Tasker til SV650
Fra : Henrik Nedergaard

Dato : 26-03-01 14:51

Hej
Jeg går og overvejer om jeg skal investere i et sæt "smid-over" tasker til
min Suzuki SV650. I den forbindelse vil jeg gerne høre om andre SV´ianere
derude har nogle gode/dårlige erfaringer med bestemte mærker? Jeg kan ligeså
godt drage nytte af de erfaringer der er gjort

Jeg har overvejet Bagster, Vanessa + flere andre mærker, men har indtil
videre ikke bestemt mig. Har du nogle erfaringer du vil dele?

Med venlig hilsen/Yours sincerely
Henrik Nedergaard

--
Posted from [195.54.64.131]

Fra : Michael Kongsted

Dato : 26-03-01 21:44

Jeg købte et sæt GIVI-smid-over-sædet-tasker sidste år, da jeg skulle med
fruen til Sydfrankrig. De blev købt hos Aagesen for kr. 1.000 og
fungerede perfekt. Hvis du sætter små blinklys bagpå sidder taskerne
optimalt - jeg kørte dog på daværende tidspunkt med de originale og
sådan nogle Sukizuki blinklys kan godt tåle at blive bukket

VH
--
Michael Kongsted
Sv650sx - med den feede Akrapovic-lyd

Fra : Jakob Viggo Hansen

Dato : 30-03-01 20:02

Akrapovic RULES!!!!!
Jeg har også lige fået et komplet sæt - og 1) Hold KÆFT det lyder fedt 2)
Maskinen går som en drøm. Rent træk fra 1.800 omdr. i 3. gear
Det er pengene værd!!

Jakob Viggo
SV650SY ( rød )

Fra : Steen Schmidt

Dato : 30-03-01 20:09

> Jeg har også lige fået et komplet sæt - og 1) Hold KÆFT det lyder fedt 2)
> Maskinen går som en drøm. Rent træk fra 1.800 omdr. i 3. gear
> Det er pengene værd!!

Udover dB-hestene, er der så anden effektforøgelse at mærke?

Mvh
Steen

Fra : Jakob Viggo Hansen

Dato : 31-03-01 22:53

Steen Schmidt wrote:

> Udover dB-hestene, er der så anden effektforøgelse at mærke?
>
> Mvh
> Steen

Jeg har ikke haft den på testbænk siden skiftet - med mindre røv-i-sæde skalaen
er akcepteret? Men jeg må konstatere at den går meget jævnt igennem
omdrejningerne - hele tiden fuldt spark. Som jeg jeg beskrev trækker den fra
500 omdr. over tomgang - i 3. gear. Den kunne den ikke før!
Heller ingen huller v. 5.500 omdr.
På toppen er der ingen ændring..
(Må jeg lige tilføje at jeg også har K&N filter og Dynojet Stage 1)

Jakob V.

Fra : Adam Christensen

Dato : 02-04-01 10:03

"Jakob Viggo Hansen" <jaha@post4.tele.dk> wrote in message

> [...]
fra
> 500 omdr. over tomgang - i 3. gear. Den kunne den ikke før!

Samme resultat fås ved blot at hæve nålene en anelse og stille lidt på
blandingsskruen, så modellen får en anelse mere benzin.

Holtug lavede indgrebet på min sidste år for ca. 400,- og jeg kan varmt
anbefale det til andre SV-ejere. Eneste minus er en dårligere benzinøkonomi
(ca. 1½-2 km/l mindre i snit ved blandet kørsel), men nu er det vel de
færreste der kører mc fordi det er billigt

--
Adam (øm koblingshånd)
SV650S (300 km i weekenden)