved ikke om jeg skal have den repereret, med
flg ventetider på dele og kæmpeudgifter potentielt i arbejdstid.

Ved du hvor man kan købe en sådan ?

og/eller hvad koster den ?

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 14-05-03 22:34

Thomaz - Whiteoak wrote:
> [...]
>
> Min moter er stået af og jeg ved ikke om jeg skal have den repereret,
> med flg ventetider på dele og kæmpeudgifter potentielt i arbejdstid.

Køb en hel cykel i tyskland.
Den kan ikke koste ret meget.

Prøv f.eks. http://mobile.de

Bent Erik Thomsen
nær Aalborg
1980 Suzuki GS850GT (Skal sælges: http://www.poet.dk/bmt/index.html)
1987 BMW K100RS (Skal pudses)
1992 Golf TD(i)
bmt@poet.dk

Fra : Kim Jacobsen

Dato : 15-05-03 11:06

"Thomaz - Whiteoak" <thomas@avalonconsultis.dk> wrote in message
> Hvad koster en motor til Suzuki GSX 750 F fra 85 ?

</snip>

Eller gå ind på www.mc-huset.dk de laver ophug af cykler og kan ske de har
sådan en liggende.

Kim