MC-Pilots!
Fra : Hans Erik Elley

Dato : 11-05-03 14:33

Hej alle.

Så blev det tid til at lancere MC-Pilots. Som er et nyt samlingssted for
MC'ister der er bidt af en gal
motorcykel, samt det der hører til.

Vort motto er ganske enkelt: Vi elsker at køre MC og være sammen om det!

MC-Pilots har hjemsted i Østjylland, nærmere bestemt i Århus området. Vi har
ikke noget klubhus,

da vi meget hellere vil bruge tiden på mc relaterede aktiviteter så som,
MC-kørsel flere eller alene,

sparke dæk, MC-træf, MC-ferier, udveksling af nyttig MC-viden, MC-erfaringer
og rabatter,

fordele mv. Men også slå et slag for det der eller interesserer en
motorcyklist i almindelighed.

MC-Pilots er i princippet et sted for alle, der har et gyldigt førerbevis
til MC, og som ønsker en aktiv

tilknytning til MC miljøet via forskellige former for MC relaterede
aktiviteter. Der er faktisk ingen

yderligere optagelseskriterier, med hensyn til hvilken MC
type/mærke/størrelse du kører på, om

du ejer en MC, eller om du er erfaren eller uerfaren MC´ist. Kort sagt -
alle kan i princippet

være med, uanset alder, køn og indkomst. Dog forbeholder vi os retten til at
se dig an,

og om du har hjertet på det rette sted.

Det er jo altid sjovere at køre sammen med andre og have nogen at dele sin
interesse med.

Klubmedlemmernes gennemsnitsalder ligger lidt over de 30 år. Vi er en gruppe
friske mennesker

med en uigenkaldeligt genetisk brist for motorcykler. Vi er ikke nogen
racerklub, der ligger med

fuld kraft i overhalingsbanen når vi kører på vores fællesture. Vi går
dermed ikke på kompromis

med vores fælles sikkerhed.

Men kan du lide det gode samvær og hyggelige ture i det grønne, eller har du
bare en god idé du

måske vil forsøge at lancere, så er MC-Pilots måske noget for dig. Hvis du
skulle have nogle

spørgsmål, så er du selvfølgelig meget velkommen til at kontakte os.

Du kan besøge os på www.mcpilots.dk

Med venlig hilsen

MC-Pilots

Hans Erik Elley

formand

Fra : Jake

Dato : 11-05-03 15:38

Tillykke med jeres nye klub!

Endnu et udbrud fra amck eller hvad?

/Jake

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 11-05-03 17:41

> Du kan besøge os på www.mcpilots.dk

12 mdrs prøvetid?? Er der så osse optagelsesprøver?

Fra : Hans Erik Elley

Dato : 11-05-03 21:18

Hej og tak.

Ja, vi er tidligere AMCK'ere.
Nej, der er ingen optagelsesprøver.
(kender du da nogen?

Vi ses til fællestur. Vi kommer nok forbi Føtex
på Mariagervej snart!

Mvh.
Hans Erik :)
www.mcpilots.dk

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 12-05-03 09:20

> Nej, der er ingen optagelsesprøver.
> (kender du da nogen?
Næh. Men jeg kan da finde på nogen hvis I mangler X-]

Men jeg formoder at I gerne vil holde et vist niveau af ægte bikerånd i
"klubben". Det er sådan set fornuftigt. Kender en lille mini "Rockerklub"
hvor de da har et evigt mas med at holde ballademagere og hashhandlere væk.

Og de er endda lidt skøre i forvejen.

Fra : HEE

Dato : 12-05-03 14:35

Hej Freddy.
Næh, ellers tak.
Vi vil hellere ud og køre MC. Det er meget sjovere!
...men vi er da osse lidt skøre... 8~]

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 11-05-03 21:54

Hej

Tillykke med den. AMCK og efterhånden plantet nogle "frø" rund omkring

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : HEE

Dato : 12-05-03 14:29

Hej Henrik.

Tak for roserne.
Vi glæder os til festen d. 24.
Vi ses.

/Hans Erik :)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-05-03 15:34

"Festen"

Jep vi håber det bliver en god fest. Vi har bestilt mad og drikke, i
rigelige mængder. Og musikken er også kommet på plads. Et band har netop
tilbudt sig til en meget lav pris, selvom vi havde droppet at få råd til 2,
så lykkedes det alligevel. Så der bliver "ZZ-TOP" til opvarming, og så
spiller Blues Raid bagefter, og de er gode.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.