Træf på sjælland i denne weekend?
Fra : Kenneth T

Dato : 12-05-03 20:37

Jeg står og skal en tur til djævleøen, og ville gerne bruge tiden lidt
fornuftigt, på mc forståes.
Men det kniber lidt at finde nogle træf, på den side af vandet i næste
weekend, er der mon nogle som kan hjælpe?

--
MVH
Kenneth T

Fra : Niels S.

Dato : 13-05-03 10:57

Kenneth T skrev

> Men det kniber lidt at finde nogle træf, på den side af vandet i næste
> weekend, er der mon nogle som kan hjælpe?

3. søndag = Stevns Hvis vejret er godt plejer der at være mange der
tropper op.

Kig på www.dkmc.dk/traf.html under "Faste mødepladser"

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Kenneth T

Dato : 13-05-03 15:00

> 3. søndag = Stevns Hvis vejret er godt plejer der at være mange der
> tropper op.
>
> Kig på www.dkmc.dk/traf.html under "Faste mødepladser"

Tjaa, jeg skrev jo ikke at jeg skal hjem igen søndag :( ...så det duer nu
nok ikke.

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 13-05-03 15:23

"Kenneth T" <ken_t@cool.dk> wrote in message
> [...]
> Men det kniber lidt at finde nogle træf, på den side af vandet i næste
> weekend, er der mon nogle som kan hjælpe?

Denne her er der da:
16-17. holder Odsherreds Touring Club St. Bededagstræf på Lammefjordsvej 4b,
4534 Hørve.

Fra : dots

Dato : 13-05-03 18:04

"Henrik Steen Larsen" <slet.hsl.@code12.dk> skrev i en meddelelse

> Denne her er der da:
> 16-17. holder Odsherreds Touring Club St. Bededagstræf på Lammefjordsvej
4b,
> 4534 Hørve.

Det er jo lige i nabolaget - måske man sku ta' ud og hilse på, derude på
fjorden

dots