Fællestur til HD-udstilling
Fra : Jens Didriksen

Dato : 09-05-03 18:05

I forbindelse med at jeg skal have taget lidt flere billeder fra den store
HD-jubilæumsudstilling på Koldinghus, tænkte jeg det kunne være hyggeligt
med lidt følgeskab.

Så hvis du har lyst til at mødes til en fællestur derned eller bare mødes
ved Koldinghus, så lad mig høre mere.

Jeg bor selv i Horsens og regner med at køre derned søndag 25 maj.

Læs mere på http://www.harleyguiden.dk/HD_koldinghus.asp

Hygge fra Didrik
Honda VT 750 Shadow 2003
www.bbmc.dk

Fra : Schlæger

Dato : 09-05-03 19:49

Jens Didriksen wrote:

> I forbindelse med at jeg skal have taget lidt flere billeder fra den store
> HD-jubilæumsudstilling på Koldinghus, tænkte jeg det kunne være hyggeligt
> med lidt følgeskab.

Jeg har også tænkt på at se udstillingen, så det er jeg helt med på.

> Så hvis du har lyst til at mødes til en fællestur derned eller bare mødes
> ved Koldinghus, så lad mig høre mere.

Det bliver da en lang tur på Shadow'en - skal jeg så ikke køre foran, så
du kan ligge lidt i læ ??

> Jeg bor selv i Horsens og regner med at køre derned søndag 25 maj.

Passer mig fint - blot oplys tid og sted.........

Hilsen fra Schlæger

Fra : Jens Didriksen

Dato : 09-05-03 22:07

> Det bliver da en lang tur på Shadow'en - skal jeg så ikke køre foran,
> så du kan ligge lidt i læ ??

Til en baghyler...?

Nu ved jeg jo godt hvad YAMAHA står for: You And Mom Always Have Analsex !

He, he, he...

Nå, men tilbage til virkeligheden: 1000 km på de sidste 10 dage på
Shadow'en. Andre spørgsmål

Didrik

Fra : Schlæger

Dato : 10-05-03 14:15

Jens Didriksen wrote:

> Nå, men tilbage til virkeligheden: 1000 km på de sidste 10 dage på
> Shadow'en. Andre spørgsmål

....så må du da ha' haft fri fra arbejde ??

Gert