parkering i indre københavn
Fra : klaus kristensen

Dato : 13-05-03 18:05

er der tilfældigvis en der kender til mulighed for en garageplads eller
lignende til mc i det indre københavn omkring vor frue kirke eller i rimelig
gå-afstand derfra. betaling er en selvfølge.
den underjordiske på israels plads tager ikke imod motorcykler længere!

klaus

Fra : Charlotte Grosen

Dato : 14-05-03 09:57

-Der findes en "underjordisk" mellem Borgergade og Store Kongensgade (mener
vejen hedder Landgraven)
Jeg kender flere som parkerer her ofte flere dage af gangen. Ellers er der
jo garagen under Illums, -men det er nok dyrt.

-Charlotte

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 14-05-03 13:34

Den hedder nu Landegreven...men garagen er der.
Har for nogle år side prøvet Magasin's P-hus på min gamle øvert.
Slap ind med noget besvær med bommen, men ud ku' jeg ikke komme !
For lidt jern til at aktivere bommen ! Måtte lukkes ud via deres
samtaleanlæg og gå ind ved personaleingangen for at betale.
Alt i alt for besværligt.

Jesper

--
GS500E når det går godt -
Volvo når det ikke gør >;o{)

Fra : klaus kristensen

Dato : 15-05-03 19:03

"Jesper Hedegaard (slet YX0DS)" <jesper@YX0DShedegaard.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:10529157090.803902968009893@dtext.news.tele.dk...
> Den hedder nu Landegreven...men garagen er der.
og tak til charlotte ............. jeg mente en mere permanent p-mulighed i
den indre by, såsom i en aflåst baggård eller lign.

klaus - der forklarer sig lidt tydligere næste gang